U novu Hyundai Tucson hè venutu à fà una differenza cù a so luce

novu Hyundai Tucson hè vinutu à fà una sfarenza cù a so luce
novu Hyundai Tucson hè vinutu à fà una sfarenza cù a so luce

Hyundai Tucson, chì hè stata prima pruposta in vendita in u 2004, hè avà in vendita in Turchia cù a so quarta generazione. U New Tucson, chì hà l'opzioni di motori di benzina è diesel, attira l'attenzione cù a so filosofia Parametric Dynamic Design è elementi di cunfortu tecnologicu.

U novu Tucson si distingue cum'è u primu mudellu Hyundai SUV sviluppatu secondu a nova identità di design "Sensuous Sportiness" di a marca. In questa filusufìa di u disignu, l'armunia trà i quattru elementi basi hè carattarizatu; proporzioni, architettura, stile è tecnulugia. Pruduciutu cù tecnulugia è suluzioni innovatori, i mudelli Hyundai anu u scopu di offre à l'utilizatori un toccu sensoriale è emutivu.

"Sportività Sensuale", vale à dì "Sportività Emozionale" cum'è missione, s'impegna à elevà e qualità emutivu di u disignu in vitture.

Hyundai New Tucson

 

Evitendu i metudi tradiziunali di disegnu è sketching, i diseggiani di Hyundai anu sviluppatu l'elementi di design futuristicu di u New Tucson per mezu di algoritmi geometrichi pruduciuti cù l'ultime tecnulugia digitale. Cunnisciutu cum'è "dinamica parametrica", stu prucessu usa linee, facce, anguli è forme creati cù dati digitale per creà un esteticu di design audace senza precedente. In u risultatu, sti mudelli geomettichi distintivi, cunnisciuti com'è "gioielli parametrici", appariscenu in tuttu u disignu di Tucson, dendu un caratteru più distintivu.

U dettagliu più impressiunanti di sti ghjuvelli parametrici hè u "Fanali Parametric Concealed". I fanali, chì facenu una prima impressione forte, sò posti in a griglia di u veiculu. Quandu i fanali sò spenti, u fronte di u veiculu diventa completamente neru è scuru. Ùn ci hè micca differenza trà LED Daytime Running Lights (DRL) è Parametric Headlights, chì sò integrati in a griglia cù mudelli geomettichi. Grazie à a tecnulugia di l'illuminazione di mezzu specchiu di punta, quandu i DRL sò attivati, l'aspettu di u cromu scuru di a parrilla si trasforma in forme di gioielli, diventendu una attraente.

I dettagli parametrici sò ancu un elementu di design prominente à u latu di u veiculu. I superfici sculpite piglianu una struttura assai musculare è masculina cù una silhouette stylish. E linee dure è affilate creanu un cuntrastu impressiunante in tuttu u corpu, chì ricorda u muvimentu in avanti ancu quandu si ferma fermu. E forme atletiche tese si mischianu perfettamente cù i parafanghi di plastica angulari, induve e roti furniscenu una postura forte è dinamica. E linee di cuncepimentu sportive di u Tucson partenu da i specchi laterali è cuntinueghjanu finu à u pilastru C, ulteriormente sottolineatu da a cornice di finestra cromata parabolica.

Hyundai New Tucson

 

A parte più forte di u Tucson hè definitivamente u so latu, perchè quandu si vede da u latu, e porte avvolgenti è i archi di rota dinamichi è angulati creanu una linea di caratteru assai solida.

À a parte posteriore, grandi fanali posteriori cù dettagli parametrici nascosti continuanu u tema di u disignu. U paraurti posteriore di u novu Tucson integra ancu i dettagli di u mudellu parametricu cù un ornamentu sportivu è un effettu tridimensionale. A cuntrariu di l'emblemi tradiziunali di a marca, u logu Hyundai hè presentatu in trè dimensioni. Stu logu Hyundai di vetru liscio, chì ùn hè micca prufunditu da a superficia esterna, hè veramente un ditagliu chì simbolizza megliu a tecnulugia è u dinamisimu di u veiculu.

