U numeru di terroristi neutralizzati in l'operazione Claw-Lightning cresce à 111

Operazione Pence Simsek
Operazione Pence Simsek

U Ministeru di a Difesa Naziunale hà dettu chì u numeru di terroristi neutralizzati in l'operazioni Claw-Simsek è Claw-Lightning hè ghjuntu à 111.

U Ministeru di a Difesa Naziunale hà dettu in u so contu Twitter ufficiale u 15 di maghju di u 2021 chì i snipers chì participanu à l'operazione Pençe-Şimşek anu neutralizatu un terrorista. Snipers neutralizati u terrorista PKK, chì si preparava à attaccà in a regione Metina in u nordu di l'Iraq, in u so piattu. Cusì, u numeru di terroristi neutralizzati hè diventatu 111.

U Ministeru di a Difesa Naziunale hà spartutu in u so contu Twitter ufficiale; "Continuemu à asciucà u terrurismu à a so fonte. I nostri snipers, chì anu participatu à l'operazione Claw-Lightning in a regione di Metina in u nordu di l'Iraq, neutralizatu un terrorista PKK chì si preparava à attaccà, in u so nasconde. Cusì, u numeru di terroristi neutralizzati hè diventatu 111 ". hà fattu dichjarazioni.

Una grotta cù 2 entrate è 14 stanze appartene à l'urganisazione terrorista PKK hè stata rilevata

Sicondu a dichjarazione publicata da u Ministeru di a Difesa Naziunale u 14 di maghju di u 2021, una grotta cù 2 entrate è 14 stanze appartene à l'urganisazione terrorista PKK hè stata scuperta in u scopu di l'Operazioni Claw-Lightning è Claw-Lightning. In l'attività di ricerca è scanning realizata in a regione; Una grotta cù 2 entrate (1 entrata hè stata abattuta da un aviò, l'altra entrata hè stata intrappulata cù l'alfa-fire), cù un corridore di circa 30 metri di lunghezza è cù 14 stanze, toilette è bagni cunnessi à stu corridore hè stata identificata. Un gran numaru di munizioni è materiali di vita sò stati sequestrati durante a ricerca fatta in a caverna. I materiali rilevati sò stati distrutti da METI Teams.

Pence Simsek msb hà pigliatu materiali pkk

Trà i materiali rilevati; 2 sacchi di sistemi di cuntrollu remota di IED (alfa-fire, radio, etc.), 3 sacchi di dispusitivi di pressa IED, 30 IED posti in un containeru, 1 dispositivo di attivazione di missili di difesa aerea Strela-2, 2 mine anti-tank, 450 pezzi Munizioni per mitragliatrici PKMS da 7.62 mm, 3.200 pezzi di munizioni per fucili AK-47, 9 pezzi di granate, 4 pezzi di munizioni anticarro RPG-7, 2 pezzi di munizioni antipersona RPG-7, 13 pezzi di mortaio da 60 mm. munizioni, 6 pezzi di munizioni da mortaio da 81 mm e 8 pezzi di munizioni da mortaio da 120 mm.

Inoltre, trà i materiali distrutti da e squadre METI, 1 rivista M-16 è stock, 27 riviste di fucili di fanteria AK-47, 1 binoculare RPG-7, 4 maschere di gas, 1 5 generatore KWA, 6 batterie, Ci sò 11 benzina. gelatine, 2 televisioni, 7 ombrelli è assai materiali viventi.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*