10 Soluzioni à u Prublemu Mucillagine da ITU

suluzione à u prublema ituden musilaj
suluzione à u prublema ituden musilaj

Un gruppu di scientisti di l'Università Tecnica di Istanbul (ITU) hà annunziatu un rapportu di valutazione tecnica chì include i risultati è e pussibuli suluzioni per u prublema di mucillagine (saliva di mare) chì minaccia u Mari di Marmara.

U professore di l'ITU Prof. Dr. Ismail Koyuncu, Prof. Dr. Izzet Ozturk, Prof. Dr. Mustafa Yanalak, Prof. Dr. Ozcan Arslan, Assoc. Dr. Ebru Dülekgürgen, Assoc. Dr. Mustafa Evren Erşahin è Dr. Istruttore L'opinioni è i suggerimenti di u membru Türker Türken in quantu à u prublema di mucillagine sò inclusi.

U rapportu, chì include mudelli di analisi di a furmazione di mucillagini è i danni chì provoca, include ancu l'imaghjini satellitari furnite da u Centru di Comunicazione Satellite è Remote Sensing ITU (UHUZAM).

U libru biancu stabilisce e cause di u prublema di mucillagine

Sicondu i dati attuali, u 53% di l'acqua residuale municipale in u bacinu di u Mari di Marmara hè trattatu meccanicamente, u 42% hè un trattamentu biologicu avanzatu (cù a rimozione C, N, P), è u 5% hè dopu biologicu (C, N parziale, P). rimozione) trattamentu. hè scaricatu.

Sicondu i risultati di i studii di mudeli realizati in u Mari di Marmara è u Bosforu, u cuntrollu di l'eutrofizazione in u Marmara è a prevenzione di più deterioramentu di u livellu di l'ossigenu dissolutu in u sustrato; in altri palori, hè cunsigliatu di applicà u trattamentu biologicu di rimozione C, N è P prima di tutti i scarichi di l'acqua residuale puntuale in Marmara, in particulare Istanbul, per assicurà chì l'ambiente di ricezione hè utilizzatu per scopi cum'è natazione, sport acquatici è pesca.

In l'ultimi 10 anni, prima di i scarichi urbani è industriali di l'acqua residuale in Marmara, in particulare Istanbul, Izmit è Bursa, l'applicazioni di trattamentu biologicu di rimozione di N è P anu acceleratu. In u risultatu di sti pratichi, sò stati ottenuti miglioramenti significativi di a qualità di l'acqua è a biodiversità hè aumentata, in particulare in u Golden Horn, Izmit è Gemlik Bays. KadıköyHè osservatu chì i livelli di l'ossigenu dissolutu in a capa inferjuri sò < 2 mg / L in a regione orientale di a Baia di Izmit, induve u scambiu d'acqua hè limitatu cù l'asse Büyükçekmece Baba Cape ~ u nordu di l'asse di a Peninsula Tuzla, induve l'effluent di Küçükçekmece è Büyükçekmece. I pianti di Pre-Trattamentu sò scaricati.

Suggerimenti per suluzioni à u prublema di mucilage in 10 articuli

1. U Bacinu di Marmara, chì include u Mari di Marmara, u Strettu è e so cunnessione maritime, deve esse cunsideratu è evaluatu in tuttu.

2. Un approcciu scientificu interdisciplinariu deve esse appiicatu è e cullaburazioni università-pùblicu-industria-settore privatu-ONG deve esse sviluppati per riduce i carichi di contaminanti chì aumentanu i prucessi di furmazione di mucillagini in u Mari di Marmara.

3. A quantità massima di effluent di WWTP Biològicu Avanzatu deve esse aduprata in l'irrigazione di i zoni verdi urbani (s'ellu ci hè, zoni agriculi) è / o in l'industria, per riduce a quantità d'acqua residuale data à Marmara.

4. U riciclamentu deve esse priurità in e piante di trattamentu d'acqua. In questu cuntestu, i prucessi di trattamentu di l'acqua residuale innovativi, di risparmiu di spaziu è di efficienza energetica devenu esse implementati.

5. L'OIZ è e instalazioni industriali individuali deve esse impeditu di scaricamentu di materiali priurità è periculosi in a reta di canali municipali per mezu di un surviglianza è di l'ispezioni efficaci.

6. A furmazione di e cundizioni ecologiche in a capa superiore di u Mari di Marmara deve esse supportata. Cù a migrazione di pesci trà u Mari Neru, Marmara è Mari Egeu, i rifugi di pesci / i zoni di spawning deve esse prutetti è a sustenibilità di sti rigioni deve esse assicurata.

7. A qualità di l'acqua deve esse monitorata in permanenza, a capacità di monitorizazione, ispezione è sanzione di i scarichi domestichi è industriali di WWTP deve esse sviluppata, è e sanzioni dissuasive deve esse imposte à e facilità chì ùn sò micca operati in cunfurmità cù i normi, è i dati di monitoraghju deve esse spartutu.

8. L'uperazione di e piante di trattamentu di l'acqua di l'acqua biològica avanzata da cumpagnie specializate di u settore privatu basatu nantu à cuntratti di almenu 8-10 anni deve esse allargata.

9. L'imaghjini satellitari cù diverse risoluzioni spaziali è tempurali deve esse furnite, in particulare per u monitoraghju di mucilage è contaminazione. I sistemi satellitari attivi anu da esse esaminati è integrati in studii.

10. Un Sistema d'Infurmazione Geograficu (GIS) dinamicu chì serve ancu com'è sistema di supportu di decisione per u Marmara è u Bacinu di Marmara deve esse stabilitu. L'infurmazione aghjurnata nantu à u Mari di Marmara è e zoni cù quale interagisce deve esse pruduciutu in continuu, a strutturazione è i cambiamenti in questi spazii deve esse determinate, è l'effetti nantu à l'ecosistema di u Mari di Marmara deve esse revelati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*