Attenzione à queste in l'estetica di u nasu d'estate!

Prestate attenzione à questi in a rinoplastia d'estiu
Prestate attenzione à questi in a rinoplastia d'estiu

Specialista in Otorinolaringologia è Chirurgia di u Capu è u Collu Op.Dr.Bahadır Baykal hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u sughjettu. Cù u cambiamentu di staghjoni, mi dumandu se a rinoplastia pò esse realizatu in i mesi di l'estiu, hè questu un prublema?

Di sicuru chì pudete! In fatti, i mesi di l'estate pò esse spessu ideali per u prucessu di chirurgia è post-chirurgia, postu chì e scole sò in vacanze è hè un periodu quandu hè più faciule per i pazienti chì travaglianu per piglià un permessu longu. In ogni casu, i prucessi di ricuperazione post-cirurgia in l'estiu necessitanu una attenzione extra.

Chì deve esse cunsideratu durante u prucessu di ricuperazione dopu a rinoplastia in i mesi di l'estiu?

Prutegge a vostra pelle da u sole. Dopu à a rinoplastia, a pelle hè più sensible à i raghji ultraviolet. Duranti u periodu di ricuperazione, a pelle hè più reattiva à u sole per via di i cambiamenti in u tissutu. Dunque, avete da evità l'esposizione prolongata à u sole. Di sicuru, pudete cuntinuà cù e vostre attività di ogni ghjornu, se avete pianificatu una vacanza in mare in i primi 6 simane dopu à a cirurgia, duvete prutege a vostra faccia è soprattuttu u nasu da u sole cù l'aiutu di un grande cappellu è applicà 50 factor. crema di u sole à a vostra faccia è u nasu parechje volte à ghjornu.

Ùn portate lunettes di sole. Di sicuru, hè assai impurtante chì vulete prutezzione di i vostri ochji da i raghji di u sole, ma hè almenu impurtante in u prucessu di ricuperazione di u nasu dopu a cirurgia. Hè assai criticu per prutezzione di i vostri ochji da i raghji di u sole cù l'aiutu di un cappellu. L'occhiali di sole mette a pressione nantu à u nasu è questu causa a deformazione in u nasu durante u prucessu di guariscenza. Avemu cunsigliatu per aduprà l'occhiali di sole per un minimu di 4 settimane dopu a cirurgia.

Mantene u nasu seccu. Iè, hè abbastanza rinfrescante per fà un tuffu in u mare o in a piscina in questi caldi ghjorni d'estate, ma ùn hè micca ghjustu per i nostri pazienti chì anu subitu una cirugia di rinoplastia per immersi sottu à l'acqua per almenu 4 settimane dopu a cirurgia è mette u so capi in acqua. Ùn andate in mare o in piscina senza avè i risultati di a vostra ricuperazione da u vostru duttore. Natari in u periodu postoperativu iniziale pò causà assai danni à u nasu da diverse anguli. U cloru è l'acqua salata pò causà irritazione è infizzione in u canali nasali, o un colpu di u coddu à a vostra faccia pò causà risultati negativi.

Evite certe attività sportive. I sport di squadra cum'è u beach volley sò un modu grandile per esse suciale è mantene in forma, ma sfurtunatamenti portanu un altu risicu di dannà u nasu.Per quessa, fighjendu sti sporti da l'esternu finu à chì u prucessu di guariscenza hè cumpletu minimizeghja u risicu di una bola. o u coddu chì vi vene in faccia è vi batte.

Per assai acqua. Hè assai impurtante per risponde à i bisogni di l'acqua di u corpu, in particulare in i mesi di l'estiu, durante u prucessu di ricuperazione post-operatoriu. A quantità di acqua chì beie deve esse almenu 2 litri. Per a salute generale di u corpu, ùn dehydrate u vostru corpu.

Sceglite i vostri vestiti cun cura. A robba chì porta dopu a rinoplastia pò chjappà u vostru nasu durante u vostru prucessu di ricuperazione. Per questu mutivu, pudete evitari i risichi cù t-shirts collar, cammisa cù buttoni davanti invece di vestiti o vestiti cù zippers durante u periodu di ricuperazione.

Pudete viaghjà dopu a rinoplastia?

Avè rinoplastia in l'estiu ùn significa micca chì ùn pò micca andà in vacanze. Pudete imbarcà in l'aviò uni pochi di ghjorni dopu à a cirurgia o immediatamente dopu chì l'incisioni sò guariti. I viaghji in autobus, treni è vittura ùn saranu micca un prublema in questu sensu. Ùn ci hè micca prublema in a guida, ma à questu puntu, hè assai impurtante chì ùn pigliate micca analgesici chì causanu sonnule.
Sè vo site per piglià un aviò, un spray nasale cunsigliatu da u vostru duttore vi allevarà i cambiamenti di pressione in l'aria. Spruzzi d'acqua salata aiutanu ancu à impedisce chì i vostri passaggi nasali si seccanu durante u volu. Chewing gum hè una di l'applicazioni chì ricumandemu perchè riducerà l'effettu di pressione in u pianu. Pudete seguità unu di sti passi dumandendu u vostru duttore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*