A Demolizione di u Ponte Unkapanı, chì hè stata periculosa per anni, hè cumpletata

A demolizione di u ponte unkapani, chì hè stata periculosa per anni, hè stata cumpletata
A demolizione di u ponte unkapani, chì hè stata periculosa per anni, hè stata cumpletata

IMM rinnuvà u Ponte Unkapanı, chì hè statu periculosu per anni. U travagliu, chì hè statu iniziatu trasfurmendu u prucessu di chjusu cumpletu in una opportunità, hè previstu per esse cumpletu u sabbatu 15 di maghju, è u novu ponte hè previstu per esse cumpletu in 3 mesi. Dopu à a demolizione, a custruzzione di u passaghju sotterraneo di 350 metri di lunghezza chì estenderà u Tram Cibali-Alibeyköy à Eminönü hà da principià.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) trasforma u periodu di chjusu cumpletu di 17 ghjorni in una opportunità è si mette in ballu un altru prughjettu impurtante chì hè statu aspittatu per anni. Per a demolizione di u Ponte Unkapanı, chì hà finitu a so vita ecunomica è hè in risicu di colapsu in un eventuale terremotu, a circulazione di u trafficu hè stata prima assicurata da a creazione di una isula. L'armi di l'intersezzione sò stati temporaneamente eliminati è u trafficu hè statu cunvertitu in una rotonda. 29 arburi in l'intersezzione sò stati spustati senza danni.

U travagliu di demolizione, chì hà cuminciatu u ghjovi 13 di maghju, hè previstu per esse finitu u sabbatu 15 di maghju. Dopu à u 17 di maghju di u 2021, u flussu di trafficu serà furnitu per mezu di a rotonda appena creata per 3 mesi. In questu prucessu, una nova junzione di ponte serà custruita è e linee di l'acqua di piova è di l'acqua residuale seranu rinnuvati. Queste opere seranu finite da u 31 di lugliu di u 2021 è l'intersezzione serà aperta à u trafficu.

In u scopu di u travagliu "Unkapanı Junction Bridge Renewal and Tram Underpass Construction", dopu a demolizione di u ponte esistente di 5 campate, serà custruitu un novu ponte cù 32,50 campate, 44 metri di larghezza è 2 metri di lunghezza. À u listessu tempu, un passaghju sotterraneo longu di 350 metri serà custruitu in a regione Unkapanı di a linea di Tram Eminönü - Alibeyköy, chì hè stata cumpletata finu à Cibali.

Cusì, u ponte Unkapanı Junction, chì hè insufficiente in altezza è hà finitu a so vita tecnica, serà rinnuvatu, mentre chì a linea di tram, chì a sezione Alibeyköy - Cibali hè stata messa in serviziu, serà trasportata à Eminönü.

A custruzzione di un sottopassu longu di 350 metri per a linea di tramvia principia u 18 di maghju è u travagliu serà finitu u 31 di lugliu di u 2022. In questu prucessu, 57 più arburi seranu trasplantati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*