Sicondu l'equipaggiu, u Hyundai Tucson hà roti di 18 è 19 inch. Sti roti, chì rinfurzanu a visuale è a dinamica di guida, sò un dettagliu impurtante chì sustene e linee audaci nantu à u latu.

Hyundai New Tucson

 

Internu streamlined

L'internu sofisticatu è spaziosu di u novu Tucson s'assumiglia à a stanza di una casa ben organizata. Mentre a tecnulugia è u cunfortu si intreccianu armoniosamente in l'internu, hè inspiratu da cascate. Da a fascia centrale à e porte posteriori, linee gemelle di culore d'argentu chì scorri continuamente sò cumminate cù rivestimenti in plastica è pelle di prima qualità.

Ci hè una integrazione digitale perfetta in l'internu, induve parechji tecnulugii di punta di segmentu sò usati. U novu Tucson cumpleta notevolmente u centru di a cunsola, soprattuttu cù u so touchscreen multimediale di 10,25 inch, mentre furnisce l'utilizatori cù una sperienza digitale rinfurzata è cumpletamente persunalizabile. Hè assai piacevule à sente a musica in u sistema, chì hè supportatu da parlanti 6 è 8 secondu u livellu di hardware.

I diseggiani Hyundai abbandunonu i buttoni fisichi è i buttoni tradiziunali è facenu equipaghji cum'è multimedia, ventilazione è aria condizionata cuntrullati da u toccu. U primu mudellu Hyundai chì presenta una cunsola touchscreen cumpleta, u New Tucson eleva u so aspettu è u sensu à un novu livellu cù materiali soft-touch d'alta qualità in l'internu. E griglie di ventilazione, invece, partenu da e porte è scorri in a cunsola centrale.

U cambiamentu di l'internu di Tucson ùn hè micca limitatu à questi, sicuru, una schermu digitale di 10,25-inch hè inclusa in a vittura cù un pannellu di strumenti più bassu. L'indicatore, chì ùn hè micca terra è caratteru secondu i modi di guida, diventa completamente scuru quandu u mutore hè spento. U grande sbarcu di u pannellu di strumenti avvolge intornu à i passageri di fronte è si mischia perfettamente cù e porte.

L'accolta ergonomicamente posizionata furnisce cunfortu per l'usu intuitivu di u cunduttore, mentre chì à u stessu tempu dà u veiculu un aspettu eleganti è mudernu, ci hè illuminazione ambientale in a cunsola centrale, duie tasche di porte, pad di ricarica wireless è ochju di mappa. Questa illuminazione, chì dà una atmosfera diversa à l'internu durante a guida di notte, offre 64 culori diffirenti è 10 livelli di luminosità.

Sicondu l'equipaggiu, u novu Tucson hà sedili tappezzati in tela è in pelle chì sò cumposti da culori neri è grisgi. Questi sedi sò riscaldati in u fronte è in daretu à u livellu più altu di l'equipaggiu, è ci hè ancu una funzione di rinfrescante in i sedili frontali elettrici à u livellu più altu di l'equipaggiu.

Apple CarPlay è Android Auto sò ancu dispunibili in Tucson, cum'è l'altri mudelli Hyundai. Cù sta funzione tecnologica, a funziunalità di i telefoni smartphones hè trasferitu à a pantalla multimediale in una manera simplificata è còmuda. Questa funzione pò esse usata solu in wireless cù u screnu di ottu inch. Mentre a cunsola centrale presenta una ricarica wireless, i porti USB frontali è posteriori sò ancu pensati per i passageri per più comodità in viaghji longu.

U novu Tucson hè equipatu di un novu airbag laterale centrale specificu di segmentu. U novu airbag mediu, chì hè utilizatu in u veiculu cù sette airbags in totale, hè incaricatu di prevene i passageri di a prima fila di scontru cù l'altri in casu di una pussibuli collisione è di minimizzà u risicu di ferite seriu.

