L'impurtazioni di rottami di plastica pruibita, l'industria reagisce

un passu sbagliatu deve esse fattu in l'impurtazioni di scarti
un passu sbagliatu deve esse fattu in l'impurtazioni di scarti

Selçuk Gülsün, presidente di l'Associazione di l'Industriali di Plastica (PAGDER), hà dettu: "A pruibizione d'importazione di rottami di polietilene, chì hè stata implementata senza alcuna analisi d'impattu è senza scambià idee cù i rapprisentanti di u settore, deve esse realizatu u più prestu pussibule è a pruibizione in quistione. deve esse elevatu ".

Comu avemu ripetutu ripetutamente, u cuntrollu deve esse aumentatu, micca pruibizioni.

Enfatizendu chì ci hè un paradigma impurtante in l'industria di plastica glubale è a parte di l'ecunumia di riciclamentu in l'industria di plastica cresce rapidamente, Gülsün: "En 2050, hè previstu chì u 60% di a produzzione di plastica glubale serà da riciclamentu. A data, u nostru paese hà fattu passi impurtanti per esse una parte di stu grande cambiamentu. Cù a cuntribuzione di l'incentivi dati, i nostri industriali anu creatu una capacità di trasfurmazioni impurtante in u campu di u riciclamentu di plastica. Di sicuru, una parte significativa di l'inputs di sti imprese deve esse scontru per l'impurtazioni, perchè l'infrastruttura di cullizzioni è di classificazione ùn hè micca abbastanza in u nostru paese, è u sistema di classificazione à a fonte ùn hè micca statu stabilitu. In questu prucessu, avemu vistu cun dispiacere chì certi persone ùn anu micca rispettu à a lege è sguassate i so rifiuti à u latu di a strada invece di mandà à dispunì. Avemu ripetutamente dichjaratu chì i cuntrolli deve esse stretti per prevene tali situazioni tristi. Sfurtunatamente, i nostri puteri publichi anu sempre preferitu affruntà stu prublema cù pruibizioni. Dicemu dinò quì, ùn pudete micca prevene questi prublemi cù interdizioni. Ùn pudemu micca sbarazzà di sta stampa, salvu chì u statu faci l'attività di auditu, chì hè una di e so funzioni basi, in modu efficace. Quandu i rifiuti spulati nantu à a strada ùn sò micca impurtati, ma domestici, ùn avemu micca cunsideratu un disastru ambientale ? Cum'è avemu dettu, l'avvicinamenti populisti è grossisti cum'è a pruibizione di l'impurtazioni ùn saranu micca abbastanza per eliminà stu prublema. Chì serà l'effettu di sti pruibizioni ? In u risultatu di i pruibizioni, i nostri impianti di riciclamentu chì creanu un valore aghjuntu à u nostru paese, chì face u so travagliu bè è esporta, seranu o chjusi o spustati à l'esteru, è u prucessu hà da esse a perdita di un altru settore cù un grande potenziale futuru. , chì serve cum'è un lavabo impurtante per a forza di travagliu senza qualificazione.

U listessu sbagliu hè statu fattu in scraps plastichi di l'ingegneria.

Dichjarà chì anu fattu un sbagliu pruibendu l'importazione di scarti di plastica di l'ingegneria prima, Gülsün hà dettu: "L'impurtazione di scarti di plastica di l'ingegneria, chì sò cunsiderate impurtate, hè statu ancu pruibita perchè sò usati in spazii di altu valore aghjuntu cum'è l'automobile. , i bianchi, l'elettronica-elettronica in tuttu u mondu. Scraps di prudutti cum'è a poliamida è u policarbonate ùn sò micca pruduciutu abbastanza in u nostru paese. Sfurtunatamente, l'istituzioni pubbliche pertinenti ùn anu micca pussutu capisce cumplettamente l'effettu di pruibisce l'impurtazione di scarti di sti prudutti. Per esempiu, l'industria di l'automobile richiede l'usu di materie prime riciclate à certi tassi in parti di plastica di vitture in u quadru di e pulitiche ambientali. Stopping l'impurtazione di rottami di plastica di l'ingegneria in u nostru paese significa chì l'industria di l'automobile serà tagliata da a catena di supply in u mediu termini. Per quessa, sti regulamenti, chì ponu avè effetti devastanti nantu à l'industria plastica di u nostru paese, duveranu esse riveduti u più prestu pussibule è l'importazione di scarti di plastica ingegneria deve esse liberata di novu ", disse.

Cù questu approcciu, l'ughjetti di rifiuti zero diventanu un sognu.

Cuntinuendu e so parolle, Selçuk Gülsün hà dettu: "U nostru paese avia dimustratu un sviluppu rapidu simili in l'industria petrochimica prima, è dopu hà cessatu l'investimenti è rigressu à a pusizione di importatore netu. Se sta pruibizione ùn hè micca ripresa è un cambiamentu di approcciu ùn hè micca fattu, accetteremu un destinu simili in l'industria di riciclamentu. Per d 'altra banda, stu passu, chì significheghja l'eliminazione di l'industria di riciclamentu, hè cumu per ghjunghje l'ugettivi di scartu zero. Perchè se e strutture di riciclamentu sò chjuse, ùn averemu micca una industria per riciclà i rifiuti di plastica raccolti in u nostru paese, è i rifiuti chì sguassemu in casa seranu diretti à u almacenamentu di i rifiuti solidi. Senza una analisi cumpleta è senza revelà una prospettiva futura, i regulamenti chì sò stati messi in pratica devenu esse rivisioni assolutamente ", disse.

A regulazione deve esse ritirata, a vigilazione deve esse aumentata

Dichjarà chì sparte e crescente preoccupazioni ambientali in u publicu, Gülsün hà dettu: "Ùn ci hè dubbitu chì a prutezzione di a natura di u nostru paese hè una di e nostre priorità più impurtanti, ma a strada per questu hè attraversu un cuntrollu efficace. In casu di implementazione di misure di cuntrollu cum'è u seguimentu di l'inputs di produzzione cum'è l'electricità, l'acqua è u travagliu, chì avemu spartutu cù l'istituzioni pubbliche pertinenti, l'analisi di l'adeguatezza di l'infrastruttura pre-licenza, u cuntrollu di l'infurmazioni di u stabilimentu di eliminazione induve altri rifiuti sò mandati, è a deteczione in situ in l'impurtazioni d'altu voluminu, a rilevazione di quelli chì commettenu crimini chì sò cunsiderati criminali in i nostri liggi. Serà realizatu assai più faciule è i prublemi ambientali seranu eliminati ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*