Export Block Trains da Turchia à Cina Partendu da Kocaeli

treni bloccu export da Turkey à cine partutu da Kocaeli
treni bloccu export da Turkey à cine partutu da Kocaeli

U 6u è 7u treni di blocchi di esportazione chinesi, chì portanu carichi d'esportazione da Turchia à Cina, partianu da Kocaeli. Dui treni, custituiti da un totale di 41 containeri è chì trasportanu 2 mila 250 tunnellate di particelle di particelle rivestite in melamina prodotte in u locu à a Direzzione Logistica TCDD Tasimacilik AŞ Köseköy, sò stati salutati da l'autorità è u persunale à 15.00 dopu chì i preparativi sò stati finiti.

Cù a cooperazione di TCDD Taşımacılık AŞ è di l'Eurasia Pacificu, i treni chì passanu per Georgia, Azerbaijan, u Mari Caspiu è u Kazakistan viaghjanu un totale di 8 mila 693 chilometri è ghjunghjeranu à a cità cinese di Xi'an in circa duie settimane.

U Manager di Logistica di l'Eurasia Pacificu, Alper Taylan, hà dichjaratu chì i treni 2021 è 6 di u 7 ghjunghjeranu à a cità di Xi'an in circa 12 ghjorni, è hà dettu: "In a linea ferroviaria Baku-Tbilisi Kars, chì brilla cum'è a strada più vantaggiosa trà u 1500. Cuntinenti asiatichi è europei, in u mediu termine, Turchia - Hè destinatu à uperà 60 treni è trasportu circa XNUMX mila cuntenituri TEU annu trà Cina è Turchia ". usatu a frasa.

A diversità di u trasportu d'esportazione via BTK è l'aumentu di u Corridor Mediu

A varietà di carichi aumenta ancu in i spedizioni d'esportazione fatti nantu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars (BTK) è u Corridor Mediu chjamatu "Roda di a Seta di Ferru". Un novu tipu di carica serà aghjuntu à i carichi precedenti, cum'è frigoriferi, coolers è miniere di boru, è a piastra rivestita di melamina serà esportata in Cina.

U primu trenu d'esportazione da a Turchia à a Cina hè statu mandatu da Istanbul u 4 di dicembre di u 2020, cù una cerimonia à a quale hà assistitu u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, passendu per 2 cuntinenti, 2 mari è 5 paesi è u 19 dicembre 2020, a Cina. Xi Hè ghjuntu à a cità di 'an.

5 tunnellate d'esportazioni sò state realizate cù 201 treni, 216 vagoni è 8 containers da Turchia à Cina via a Linea Ferroviaria BTK è u Corridor Mediu. Da a Cina à a Turchia, sò ghjunti 500 treni, 90 vagoni è 1800 cuntainer, è 2 tunnellate di carica. U trasportu tutale trà Turchia-Cina-Turchia per ferrovia hà righjuntu 164 mila tunnellate cù 91 treni è vagoni in u 500.

Cù a Linea Ferroviaria BTK è u Corridor Mediu, chì hè ghjuntu in prima linea cum'è una di e rotte più vantaghji trà l'Asia è l'Europa, hè destinatu à uperà 1500 treni è trasportu 60 mila TEU di merci trà Turchia è Cina à mediu termini. .

1 Comment

  1. I vagoni di tcdd sò usati in questi treni ?Se sì, sò adattati per a sustituzione di bogie ?

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*