Last minute ! 17 di maghju-1 di ghjugnu Circulare di e misure di nurmalizazione graduali publicata

maghju ghjugnu misure di nurmalizazione graduali circular
maghju ghjugnu misure di nurmalizazione graduali circular

I dettagli di a normalizazione graduale sò stati annunziati. U Ministeru di l'Affari Interni hà mandatu una nova circular à i guvernatori. E restrizioni di strada seranu applicate trà 21.00-05.00 in a settimana. Apertura di i nursery è di i kindergarten. I citadini di 65 anni è più chì anu ricevutu duie dosi di vaccina puderanu esce.

U Ministeru di l'Affari Interni hà annunziatu u pianu di normalizazione graduale, chì accuminciarà dopu à u periodu di chjusu cumpletu chì finisce à 05.00:1 dumani matina è durà finu à u XNUMX di ghjugnu.

A circular publicata da u Ministeru di l'Affari Interni hè a siguenti; "Per gestisce u risicu di l'epidemie di coronavirus (Covid-19) in termini di salute publica è ordine publicu è di mantene a diffusione di a malatia sottu cuntrullata, e regule è e misure da seguità per tutti i campi di a vita, cum'è cum'è i principii basi di a lotta contru l'epidemie, cum'è a pulizia, a mascara è e regule di distanza; Hè determinatu in cunfurmità cù e decisioni pigliate in u risultatu di a valutazione di u cursu generale di l'epidemie è e raccomandazioni di u Ministeru di a Salute è u Cunsigliu Scientificu Coronavirus.

In questu cuntestu, secondu l'aumentu di u cursu di l'epidemie, misure di chjusu parziale sò state implementate da u 14 d'aprile di u 2021, è e misure di chjusura cumpleta sò state implementate da u 29 d'aprile di u 2021.

Hè cunnisciutu da u publicu chì ci hè stata una seria diminuzione in u numeru di casi di ogni ghjornu, di pazienti è di malati gravemente malati, sia per via di l'aumentu di l'isolamentu suciale cù e misure pigliate durante i periodi di chjusu parziale è cumpletu sia per via di u sensu cumunu di a nostra cara nazione è l'approcciu dedicatu à u rispettu di e misure. Per d 'altra banda, hè estremamente impurtante di rispettà e misure per luttà contra l'epidemie per mantene stu successu ottenutu inseme, per mantene a diffusione di l'epidemie sottu à cuntrollu è per assicurà a nurmalizazione permanente cù l'attività di vaccinazione riaccelerata.

In questu sensu, cunsiderà e raccomandazioni di u Cunsigliu Scientificu di Coronavirus di u Ministeru di a Salute è i sviluppi in u cursu di l'epidemie, hè statu valutatu chì e seguenti misure duveranu esse implementate durante u periodu di normalizazione graduale, chì serà implementatu da 17 u luni. , 2021 di maghju di u 05.00, à 1 u marti 2021 di ghjugnu 05.00.

1. Curfew

Durante u periodu di normalizazione graduali; U curfew trà 21.00-5.00 i ghjorni di a settimana (luni, marti, mercuri, ghjovi è vennari), è u weekend, à partesi da 21.00 u venneri, chì copre tutti i sabbatu è dumenica è finisce à 05.00 u luni.

1.1- Per assicurà chì a produzzione, a fabricazione, l'approvvigionamentu è e catene logistiche ùn sò micca disturbate, è per assicurà a continuità di l'attività di salute, agricultura è silvicultura durante u periodu è i ghjorni chì u curfew serà applicatu, i lochi è e persone specificate in u L'Annex serà esente da a restrizione.
L'esenzioni accordate per u curfew sò limitati à u mutivu di l'esenzione è, per quessa, u tempu è u percorsu, cum'è chjaramente dichjaratu in a nostra Circular No. 14.12.2020 datata 20799, è altrimenti seranu cunsiderate cum'è abusu di esenzioni è seranu sottumessi à amministrativi. / sanzioni ghjudiziarie.

