I fiori di Taksim si sò spustati in i so novi posti pensati per elli

Taksim Flowers si trasfirìu à u so novu locu cuncepitu per elli.
Taksim Flowers si trasfirìu à u so novu locu cuncepitu per elli.

I fioristi, una di e figure identificate cù a storia di a piazza Taksim, si trasfirìu à u so novu locu cuncepitu per elli. Florists, chì sò stati servuti in a caserma adiacente à u muru storicu maksem in Taksim Cumhuriyet Square per più di 80 anni, ùn saranu più affettati da e cundizioni climatichi è puderanu serve in più cundizioni umani.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà furnitu un novu spaziu per 9 famiglie chì vendenu fiori per generazioni in Piazza Taksim. I fioristi, chì anu vindutu in i baracchi chì anu stabilitu, si sò mudificati in i so novi posti più protetti cù l'acqua è l'electricità. I cummercianti di i fioristi, chì anu travagliatu in spazii improvisati dapoi anni, anu ottinutu u spaziu sicuru è sanu chì anu esigenti per un bellu pezzu. Mahir Polat, Vice Sicritariu Generale, chì hà fattu inspezioni in i zoni di novu stabilitu è ​​scontru cù i cummercianti di fioristi durante u prucessu di traslocazione, hà dettu chì anu da cuntinuà à sustene tutti i travagliadori chì cuntribuiscenu à a struttura di a cità.

PARTE DI CULTURA URBANA

Mahir Polat, chì hà dettu chì i cummircianti chì anu tenutu à a vita vendendu fiori in a caserma chì anu stabilitu in a piazza Taksim dapoi più di 80 anni, travagliaranu avà in cundizioni più umane, è hà dichjaratu chì i picculi cummercianti anu un assai impurtante. cuntribuzione à a struttura di Istanbul. Dichjarà chì i fioristi sò i travagliadori più preziosi di e piazze di a cità cum'è Taksim, Polat hà dettu: "A cità è e piazze sò belli cù a ghjente chì serve, ogni tipu di picculi cummercianti travaglianu quì in piazza Taksim per 10 anni, tenendu. nantu à a vita. Si deve esse cunsideratu cum'è una texture, culore, cultura è identità di Istanbul. Pensu chì facemu un bonu serviziu adattendu i fioristi cù ligami più forti senza rumpilli da a piazza.

U SPAZIO LIBURU hè statu qualificatu

Mahir Polat, chì hà fattu inspezioni in a nova zona induve i fioristi seranu spustati, spiegò chì anu fattu l'area chì hè stata viota per un bellu pezzu in a municipalità è l'hà fattu qualificata. Polat hà dettu: "Era necessariu di riunisce questi dui quandu i lochi eranu lasciati à putreri è a ghjente campava in cundizioni cattivi. Avemu ottenutu questu fendu disinni megliu ". I fioristi chì si sò spustati in u so novu locu cù pannelli di vetru ghjustu davanti à i minibus Taksim ùn saranu più in caserne improvvisate, ma in spazi pensati per elli. Cusì, ùn abbandunaranu micca a piazza Taksim, induve anu vindutu dapoi anni, è travaglià in cundizioni megliu è umani. Dichjarà chì i fioristi anu travagliatu in cundizioni difficili per parechji anni, Polat hà dettu chì sò felici di furnisce i spazii fisichi induve ponu risponde à i so bisogni.

MEGLIO CONDIZIONI

I cummercianti, chì si sò spustati in u so novu locu cuncepitu per elli in a zona induve si trovanu i minibus Taksim, ghjustu davanti à a so situazione precedente, chjusu a so caserma induve vendenu fiori dapoi anni. Mükerrem Baltacı, unu di i fioristi chì anu lasciatu a caserma stallata davanti à u mo muru storicu di maschere, hà dettu: "Ùn vi preoccupate micca di i fiori, certe volte cumprà fiori solu per sè stessu, sia felice o tristu. Semu quì dapoi anni, avemu da travaglià infine in boni cundizioni, a municipalità hà dettu: "Semu assai felici di vedeci". Derya Barun, chì hà guadagnatu a vita vendendu fiori in Taksim dapoi u 1973, hà dettu annantu à i zoni in cui si sò appena trasladati: "Eramu assai friddi in a caserne in l'invernu è caldi in l'estiu. Facemu una vita in cundizioni difficili, avà andemu in u nostru novu locu, avemu un refuggiu, avemu acqua è elettricità, era assai bellu per noi ", disse.

MOSTRA À U MURU STORICU

Mahir Polat, chì hà dettu chì u muru maximu storicu in l'area induve e caserne sorge, serà riparatu è evaluatu, hà dettu chì a facciata di u muru di a maschera serà migliurata cù a risturazione è sta facciata serà usata cum'è zona di mostra artistica. Aghjunghjendu chì i travaglii cuminciaranu rapidamente, Polat hà dettu: "Spergu chì quandu a ghjente vene à Taksim dopu à a fine di i ghjorni di chiusura, truveranu una maschera quadrata completamente diversa è un ambiente induve i fioristi travaglianu in cundizioni migliori".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*