Temuta Malatie di l'estiu, Fever Emorragica Crimea-Congo

A temuta malatia di i mesi di l'estiu a frebba hemorràgica Crimea-Congo
A temuta malatia di i mesi di l'estiu a frebba hemorràgica Crimea-Congo

Medicana Sivas Hospital Specialista in Malattie Infettive Dr. Muharrem Güler hà spiegatu e precauzioni da piglià in quantu à i morsi di zecche. Expressing chì a malatia di Crimea Congo Hemorrhagic Fever (CCHF) hè causata da microbi chjamati virus, Uz. Dr. Güler hà dettu: "A malatia hè generalmente trasmessa à e persone per via di a succione di sangue da e zecche o da a cullizzioni è sfracicà e zecche trovate à mani nude. A malatia pò esse asimptomatica in l'animali. Dunque, ancu s'è u vostru animali pare sanu, pò trasmette a malatia. A malatia pò esse trasmessa da u cuntattu cù u sangue, fluidi di u corpu o altri tessuti di l'animali chì portanu u virus in u so corpu. A malatia pò ancu esse trasmessa da u cuntattu cù u sangue è i fluidi di u corpu di e persone chì portanu u virus.

"U vestitu chjusu deve esse purtatu"

Rimarchendu chì i vestiti di culore chjaru duveranu esse preferiti quandu andate in e zone risicate per esse prutetti da e zecche, Güler hà dettu: "I ticks ùn volenu nè saltanu, arrampicanu per ghjunghje à un locu induve si ponu appiccicà per succhià sangue in u corpu umanu. Perchè i ticks scendenu, ponu aderisce à tutte e parte di u corpu, in particulare l'area di a gamba. Per questu, a ropa chjusa deve esse purtata quant'è pussibule, i pantaloni di i pantaloni devenu esse chjusi in calzini o stivali sò preferiti. Quandu si vultò in i zoni risicatu, a persona deve certamente verificà u so propiu corpu è u corpu di i so figlioli per i ticks. In particulare chì ùn hè micca assai visibile, u spinu di l'arechja, l'armpits, l'inguine è u spinu di u ghjinochju deve esse esaminatu currettamente.

"Ùn toccu micca cù mani nude"

Spieghendu e precauzioni per esse pigliatu mentre sguassate a tick da u corpu, Güler enfatizatu chì a tick attaccata à u corpu deve esse eliminata u più prestu pussibule cun un materiale adattatu. Güler hà dettu: "Perchè i morsi di zecche sò spessu indolori, e persone chì sò morse di solitu notanu a tick solu dopu à esse morse, o ancu dopu chì a zecca s'hè gonfiata sughjendu sangue. Prima u tick hè eliminatu da u corpu, u più bassu u risicu di malatia. Durante u prucessu di caccià a tick da u so attache, ùn deve mai esse toccu cù mani nude è guanti deve esse purtatu. U tick attaccatu à u corpu deve esse sguassatu, tenendu cù un materiale adattatu da a parte più vicina di u corpu. Mantene a testa di u tick in l'internu durante u prucessu di rimuzione presenta un risicu seriu in quantu à a malatia di CCHF, è per quessa, hè necessariu di caccià a tick da u corpu senza sfracicà o sfracicà. A tick eliminata pò cuntene bleach, alcolu o insecticida, etc. Si deve esse uccisu ghjittandulu in una buttiglia tappata. usatu e frasi.

"E mani deve esse lavate cù sapone"

Enfatizendu chì hè impurtante per a persona di dumandà à l'istituzione di salute più vicina se ùn pò micca sguassà a tick chì si appiccica à u so corpu, Güler hà dettu: "U tick deve esse eliminatu da u corpu u più prestu pussibule. I materiali utilizati per u paziente deve esse eliminati in un saccu o scatula sigillata. I guanti deve esse sguassati è disposti bè, è e mani sò lavate cù sapone. Forceps pointu ùn deve esse usatu quandu sguassate u tick. Per caccià i ticks da u corpu, metudi cum'è pressing cigarettes, pouring cologne, kerosene, alcolu è prudutti chimichi simili nantu à i ticks ùn deve esse usatu. Ùn piegate micca i movimenti per caccià a tick. L'eliminazione di tick ùn deve esse pruvatu à mani nude.

"Tu deve pusà cun un pannu di culore chjaru"

Enfatizendu chì e persone chì sò impegnate in l'agricultura è l'allevamentu di l'animali duveranu esse più attenti contr'à e zecche, Güler hà dettu: "Queste persone anu da verificà spessu i so corpi, i corpi di i so figlioli è i vestiti per i ticks. U tick deve esse sguassatu tenendu da u puntu più vicinu à u corpu cù un materiale adattatu, cum'è pinzette o pinzette curve-tipped, è ùn deve esse sfracicatu da a manu in ogni modu. Dopu avè sguassatu u tick, a persona deve esse infurmata è seguita per i ghjorni 10. Si deve esse enfatizatu chì in casu di lagnanza, cum'è l'iniziu bruscu di frebba, mal di testa, debule intense, nausea, vomitu, diarrea è sanguinamentu, deve dumandà à una istituzione di salute. U sangue o altri fluidi di u corpu di i malati ùn deve esse toccu senza prutezzione. Quandu quelli chì si trovanu in i zoni di l'acqua è di i pascoli per u picnic turnanu, anu da verificà definitamente per i ticks è se ci sò i ticks, anu da esse eliminati da u corpu debitamente. Evite i lochi cù arbusti, ramoscelli è erba grossa, è ùn entre micca in tali lochi cù pedi nudi o cù vestiti corti. In i spazii di picnic o camping, unu deve pusà nantu à una tappa di culore chjaru senza cuntattu direttu cù a terra.

"Misure di prutezzione duveranu esse pigliate"

U Specialista di Malattie Infettive di l'Hospital Medicana Sivas Güler hà dettu: "U sangue è altri fluidi di u corpu di l'animali ùn deve esse micca toccu senza prutezzione. Durante u cuntattu cù u sangue di l'animali, tissuti o altri fluidi di u corpu di l'animali, deve esse pigliatu misure protettive cum'è guanti, grembiule, occhiali, maschera. U cuntrollu di tick deve esse fattu in animali. I refugghi per l'animali duveranu esse custruitu in una manera chì ùn permettenu micca chì i ticks vivenu, è dopu à u cuntrollu di tick, i cracke è i cracke deve esse riparati è imbiancati. I prupietari di l'animali anu da spruverà i so animali è i refugghi per l'animali almenu duie volte à l'annu cù droghe ectoparasitiche adatte contr'à i ticks è altri parassiti esterni. In a lotta contru i ticks è l'altri ectoparasites, tutti l'animali in u paese è i so refugghi deve esse sprayed simultaneamente. In generale, a spraying ambientale estensivu ùn hè micca cunsideratu benefica ", hà cunclusu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*