L'ecunumie cresceranu cù l'industria creativa

l'ecunumia crescerà cù l'industria creativa
l'ecunumia crescerà cù l'industria creativa

L'annu passatu, Izmir Development Agency (IZKA), Izmir Tourism and Promotion Foundation (IZTAV) è Aegean Young Businessmen Association (Aegean Young Businessmen Association) anu u dirittu di riceve supportu da u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia.EGİADCrea In Izmir, chì hè stata implementata in cooperazione cù EGİAD Era l'invitatu di u mondu cummerciale. Prughjettu 'Create In Izmir' di Izmir University of Economics Creative Economy Application and Research Center (IEU + KREA), chì hà da scopu di fà Izmir u puntu focu di a creatività pruduciendu prughjetti in u campu di l'imprenditorialità è l'innuvazione; attività, attività realizate per a prumuzione di Izmir EGİAD spartutu cù i so membri. Crea in Izmir Coordinatore di Prughjettu è Direttore IEU + KREA Dr. L'avvenimentu, induve Sevay İpek Aydın era u parlante, hà attiratu una grande attenzione da u mondu cummerciale.

U prughjettu 'Create In Izmir' di Izmir University of Economics Creative Economy Application and Research Center (IEU + KREA), chì hà per scopu di fà a cità u puntu focu di a creatività pruducia prughjetti in u campu di l'imprenditorialità è l'innuvazione, hà ricevutu finanziamenti da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia l'annu passatu è hà fattu una grande cuntribuzione à Izmir, hà avutu successu. Izmir Development Agency (IZKA), Izmir Tourism and Promotion Foundation (IZTAV) è Aegean Young Businessmen Association (EGİADU prughjettu, chì hè statu implementatu in cullaburazione cù ) attrae l'attenzione perchè hè di grande impurtanza per u sviluppu di Izmir. EGİAD Sicritariu Generale Prof. Dr. Alp Avni Yelkenbiçer, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, chì hà fattu u discorsu d'apertura di a riunione di u prugettu moderata da Fatih Dalkılıç, hà dettu chì IEU + KREA; Dichjarà chì hè un centru di ricerca è applicazione di l'economia internaziunale chì opera in i campi di a cultura, l'industria creativa è l'expertise, hà dichjaratu chì u prughjettu Crea In Izmir in u centru. EGİAD Hà dichjaratu ch'elli eranu assai felici di esse una parte di questu. Dichjarà chì l'idee è l'attività creativa anu acquistatu una grande impurtanza in u mondu d'oghje, induve u sviluppu suciale hè diventatu basatu nantu à a cunniscenza, Yelkenbiçer hà dettu: "Soprattuttu à a luce di i regulamenti fatti in i prugrammi di l'educazione, a generazione di idee è i meccanismi di sustegnu per a cummercializazione sò di grande valore. impurtanza. In questu cuntestu, TÜSİAD prova di ghjunghje à i studienti universitari cù "Bu Gençlikte İş Var" è i studienti di u liceu sottu u nome di u nostru prughjettu Diamond Challenge. EGİAD Cerchemu di cuntribuisce à sta strategia cù a nostra marca Melekleri. L'industria creativa sò definite cum'è settori chì sò basati nantu à a creatività individuale, u talentu è l'abilità, creanu ricchezza è opportunità di travagliu in e società, è acceleranu a crescita ecunomica. Publicità, Architettura, Mercati d'Arte è Antichi, Artigianatu, Disegnu, Moda, Film è Video, Industria di Lusinghi, Musica, Arti di spettaculu, Editoria, Software è servizii di computer, Televisione è Radio sò trà questi industrii. "I mutivi principali di l'interessu crescente in l'industrii creativi in ​​u mondu pò esse riassunti cum'è u so altu potenziale di crescita, a so associazione cù l'innuvazione è a prosperità, è u so vantaghju cumpetitivu in u cummerciu internaziunale", disse.