Hyundai New Tucson

Funzioni di sicurezza Hyundai SmartSense

U novu Tucson hè dotatu di l'ultime funzioni di sicurezza attiva Hyundai Smartsense è assistenza di guida per una prutezzione supplementaria. Trà e funzioni novi, "Forward Collision Avoidance Assist with Intersection Turning (FCA)", Blind Spot Monitoring Monitor (BVM) è Blind Spot Collision Avoidance Assist (BCA) aiutanu i cunduttori à prutezzione di i periculi potenziali in l'usu di ogni ghjornu. Forward Collision Avoidance Assist with Crossroad Turning (FCA) significa in realtà un tipu di funzione di frenu autonoma. Stu sistema, chì pò ancu detectà i pedoni è i ciclisti, aiuta à prevene i pussibuli scontri à l'intersezzione quandu si gira à manca.

Lane Keeping Assist (LFA) aghjusta automaticamente a direzione per aiutà u centru di u veiculu in a so corsia. Stu sistema funziona in cunjunzione cù una funzione Lane Keeping Assist (LKA) rinfurzata chì rileva e linee è i bordi di a strada. Blind Spot Collision Warning (BCW) monitoreghja ancu i cantoni posteriori è dà un avvisu visuale in i retrovisori esterni se un altru veiculu hè rilevatu.

Safe Exit Warning (SEW), invece, dà un avvisu istantaneu s'ellu ci hè un trafficu chì vene mentre u cunduttore o u passageru esce da u veiculu. Rear Occupant Alert (ROA) hè ancu u puntu culminante di Tucson. I sedili posteriori sò monitorati da un sensoru chì detecta i movimenti. Avvisi visuali è audibili sò trasmessi à u cunduttore per permette di caccià i passageri da i sedili posteriori prima di lascià u veiculu è di chjudelu. Se i zitelli chjuchi o animali domestici sò lasciati in u veiculu, i periculi pussibuli sò prevenuti. Vehicle Departure Warning (LVDA) avvisa ancu u cunduttore quandu u veiculu davanti à ellu cumencia à avanzà in i casi induve ci hè un ritardu in u muvimentu à i semafori.

Rear Cross Traffic Collision Warning (RCCW), invece, dà un avvisu audible è visuale, riducendu u risicu di collisione cù u trafficu chì vene in retrocede da spazii stretti cù poca visibilità. U sistema Rear Cross-Traffic Collision Assist (RCCA) applicà ancu i freni in retromarcia s'ellu ci hè risicu di una collisione posteriore cù i veiculi chì attraversanu a strada. Tucson hà un 360 degree Surround View Monitor (SVM) secondu u hardware. Stu sistema permette à i cunduttori di cuntrullà simultaneamente tutti i quattru lati mentre parcheghjanu cù un sistema di càmera di 360 gradi. Driver Attention Alert (DAW) hè una funzione di prutezzione sviluppata per detectà a guida stancu è impedisce possibili accidenti, soprattuttu durante a guida longa.

High Beam Assist (HBA), invece, rileva tramindui i veiculi chì si avvicinanu è quelli chì avanzanu in a listessa corsia di notte, è cambia in cunfurmità di fasciu bassu, riducendu l'effetti di distrazione nantu à l'altri cunduttori.

U novu Tucson hè un mudellu sviluppatu in Europa è pruvatu apposta per l'utilizatori europei in questa regione. Dopu avè sottumessu teste di resistenza è teste dinamiche nantu à u famosu Nürburgring Nordschleife, a pista di corsa più dura di u mondu, u Tucson hà ancu sottumessu à un rigoroso prucessu di pre-produzione in tutta l'Europa, da i testi invernali più freti in Svezia à i testi di rimorchi in l'Alpi è i testi di u clima caldu. in u sudu di Spagna..