E persone chì travaglianu in lochi cum'è i posti di travagliu / fabbriche / fabbricanti chì sò esentati da u curfew devenu presentà u documentu di permessu di travagliu ottenutu attraversu u sistema di e-applicazioni di u Ministeru di l'Affari Interni nantu à a piattaforma e-government, in u quadru di a nostra lettera datata. 29.04.2021 è numeratu 7705, durante l'ispezioni. Tuttavia, in casi cum'è l'errore di corrispondenza di u codice Nace, fallimentu di ottene un permessu di travagliu per via chì u subcontractor ùn hè micca in u scopu di l'esenzione malgradu u travagliu in un locu di travagliu in u scopu di l'esenzione, o l'errore d'accessu, u documentu d'assignazione di permessu di travagliu, un campione di quale hè inclusu in l'allegatu di a lettera in questione, hè cumpletu manualmente è firmatu cù a dichjarazione / impegnu di u patronu è di l'impiigatu.

1.2- Sabatu à dumenica un curfew tutale, i magazzini, i mercati, i fruttifichi, i macellai, i venditori di noci secchi è i pasticceri puderanu operà trà 10.00-17.00, i nostri citadini puderanu entre in u locu più vicinu. à a so residenza, a condizione chì i so bisogni essenziali sò soddisfatti è ùn viaghjanu micca (eccettu i nostri citadini disabilità) Puderanu andà à i buttreghi, i mercati, i fruttifichi, i macellai, i noci è i pasticcerie.

1.3- Durante u periodu di curfew è i ghjorni, i panifici è / o i posti di travagliu licenziati induve u pane hè pruduciutu è solu i venditori di pane di questi posti di travagliu (solu per a vendita di pane è prudutti di panetteria) seranu aperti. I nostri citadini puderanu andà in a panetteria à poca distanza da a so residenza, basta chì i so bisogni di pane è prudutti di panetteria sò limitati à i so bisogni è ch'elli ùn viaghjanu micca (eccettu i citadini disabili).

I veiculi di distribuzione di pane chì appartenenu à panifici licenziati è prudutti di panetteria ponu esse serviti solu à i mercati è i buttreghi, è ùn ci sarà assolutamente micca vendita in e strade.

1.4- L'esenzione di u curfew per i stranieri copre solu i stranieri chì si trovanu in u nostru paese per un tempu tempurale / brevi in ​​u scopu di l'attività turistica; I stranieri chì si trovanu in u nostru paese fora di u scopu di l'attività turistica, cumpresi quelli cù permessi di residenza, quelli chì anu un statutu di prutezzione temporale o i candidati di prutezzione internaziunale è i titulari di statutu, sò sottumessi à restrizioni di curfew.

1.5- I bisogni basi di i nostri citadini in gruppi d'età maiò o quelli cù malatie gravi chì ùn sò micca capaci di risponde à i so bisogni durante u periodu di chjusu cumpletu, rappurtati via i numeri 112, 155 è 156, saranu soddisfatti da i Gruppi di Supportu Soziale VEFA, è e misure necessarie seranu pigliate da i guvernatori è serà pigliatu da i guvernatori di u distrittu.

1.6- Fora di u curfew per tutti, ùn ci sarà micca curfew per i nostri citadini di 65 anni è più, chì anu ricivutu duie dosi di vaccinazione per l'eserciziu di u so dirittu à a vaccinazione, è ancu per i ghjovani di menu di 18 anni è i nostri figlioli. .

I citadini di 65 anni è più chì ùn sò micca stati vaccinati, ancu s'ellu anu u dirittu di esse vaccinati, puderanu esce solu trà 10.00-14.00 in i ghjorni di a settimana è seranu sottumessi à un curfew di ghjornu sanu u weekend.

Indipendentemente da esse sottumessi à curfew o micca, i nostri citadini di 65 anni è più è i ghjovani è i zitelli sottu à l'età di 18 ùn puderanu micca aduprà i veiculi di trasportu publicu urbanu (metro, metrobus, bus, minibus, minibus, etc.). ) durante u periodu di normalizazione graduali.