A Creatività hè u Futuru di una Ecunumia Forte

In u so discorsu, hà ancu toccu l'impurtanza di investisce in a creatività. EGİAD "In fondu, a creatività permette à e cumpagnie di sviluppà novi prudutti è servizii, per fà un megliu usu di e risorse scarse, per cambià i prudutti esistenti secondu e novi bisogni, per aumentà a so basa di clienti è a so parte di mercatu, è per esse notevuli trà i so cuncurrenti. In questu sensu, l'investimentu in a creatività hè un pezzu impurtante per u futuru di una forte ecunumia. Oghje, l'università sò classificate secondu l'indici di l'imprenditorialità è di l'innuvazione, l'istituzioni chì furmà i ghjovani creativi in ​​cunfurmità cù e cundizioni di u mercatu è l'iniziu di una nova impresa venenu in prima linea, è i prughjetti di l'UE chì incuragiscenu à trasfurmà a creatività individuale in valore ecunomicu sò diventati assai diffusi. İZKA publicatu à u principiu di l'annu "ANALISI DI L'INDUSTRIE CREATIVA IN TURCHIA: UN SGUARDU À IZMIR" Cum'è dichjaratu in u rapportu, hè statu osservatu chì l'ecunumia creativa di Turchia hè in i ranchi media è più bassu cumparatu cù l'ecunumia creativa di 16 paesi di l'OCDE, è hà solu boni numeri in quantu à l'industria di u ghjocu. Da questa perspettiva, İZKA, İZVAK è EGİAD"Pensu chì u prughjettu Izmir University of Economics Create In Izmir, in quale simu attori, hè d'impurtanza critica per a nostra cità è u nostru paese", disse.

Crea in Izmir Coordinatore di Prughjettu è Direttore IEU + KREA Dr. In u so discorsu, Sevay İpek Aydın hà dettu: "Create In İzmir hè statu sceltu trà più di 100 prughjetti in Turchia. "Avemu pigliatu una opportunità impurtante per aumentà a ricunniscenza di Izmir in u mondu, rende attrattiva per l'industrii creativi è sviluppà attività strategiche", disse. Aydın hà dichjaratu chì stanu valutendu cumu ponu presentà a creatività di Izmir à u mondu cù u prugettu chì anu travagliatu da u 2019 è hà dettu: "Quest'annu hè l'annu di l'Industrie Creative, simu in un prucessu induve pudemu travaglià in modu più efficiente in u mondu. stu rispettu. Videremu cumu i settori creativi trasfurmanu i settori di produzzione. Fighjemu nantu à cumu a creatività in i campi tecnologichi, scientifichi, ecunomichi, artistici è socio-ecunomichi ci darà più ingressu. Travagliemu nantu à cumu pudemu attruverà investimenti internaziunali è creatività à Izmir creendu un centru di creazione digitale. "Per esempiu, vulemu esse un puntu impurtante in questu sensu in u campu di u turismu", disse.

Chì ghjè u Prughjettu Crea in Izmir?

  • Funziona per assicurà chì Izmir hè assuciatu cù u putere trasformativu, integrativu di a creatività è u putere di pruduce cù prosperità è piacè.
  • Cuntribuisce à u rinfurzamentu di i settori esistenti per una pusizione forte in i prucessi di trasfurmazioni ecunomichi innovatori.
  • Cum'è una cità induve l'idee creative fiorite è facilmente truvà supportu finanziariu, Izmir cuntribuisce à u valore di a marca.
  • Abbraccia u putere di u passatu di 8500 anni cù approcci innovatori chì formanu u futuru.
  • Izmir è Türkiye sustene l'industria creativa è l'attività culturale.
  • Supporta un Izmir vivable, umanu, naturali è tecnologicu.
  • Hà u scopu di empowering novi prudutti / servizii è applicazioni in l'industrii creativi.
  • Unisce prudutti, servizii è prucessi innovatori chì nascenu da l'interazzione di a creatività lucali è elementi culturali cù e culture straniere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*