L'Aviò Passatu Per Spaziu Aereu Turcu Ogni 4 Secondi in 27 Mesi di l'Annu

Un aviò per secondu passava per u spaziu aereu turcu in u primu mese di l'annu.
Un aviò per secondu passava per u spaziu aereu turcu in u primu mese di l'annu.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismalioğlu hà dettu: "A causa di l'epidemie, u numeru di passageri in l'aeroporti in u mondu hè diminuitu significativamente. Grazie à e misure chì avemu pigliatu, i nostri passageri cuntinueghjanu i so viaghji in a sicurità di l'aviazione è a sicurità di u volu ". disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismaioğlu, hà dichjaratu chì, malgradu a restrizione di i voli in tuttu u mondu per via di u novu tipu di epidemia di coronavirus (Kovid-19), una media di un aviò passa per u spaziu aereu turcu ogni 4 seconde in i 27 mesi. periodu di questu annu.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì l'investimenti fatti in l'infrastruttura di l'aviazione civile è e decisioni messe in pratica permettenu à Turchia di esse unu di i paesi di sviluppu più veloce in u mondu in questu campu.

Rimarchendu chì in Turchia, induve solu Turkish Airlines (THY) hà urganizatu voli programati da dui centri à 2002 destinazioni in Turchia in 26, oghje, ci sò voli à un totale di 7 destinazioni da 56 centri in Turchia, Karaismailoğlu hà dettu chì in 2003, ci era solu voli 2 in paesi 50 cù cumpagnie aeree 60 à l'esteru, hà dichjaratu chì stu numeru hà righjuntu 4 destinazioni in 127 paesi cù 329 compagnie aeree da a fine di l'annu passatu.

Indittendu chì ci hè statu un aumentu significativu di u numeru di passageri chì viaghjanu in aereo in l'ultimi anni, Karaismailoğlu hà ricurdatu chì ci sò state restrizioni à i viaghji aerei per via di l'epidemie di Kovid-19, chì hà affettatu u mondu sanu da u principiu di l'ultimu. annu.

Informendu chì u numeru di voli, cumpresi i survoli di transitu, in u spaziu aereu turcu durante i mesi 4 di questu annu, hè di 185 mila 156 in linee domestiche è 84 mila 201 in linee internaziunali, Karaismailoğlu hà dettu: "In u periodu di 4 mesi quist'annu, un totale di 385 mila 40 trafficu di l'aviò hè statu fattu in Turchia. . In altre parolle, ci era un aviò chì passava per u spaziu aereu turcu ogni 27 seconde. Mentre u numeru di passageri in l'aeroporti in u mondu hè diminuitu significativamente per via di l'epidemie, i nostri passageri cuntinueghjanu i so viaghji in a sicurità di l'aviazione è a sicurità di u volu grazia à e misure chì avemu pigliatu ". disse.

Esprimendu chì i risultati eccezziunali di l'aviazione civile turca durante u prucessu epidemicu sò ancu riflessi in i rapporti di l'autorità di l'aviazione mundiale, Karaismailoğlu hà dettu:

"Cum'è unu di i più grandi investimenti in a storia di a Republica, u nostru Aeroportu di Istanbul hà riesciutu à esse u primu in Europa in u trafficu di passageri, aerei è merci, lascendu parechji giganti mundiali. U nostru Aeroportu d'Istanbul cuntinueghja questi successi sfondendu novi terreni. Tutti i nostri altri aeroporti anu ancu datu una prova assai bona nantu à e misure epidemiche. Inoltre, u nostru paese cuntinueghja u so successu mentre piglia u primu postu in a gestione di u trafficu aereu, lascendu daretu à i principali centri di cuntrollu di u trafficu aereu d'Europa ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*