2. Intercity Restriction Travel

Durante u periodu di normalizazione graduali; E restrizioni di viaghju interurbani saranu applicate durante u periodu di curfew è i ghjorni (ghjorni di settimana è fine settimana).

2.1- Eccezzioni à e restrizioni di viaghju intercity;

- Durante u periodu di curfew è i ghjorni, i nostri citadini ùn saranu micca richiesti di ottene un permessu di viaghju separatu per viaghji interurbani cù trasportu publicu cum'è aereo, trenu, autobus, etc. Sarà abbastanza à prisintà lu cun. A mobilità di e persone in questa situazione trà u trasportu publicu interurbanu è e so residenze serà esente da u curfew, sempre chì hè cumpatibile cù l'ora di partenza è d'arrivu.

- I viaghji interurbani cù veiculi privati ​​​​o ufficiali di ufficiali publici (ispettori, auditori, etc.) assignati da u Ministeru pertinente o l'istituzione publica o l'urganizazione in u scopu di l'esercitu di un duvere publicu obligatoriu seranu permessi, sempre chì presentanu a so istituzione. Carte d'identité et document d'assignation.

- Applicazioni da esse fatte da ogni parente di una persona morta per mezu di i sistemi E-APPLICATION o ALO ​​199 di u Ministeru di l'Affari Interni à u portale di e-government, per assistisce à i funerali di ellu stessu o di a so sposa, defuntu di primu gradu. parente o fratellu, o per accumpagnà u trasferimentu di funerali (accumpagnatu da 9 parenti seranu automaticamente appruvati da u sistema senza ritardu, è u documentu di permessu di viaghju necessariu serà emessu per i parenti di u mortu per pudè viaghjà cù i so privati). veiculi.

I nostri citadini chì applicàranu in u scopu di u trasportu funebre è e prucedure di sepultura ùn saranu micca dumandati à presentà alcun documentu, è l'inchiesta necessaria serà fatta automaticamente prima chì u documentu di permessu di viaghju sia emessu attraversu l'integrazione furnita cù u Ministeru di a Salute.

2.2- Hè essenziale chì i nostri citadini ùn viaghjanu micca trà cità cù i so veiculi privati ​​durante u periodu è i ghjorni chì u curfew hè appiicatu. Tuttavia, in presenza di e seguenti cundizioni ubligatorie, i nostri citadini, sempre chì documentanu sta situazione; Puderanu ancu viaghjà cù i so veiculi privati, basta ch'elli uttenenu permessu da i Cunsiglii di Permessi di Viaghju stabiliti in u Governatore / Distrettu di u Distrettu nantu à i sistemi E-APPLICATION è ALO 199 di u Ministeru di l'Interior via e-government. E persone chì ricevenu un permessu di viaghju seranu esentati da u curfew durante u so periodu di viaghju.

Situazioni da cunsiderà Obbligatorie;

▪ Quelli chì sò liberati da l'uspidale induve sò stati trattati è volenu vultà in a so residenza principale, sò stati riferiti cù un rapportu di duttore è / o avè un appuntamentu / verificazione di u duttore precedente,

▪ Quelli chì accumpagnaranu elli stessi o u parente di primu gradu o fratellu di u so coniuge chì hè trattatu in l'uspidale (massimu 2 persone),

▪ Quelli chì sò ghjunti in a so cità attuale in l'ultimi 5 ghjorni, ma ùn anu micca un locu per stà è volenu vultà in i so zoni residenziali (quelli chì prisentanu a so ghjunta in 5 ghjorni cù un bigliettu di viaghju, una targa di vittura, altri documenti è informazioni chì mostranu u so viaghju),

▪ Quelli chì participeranu à l'esami cintrali annunziati da ÖSYM,

▪ Quelli chì volenu vultà in i so stabilimenti dopu avè finitu u so serviziu militare,

▪ Una lettera d'invitu da u privatu o publicu à un cuntrattu di più ghjorni,

▪ Liberatu da istituzioni penali,

Serà accettatu chì e persone anu una cundizione obligatoria.