Hyundai New Tucson

 

Una corsa còmode è sportiva cù u novu sistema di sospensjoni

L'ingegneri Hyundai anu sviluppatu un modu di guida versatile basatu nantu à e cundizioni stradali è a preferenza di u driver. U modu Normale o Eco hè adattatu per l'usu di ogni ghjornu, mentre chì à u stessu tempu si focalizeghja nantu à un viaghju còmode, pianu è equilibratu ancu nantu à e strade più difficili. In u modu Sport, una risposta extra hè furnita, chì furnisce una opportunità di guida più dinamica è più rigida, mentre chì l'ammortizzatori utilizanu una nova tecnulugia di valvula chì offre più flessibilità di regolazione per un viaghju megliu. Il a des jambes de force MacPherson à l'avant et une suspension multibras à l'arrière. Stu sistema furnisce u cunduttore cù u megliu livellu di cunfortu è maneggevolezza.

A tecnulugia di trazione integrale HTRAC sviluppata da Hyundai hè offerta in New Tucson secondu l'equipaggiu è u tipu di mutore. Stu sistema di trazione furnisce una maneggevolezza agile è una megliu applicazione di torque secondu a tenuta di strada è a velocità di u veiculu. In più di i diversi modi di guida, ci sò trè tippi di modi di terrenu. Offrendu una sperienza di guida avanzata in diverse cundizioni stradali cum'è Fangu, Sabbia è Neve, Tucson sustene a sicurezza ottimizendu a prestazione di guida è i paràmetri HTRAC.

Opzioni di u mutore

Hyundai Tucson hè offrittu cù l'opzioni di u mutore Hyundai SmartStream di benzina è diesel in a prima tappa in Turchia. Questi mutori sò ottimizzati cù i sistemi di trazione HTRAC 4 × 2 è 4 × 4, secondu u livellu di l'equipaggiu. Mentre tutti i tipi di mutore è i livelli di trim sò offerti cù u DCT à doppia frizione di 7 velocità, offre a gamma di propulsione più ideale è più efficiente in u segmentu SUV compactu. Opzioni di powertrain sò ancu sviluppati per riduce l'emissioni senza sacrificà u divertimentu di guidà.

U mutore T-GDI di benzina da 1.6 litri presenta a prima tecnulugia di Valve Time Continuously Variable (CVVD) in u mondu. CVVD hè amichevule à l'ambiente mentre ottimizza u rendiment di u mutore è l'efficienza di carburante. A tecnulugia di cuntrollu di a valvula regula l'apertura è a chjusa di a valvola secondu e cundizioni di guida. U sistema, chì pò cambià u tempu d'apertura di a valvula mentre guida secondu e cundizioni, aumenta u rendiment di 4 per centu, l'efficienza di carburante di 5 per centu, è riduce l'emissioni di 12 per centu. Sviluppatu per più prestazioni è menu emissioni, u mutore turbo 1.6-litre righjunghji 3 hp aumentendu 180 hp in u New Tucson.

Un'altra opzione, u mutore diesel CRDi Smartstream da 1,6 litri, produce 136 cavalli. Dispunibile cù 7DCT è trazione integrale o duie rote, stu mutore, cum'è sempre, risponde à tutte e aspettative in u segmentu C-SUV in u megliu modu pussibule. Questa opzione, chì prumetti sia u rendiment sia l'ecunumia, si distingue cum'è a combinazione più ideale di Tucson in u mercatu turcu.

Opzioni di hardware

Hyundai Assan offre 4 livelli d'equipaggiu diffirenti è dui tipi di opzioni di mutore in u mudellu New Tucson. Pò esse acquistatu cù un mutore di benzina, u livellu di l'equipaggiu Comfort è l'opzione di trazione 4 × 2. U mutore diesel, invece, parte da u livellu di l'equipaggiu Prime è l'opzioni Elite è Elite Plus, chì aumentanu u cunfortu, ponu esse arricchiti. Mentre chì u mutore di diesel hè offrittu in vendita cù 4 × 2 è 4 × 4 HTRAC, a trasmissione 7DCT hè dispunibule in tutti i livelli di mutore è equipamentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*