Yapı Merkezi hà vintu l'offerta per a 1a tappa di u Prughjettu Ferroviariu Divaca Koper

u centru di custruzzione serà realizatu in u prughjettu di a ferrovia divaca koper in Slovenia
Yapı Merkezi hà vintu l'offerta per a 1a tappa di u Prughjettu Ferroviariu Divaca Koper

U Consorziu Kolektor CPG-Yapı Merkezi-Özaltın hà vintu a prima parte di l'offerte di a Cumpagnia 2TDK, chì hè stata stabilita da u Statu Slovenu, per realizà u prughjettu di a doppia linea di a Ferrovia Divaca-Koper, chì hè u più grande prughjettu di infrastruttura in Slovenia. . U cuntrattu per a seconda parte di u prugettu, chì l'offerta hè stata finita prima, hè stata firmata u 1 di marzu. U 2 di maghju di u 31, hè stata celebrata a cerimonia di firma di u Cuntrattu di a Prima Parte. Cusì, u Consorziu Kolektor CPG-Yapı Merkezi-Özaltın hà u dirittu di realizà tutti i travaglii di custruzzione di u prugettu per un costu tutale di 5 milioni 2021 mila euro. A cerimonia hà assistitu da i rapprisentanti di i partenarii sloveni è turchi, u Ministru sloveno di l'Infrastruttura Jernej Vrtovec, u direttore di 628TDK Pavla Hevke, u presidente di Yapı Merkezi İnşaat Başar Arıoğlu, u CEO di Yapı Merkezi Holding Aslan Uzun, u direttore di Özaltın COO Ahmet Krister Düren, u direttore di Özaltın, Ahmet Muger Düren. tenuta cù a participazione di

In u so discorsu à a ceremonia di firma, Başar Arıoğlu hà dichjaratu chì a Slovenia hè una strada di transitu impurtante per u cummerciu europeu è chì stu prughjettu hè statu realizatu per rinfurzà a cunnessione di u portu di Koper cù l'Europa Centrale è Meridionale, è hà cuntinuatu e so parolle cusì: una gioia. In marzu, avemu vintu l'offerta PART 2 di a Ferrovia Divaca-Koper, chì hè d'impurtanza particulari per noi chì hè u sicondu prughjettu chì realicemu in Europa dopu à u nostru prughjettu in corso in Svezia. Hè una fonte di felicità è orgogliu per mè di participà à sti prughjetti naziunali chì cuntribuiscenu assai à u sviluppu ecunomicu di a Slovenia, di quale sò u Cunsul Onorariu. Essendu degni di a fiducia riposta in noi, compieremu cù successu a nostra missione cun un travagliu in squadra dedicatu cù i nostri partenarii sloveni è turchi. Avemu pensatu à inizià u nostru travagliu di a PARTE 1 in 6 settimane è compie in 40 mesi.

In u so discorsu à a ceremonia, u CEO di Yapı Merkezi Holding, Aslan Uzun, hà dettu: "In u scopu di u prughjettu PART 403 di a Ferrovia Divaca-Koper cù un valore di cuntrattu di 613 milioni 361 mila 1 Euro, apremu un tunnel cun un totale di 25 mila 463 metri cù u Novu Metudu di Esplosione Austriaca. E rùbbriche di a linea principale è i tunnel di serviziu seranu 69 m2. Inseme à i tunnellati in a SECTION 2, apreremu un totale di 37 metri di tunnel in stu bellu paese d'Europa. Mentre i tunnelli sò stati aperti in e formazioni rocciose carstiche basate in calcariu unicu à l'Alpi, chì sò cunsiderate cum'è di alta difficultà in u campu di l'ingegneria di u tunnel, in u stessu tempu, tutti i piani sò stati fatti per prutege l'ambiente in l'opere à esse. realizatu in e fureste famose in u mondu sanu di Slovenia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*