3. Attività di i posti di travagliu

3.1- Lochi alimentari è bevande (cum'è ristoranti, caffetterie, pasticcerie);

- Serviziu à asportu è à asportu trà 07.00-20.00 i ghjorni di settimana, solu serviziu à asportu trà 20.00-24.00,

- A fine di settimana, puderanu funziunà solu cum'è serviziu di takeaway trà 07.00-24.00.

3.2- Duranti u periodu di nurmalizazione graduali, chì serà implementatu trà u 17 di maghju è u 1 di ghjugnu, l'attività di i posti di travagliu elencati quì sottu cuntinueghjanu à esse suspesi temporaneamente.

- Casinò, taverne, birrerie, salotti per narghilè / caffè,

- Cinema,

- Lochi cum'è caffè, caffè, caffè, saloni d'associu, giardini di tè,

- Internet cafe / lounge, lochi di ghjocu elettroni, sale di biliardo,

- Turf artificiale, piscine, palestre,

- bagni turchi, saune è saloni di massaggi,

- Parchi di divertimentu è parchi tematichi.

I buttreghi di tè puderanu cuntinuà a so attività, basta chì sguassate e so tavule, sedie/sgabelli è serve solu i cummercianti.

3.3- Cummercii cum'è vestiti, merceria, vetru, ferreteria, uffizii è uffizii, ecc. in u settore di a vendita è di i servizii, altri ch'è i posti di travagliu elencati sopra è chì e so attività sò state sospese durante u periodu di chiusura. i posti di travagliu;

- Puderanu operà trà 07.00-20.00 in i ghjorni di a settimana, sempre chì rispettanu tutte e misure di cumbattimentu di l'epidemie determinate per a linea di cummerciale in u Ministeru di a Salute di a Gestione di l'Epidemie è a Guida di Travagliu.

– In i centri commerciali (centri commerciali); Pò esse operatu trà 10.00-20.00 i ghjorni di settimana è serà chjusu u weekend.

3.4- Per prevene l'intensità di l'apertura o l'applicazioni di sconti generale specifiche à certi ghjorni o ore da parechji posti di travagliu, in particulare i mercati di a catena, l'applicazioni di scontu devenu esse realizate per longu periodi, durà almenu una settimana.

3.5- In i mercati (cumprese a catena è i supermercati), fora di i prudutti in u scopu di i bisogni basi obligatorii, merchenzie elettroniche, ghjoculi, cartoleria, vestiti è accessori, alcolu, tessili per a casa, accessori auto, materiale di giardinaggiu, hardware, vetru, etc. . A vendita di prudutti ùn serà micca permessa in u weekend quandu un curfew di ghjornu sanu serà applicatu.

3.6- I mercati puderanu funziunà trà 07.00-19.00 in i ghjorni di a settimana, sempre chì rispettanu e regule stabilite in u Ministeru di a Gestione di l'Epidemie di a Salute è a Guida di Travagliu, è i mercati ùn saranu micca permessi di esse stabiliti i fine settimana.

3.7- L'imprese in linea di l'alimentazione è l'ordine di l'alimentu puderanu operare cum'è serviziu di domiciliu / indirizzu trà 07.00-24.00 i ghjorni di settimana è i fine settimana.

4. Attività educative

Inseme à i nursery chì sò attualmente in funziunamentu, i kindergarten cuntinueghjanu e so attività durante u periodu di nurmalizazione graduali in u quadru di e valutazioni fatte cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale, è a pratica cuntinueghja per tutte l'altri scoli è livelli di gradu cum'è annunziatu à u publicu. da u Ministeru di l'Educazione Naziunale.

