Mubilizazione Mucilagine Accuminciata in e Pruvince cunfini cù u Mari di Marmara

A mubilizazione di Musilage hà iniziatu in e pruvince cunfini cù u Mari di Marmara
A mubilizazione di Musilage hà iniziatu in e pruvince cunfini cù u Mari di Marmara

Dopu à a circular mandata da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione à i 7 guvernatori pruvinciali è municipalità, i ministeri pertinenti è l'urganisazioni non governamentali in quantu à l'implementazione di u "Piano d'Azzione di u Marmara di Marmara", una mobilizazione di mucillagini hà iniziatu nantu à e coste di Bursa, cum'è in tutte e pruvince cù una costa à u Mari di Marmara.

Cù u mucilagiu, chì hà cuminciatu à apparisce nantu à a riva di u Mari di Marmara in a seconda settimana di marzu è prestu prestu invucatu tutta a Marmara, tinghje u mare marrone chjaru, i sforzi di lotta lucali si trasformanu finu à un pianu d'azzione regiunale. Dopu à u pianu d'azzione d'urgenza 7-item preparatu à a riunione tenuta da u Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione Murat Kurum in Kocaeli dumenica passata è assistitu da i guvernatori di 22 pruvince, i sindaci è a direzzione di l'istituzione pertinente, hè stata lanciata una mobilizazione simultanea di mucilagine. tutte e coste di Marmara oghje. A parte di Bursa di i travaglii iniziati da u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Murat Kurum da Istanbul hà iniziatu nantu à a riva di Gemlik. U guvernatore di Bursa Yakup Canbolat, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, u sindaco Gemlik Mehmet Uğur Sertaslan, u presidente provinciale di u Partitu AK Davut Gürkan è i dirigenti di l'istituzione pertinenti anu assistitu à l'avvenimentu di pulizia di mucillagini.

Marmara hè tutti noi.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà ricurdatu chì Bursa hà una costa di 125 km à u Mari di Marmara in i distretti di Gemlik, Mudanya è Karacabey è hà dettu: "Questa bellezza hè a bellezza di Bursa, sta bellezza hè a bellezza di Turchia. U riscaldamentu glubale sapete digià. Avemu studii nantu à u cambiamentu climaticu. Ci sò parechje dimensioni chì affettanu è attivanu stu travagliu, da i rifiuti domestici à i rifiuti termali, i rifiuti agriculi è i scarti industriali, senza cunnetta u sughjettu à una sola sustanza. Questu ùn hè micca qualcosa per esse puliticu. U Mari di Marmara hè un valore per tutti noi. À questu puntu, Istanbul hè forse una di e cità chì scaricanu u più in quantu à a so populazione è a scala. Ma ognuna di e nostre cità, grande o chjuca, hà rispunsabilità chì ci tocca à tutti. Pretendemu chì simu unu di i migliori trà e pruvince chì anu una costa à u Mari di Marmara. Ci sò distanze chì avemu da copre in relazione à u settore industriale. Ci hè certamente qualchi prublemi chì ci mancanu ", disse.

Micca solu a pulizia di a superficia

Enfatizendu chì u travagliu fattu ùn deve esse percepitu cum'è solu a pulizia di a superficia, u presidente Aktaş hà dettu: "Avemu iniziatu una mossa di pulizia oghje. Ma ùn devemu micca scurdatu di e dimensioni di questu affari chì l'affettanu sottu u mare. U pianu d'azzione d'urgenza di 22 punti hè un prughjettu chì hè previstu micca solu per oghje, ma ancu per i prossimi 3 anni. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu dimustratu sensibilità. Avemu tutti i stessi preoccupazioni è eccitazione. Chì u Mari di Marmara sia pulitu è ​​​​bellu, perchè u nostru populu pò natà in u mare è pisci facilmente. Inoltre, avemu studii cumuni cù l'Università Tecnica di Bursa è l'Università Uludag. Avemu travagliatu annantu à l'usu di mucillagine cum'è fertilizante è per prevene a so furmazione. Chì Allah ùn ci lascia mai più affruntà tali prublemi. Ringraziu sinceramente u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione è a so squadra per st'urganisazione chì hà fattu sottu a presidenza di u nostru Presidente.

pulizia 7/24

U guvernatore di Bursa, Yakup Canbolat, hà dettu chì anu iniziatu un travagliu chì purificarà u Mari di Marmara da u mucilagiu è esse realizatu 7/24. Canbolat hà dettu: "Speremu chì stu studiu restituverà Marmara à u so anticu statu naturali è trasfurmà in a so vita naturale. Accoltamu l'input di tutti quì. Aspittemu a cuntribuzione micca solu di e municipalità è di l'OIZ, ma ancu di ogni citadinu. Perchè a prevenzione di sta contaminazione ùn hè micca solu questione di istituzioni. Hè un prughjettu chì prucederà cù a participazione è u sustegnu di tutti i nostri citadini à tutti i livelli. Questu hè un prughjettu eccitante. Per Marmara, simu tutti entusiasmati chì Marmara torna à a so vita naturale. U nostru guvernu furnisce ancu ogni tipu di supportu, da e Zone Industriali Organizzate à l'infrastruttura di trattamentu di i nostri cumuni, à altre strutture ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*