Una mossa chì respira u trafficu di Yunuseli

A mossa chì respirarà u trafficu di Yunuseli
A mossa chì respirarà u trafficu di Yunuseli

Cuntinuendu i so sforzi per facilità u trafficu di Bursa è furnisce un trasportu còmode, a Municipalità Metropolitana hà implementatu un travagliu impurtante in a regione Yunuseli, induve ci hè un locu densu.

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì cuntinueghja i so sforzi à piena velocità per risolve u prublema di u trafficu di u quale Bursa parla più, realiza opere stradali alternative in punti impurtanti di a cità per u trasportu còmode è còmode di i citadini. Pigliendu u cuntrollu di a regione Yunuseli, induve u sviluppu residenziale hè intensu, a Municipalità Metropolitana hà iniziatu u travagliu nantu à a strada di ritornu à Armutköy da u ponte di cunnessione situatu vicinu à Şükrü Şankaya Anatolian High School nantu à u Canale Germanu. Cù a fine di a strada di trè chilometri è mezzo, l'accessu serà furnitu à u Distrettu di Dereçavuş è a strada Gündoğdu senza entre in u Distrettu di Yunuseli.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà esaminatu i travaglii stradali di u Canale Germanu di Yunuseli in situ. Durante a visita, induve u Sicritariu Generale Ulaş Akhan, u Segretariu Generale Vice Muhammet Gazeli Şen, u Capu di u Dipartimentu di Trasportu Rüştü Şanlı, u Capu di Quartiere Yunuseli İbrahim Bahar, u Capu di Quartiere di Armutköy Zeki Yardımcı, u Presidente di a Cooperativa di Irrigazione Erkan Er è l'amministratori municipali Aktaşy eranu presenti, era visitatu u sindaco Armutk Aktaşy. , accantu à Şükrü Şankaya Anatolian High School, hà scontru cù a squadra chì travaglia nantu à a seccione di u ponte di cunnessione stradale.

"Alleviarà a regione"

U sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà dettu chì anu iniziatu unu di i travaglii stradali chì darà à Bursa un soffiu d'aria fresca. Dichjarà chì Bursa si sviluppa è cresce rapidamente, u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì hè impurtante apre e strade alternative in a cità induve si parla assai di trasportu. Spieghendu chì i travaglii alternativi sò necessarii in u puntu di trasportu à Mudanya, soprattuttu per via di i travaglii di metro da esse realizati nantu à a linea di l'Hospital Emek-Şehir, u sindaco Aktaş hà dettu: "Ci hè un alloghju intensu, soprattuttu in a regione Yunuseli. Parallelamente à stu sviluppu residenziale, ci vole à creà percorsi stradali alternativi per l'accessu à e seguenti strade senza entre in Yunuseli. In stu sensu, sta strada, induve u travagliu hè cuminciatu, hè una strada impurtante. Stu locu serà cunnessu à u Distrettu di Dereçavuş è a strada Gündoğdu, prima di entre in u Distrittu Yunuseli da a sezione di u ponte di cunnessione stradale Armutköy accantu à u Liceu Anatolianu di u Canale Germanu Şükrü Şankaya. A nostra strada serà custruita cù asfaltu caldu, longa trè chilometri è mezu è larga 10 metri. "Alleviarà a regione cum'è una strada alternativa", disse.

"Evaluemu alternative"

Spieghendu chì migliurà u flussu è demolisce u ponte inattivu è apre l'orizzonte, u sindaco Aktaş hà dettu: "Ci hè una intensa attività agricula in a regione. Attachemu impurtanza à i prublemi suscitati da a Cooperativa di Irrigazione in questu rispettu. I passi necessarii seranu fatti per assicurà chì i pruduttori ùn anu micca prublemi cù l'acqua. Queste regioni sò regioni densi, regioni induve l'espropriazione serà difficiule. Alcune cose sò diventate impussibili, ma valutemu tutte l'alternative per chì e persone ponu ghjunghje à e so case è travaglià facilmente. Ringraziu i mo cumpagni di squadra. Spergu chì u travagliu serà cumpletu è implementatu rapidamente. "Spergu chì a nova strada serà benefica per a regione", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*