Quale hè Sefik Bursalı?

quale hè sefik bursali
quale hè sefik bursali

Sefik Bursali (Natu in u 1903, Bursa - mortu u 20 d'aprile di u 1990), pittore turcu. Hè natu in u 1903 in Bursa. Hà studiatu à l'Atelier İbrahim Çallı à l'Accademia di Belle Arti d'Istanbul, chì era allora chjamatu Sanayi-i Nefise Mektebi. Finì a scola cù u primu postu. Dapoi u 1923, hà participatu à l'esposizione Galatasaray è l'Academia cù i paisaghji di Bursa. Hà studiatu pittura in centri d'arte in Europa per un tempu. Dopu vultatu in casa, hà travagliatu cum'è maestru d'arti in Izmir, Konya è Istanbul; Dapoi u 1936, hè un membru di a facultà di l'Accademia Statale di Belle Arti di Ankara. Hè statu datu u titulu di prufessore da l'Università Mimar Sinan in 1987. Hè mortu u 20 d'aprile di u 1990.

U pittore, chì in i so pittura, tratta in generale di e vedute storiche è turistiche di Konya, Bursa è Istanbul, hà riesciutu à immortalizà Bursa, a cità induve hè natu. Hè divintatu famosu cù i so pittura tematica di Seljuk, Mevleana, chì hà fattu sottu a influenza di u so periodu d'insignamentu in Konya. I so travaglii sò stati esposti in diverse cità di l'Unioni Suviètica è l'Europa trà 1937-1938 à a dumanda di Atatürk.

A casa duv'ellu campava in Ankara hè stata disposta cum'è a Casa Museu Şefik Bursalı da u Ministeru di a Cultura nantu à a vuluntà di u pittore. Stu museu-casa hè u primu museu privatu in u campu di a pittura.

A strada induve hà campatu in Bursa è una galleria d'arte sò stati chjamati dopu à ellu. Inoltre, u so bustu si trova in Kültürpark in Bursa.

Dapoi u 2000, un cuncorsu di pittura hè urganizatu ogni annu à nome di l'artista da u Ministeru di a Cultura.

Premii 

  • 1930 Primu Premiu di u Cuncorsu Europeu
  • 1966 Premiu di l'Esposizione Statale di Pittura è Scultura
  • 1973 Premiu di l'Esposizione Statale di Pittura è Scultura
  • 1980 Premiu di l'Esposizione Statale di Pittura è Scultura
  • 1983 Premiu di l'Esposizione Statale di Pittura è Scultura
  • 1986 Premiu Speciale Ministeru di a Cultura

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*