U clima caldu pò scatenà e malatie cardiache!

U clima caldu pò causà malatie cardiache
U clima caldu pò causà malatie cardiache

L'aumentu di a temperatura di l'aria cù l'avvicinamentu di i mesi di l'estiu ponenu novi risichi per i malati di cori. Unu di i medichi di u Dipartimentu di Cardiologia di l'Hospital di l'Università di u Vicino Oriente, Dr. Aziz Günsel enfatiza chì i malati di cori duveranu attentu à a nutrizione, a pianificazione di l'attività di ogni ghjornu è e dosi di droga durante stu periodu.

À l'approche de l'été, les températures continuent d'augmenter. L'aumentu di a temperatura pone novi risichi per parechji gruppi di pazienti. I pazienti di cori si distinguenu cum'è unu di i gruppi di pazienti più affettati negativamente da u clima caldu. Unu di i medichi di u Dipartimentu di Cardiologia di l'Hospital di l'Università di u Vicino Oriente, Dr. Aziz Günsel hà avvistatu annantu à i risichi chì i malati di cori ponu affruntà per via di l'aumentu di a temperatura di l'aria.

Enfatizendu chì a perdita di l'acqua è di u sali per via di a sudazione cù l'aumentu di a temperatura provoca una crescita di a freccia di u core, u Dr. Aziz Günsel hà dettu chì sta situazione aumenta a carica di travagliu di u core. Dr. Günsel hà dichjaratu chì per questu mutivu, i pazienti cù pressione di u sangue, fallimentu di cori, occlusione di i vasi di u cori, stent o bypass history deve esse particularmente attenti in tempu caldu.

Attenzione à l'alimentazione

Dr. Aziz Günsel hà ancu fattu dichjarazioni nantu à e precauzioni chì i malati di cori ponu piglià in tempu caldu. Dichjarà chì a nutrizione è a dieta per esse appiicata in i mesi di l'estiu diventanu assai più impurtanti, u Dr. Günsel hà dettu: "In l'estiu, i malati di cori duveranu piglià cibi à base di verdura, polpoti, bolliti o grigliati invece di cibi grassi, fritti chì sò pesanti è difficili da digerir. Serà benefiziu per avè pasti frequenti è picculi quantità di cibo pigliate ".

Pianu u ghjornu currettamente

Dr. Unu di i prublemi chì Günsel attira l'attenzione hè u bonu timing di l'attività di ogni ghjornu. "Hè bisognu di ùn esce durante u ghjornu quandu i raghji di u sole sò riflessi verticalmente, per ùn natà, per evità attività chì necessitanu un sforzu eccessivu durante queste ore, è per ùn beie alcolu durante l'ora calda", disse Dr. Günsel hà dettu: "Natari nantu à u stomacu pienu pò esse periculosu per i malati di cori". A matina prima è l'ora fresca di a sera sò u tempu ghjusta per attività sforzu. "Serà benefica per i malati di cori di caminari o di natà durante queste ore in un modu chì ùn si stanche micca eccessivamente", disse Dr. Günsel hà avvistatu ancu chì "Quandu si presentanu lagnanze cum'è u dulore à u pettu, a mancanza di respirazione, a palpitazione è u svenimentu, deve esse verificatu appiendu à u centru di salute più vicinu".

L'usu di i medicazione deve esse pianificatu sottu a supervisione di un duttore, adattatu per l'estiu

Dichjarà chì e dosi di droga di i malati di u cori chì utilizanu medicazione regulare pò esse riarrangati sottu a tutela di un duttore, tenendu in contu i cambiamenti in a temperatura di l'aria è u corpu, u Dr. Aziz Günsel hà enfatizatu chì i pazienti chì utilizanu droghe diuretiche duveranu esse particularmente attenti. "L'esposizione à una perdita eccessiva di fluidi, debule, fatigue o disturbi di u ritmu pò esse in i malati cù insufficienza cardiaca o pressione alta chì utilizanu droghe diuretiche", disse Dr. Aziz Günsel ricumandemu di ritruvà e dosi di droga di i pazienti chì utilizanu stu tipu di droga sottu u seguimentu di u duttore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*