5. Ore di travagliu in istituzioni è urganisazione publica

In linea cù a Circular di a Presidenza datata 14.04.2021 è numerata 2021/8 è a lettera di a Presidenza di l'Affari Amministrativi datata 27.04.2021 è numerata 17665, a normalizazione graduale serà implementata in l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche cù u travagliu 10.00-16.00. u sistema di l'ore è e prucedure di travagliu flessibili cum'è u travagliu remoto / rotativu Cuntinuerà durante u terminu.

6. Attività, Avvenimenti è Cerimonii rinviati

6.1- Tutte l'attività cù una larga participazione, cumprese l'assemblee generali, da l'urganisazioni non governamentali, i sindicati, l'urganisazioni prufessiunali publiche è i so urganisazioni parenti, unioni è cooperative seranu postponate finu à u 1 di ghjugnu 2021.

6.2- Ancu se e prucedure di u matrimoniu cuntinueghjanu à esse realizatu, a pratica di ùn organizà avvenimenti cum'è matrimonii, cerimonie di ingaghjamentu è avvenimenti di henna cuntinueghjanu finu à u 1 di ghjugnu 2021.

6.3- A restrizione di i visitatori attualmente applicata in i centri di prutezzione / cura suciale cum'è case di cura, case di cura per anziani, centri di riabilitazione è case per i zitelli serà allargata finu à u 1 di ghjugnu 2021.

7. Misure di trasportu publicu

7.1- Veiculi di trasportu publicu chì operanu trà e cità (eccettu l'aviò); Puderanu accettà i passageri à un ritmu di 50% di a capacità di trasportu di u passageru specificata in a licenza di u veiculu, è a pusizione di i passageri in u veiculu impedisce à i passageri di entre in cuntattu cù l'altri (1 pienu, 1 viotu). ).

7.2- I veiculi di trasportu publicu urbanu (minibuses, midibuses, etc.) puderanu operà in u quadru di i principii introdotti da a nostra Circular No. 14.04.2021 datata 6638, sottumessu à una limitazione di capacità di 50% è a regula di micca accettà. passageri in piedi.

8. Misure in quantu à l'alloghju

8.1- E strutture ricreative nantu à l'autostrade interurbani (eccettu quelle situate in zone residenziali) è i posti di alimentazione è bevande in strutture d'alloghju (alberghi, motels, aparthotels, ostelli, etc.) (limitate à solu i clienti allughjati) ponu esse aduprati à a listessa tavola à un massimu di una volta Puderanu serve 2 persone, basta chì u serviziu hè apertu.

8.2- I centri di divertimentu situati in spazii chjusi di strutture di alloghju restanu chjusi è i clienti ùn saranu micca accettati in queste zone.

8.3- L'attività in forma di divertimentu di massa ùn saranu definitivamente micca permesse in i spazii aperti di l'alloghju, è a massima attenzione serà pagata à e regule di distanza fisica per impedisce a cuncentrazione in questi lochi.

8.4- Avè una riservazione à e strutture di l'alloghju (furnì chì u prezzu tutale hè pagatu) durante u periodu è i ghjorni chì u curfew serà applicatu darà esenzione à i nostri citadini da u curfew è / o restrizioni di viaghju intercity, è serà abbastanza. per i nostri citadini chì viaghjanu per questu scopu per presentà i so documenti di riservazione è pagamentu durante l'ispezioni.

8.5- In cunfurmità cù e nostre Circulari datate u 30.09.2020 è numerate 16007 è datate u 28.11.2020 è numerate 19986, l'ispezioni di e strutture di l'alloghju seranu continuate in modu efficace, è ogni tipu di abusu, in particulare e false riservazioni, seranu prevenuti.

In cunfurmità cù i principii sopra citati, in cunfurmità cù l'Articuli 27 è 72 di a Legge Generale di Igiene, e decisioni di i Cunsiglii Generali di Igiene Pruvinciale / Distrettuale deve esse pigliate prontamente, per prevene ogni disrupzione in a pratica è per evità di pruvucà vittime;

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*