U Tübitak Mam Ship, chì tracciarà a mappa di u terrimotu di u Mari Egeu, hà iniziatu u so viaghju.

A nave tubitak mam, chì tracciarà a mappa di u terrimotu di u Mari Egeu, hà iniziatu a so spedizione.
A nave tubitak mam, chì tracciarà a mappa di u terrimotu di u Mari Egeu, hà iniziatu a so spedizione.

Dopu à u terrimotu chì hè accadutu in u Mari Egeu u 30 d'ottobre di u 2020, in u scopu di "Determinazione di Sismicità è Caratteristiche Tectoniche Attivi di Faults in a Baia di Kuşadası cù Misurazioni di i Fondi Marini d'Alta Risoluzione" iniziata da TÜBİTAK, chì hà rimboccatu e maniche per investigà i a sismicità di i difetti chì si estendenu da a terra à a Baia di Kuşadası. A Nave TÜBİTAK MAM, chì hà pigliatu a carica, hà iniziatu u so viaghju di 10 ghjorni pigliendu l'ancora da u Portu di İzmir Alsancak.

U Vice Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır è u presidente di TÜBİTAK Prof. Dr. Hasan Mandal hà dettu addiu. Ricordendu chì 30 citadini sò morti è 2020 citadini sò stati feriti in u terrimotu chì hè accadutu in u Mari Egeu u 117 d'ottobre di u 1034, Kacır hà dettu: "In questa occasione, vogliu a misericordia di Diu à tutti i nostri citadini chì anu persu a so vita, è una volta torna. bè prestu à tutta a Turchia, à Izmir ", disse.

Nutendu chì TÜBİTAK hà pruvatu à sustene i circadori chì travaglianu in u stessu campu è chì travaglianu in diverse università inseme in u nostru paese in i so studii recenti, Kacır hà dettu chì l'ultimu esempiu di questu hè COVID-20, chì hà riunitu quasi 500 circadori in quasi 19. prughjetti di ricerca scientifica, hà dichjaratu ch'ellu era osservatu nantu à a so piattaforma. Dichjarà chì i scientisti di e diverse università di u nostru paese sò stati riuniti durante e nostre spidizioni in l'Antartide, Kacır cuntinuò: "Ora, quì oghje, sta volta, da 4 diverse università; I nostri circadori da l'Università di Istanbul, l'Università Tecnica di Istanbul, l'Università Tecnica di u Mediu Oriente è l'Università Dokuz Eylul realizaranu sta ricerca cù u sustegnu di l'AFAD è e nostre Forze Navali. Riuniremu i nostri scientisti chì cuntinueghjanu i so studii in geologia, geofisica è ricerca subacquea ".

Apuntendu chì a Nave TÜBİTAK MAM hà assuciatu rispunsabilità impurtanti in parechji studii, in particulare i prughjetti di ricerca ambientale, Kacır hà dettu: "Avemu da pruvà à cuntribuisce à a ricerca di u terrimotu cù sta nave, cù i nostri equipaghji è equipaghji avanzati".

Dichjarà chì i risultati scientifichi da esse ottenuti in u risultatu di sta spidizioni seranu ancu spartuti nantu à e plataforme internaziunali è chì a cumpetenza di u nostru paese in questi campi avarà a pussibilità di esse esaminata è osservata in tutte e piattaforme internaziunali, Kacır hà dettu: "Cuntinuemu. sti studii per circa 2 anni dopu à sta spidizioni. Avemu da cuntinuà à cuntribuisce à i studii scientifichi di u nostru paese in quantu à a preparazione di terramoti. Spergu chì a spedizione serà benefica per u nostru paese, a nostra nazione ", disse.

ASSUNCIAMU À I NOSTRI PUTERI CONTRA U TERMOTU

U presidente TUBITAK Prof. Dr. Hasan Mandal, in u so discorsu mentre mandava a Nave TÜBİTAK MAM in u so viaghju, hà dichjaratu chì u prucessu di u terrimotu, chì vedemu cum'è una difficultà oghje, serà trattatu cù l'approcciu di travaglià inseme è di ottene inseme, cù un metudu simili à u COVID. -19 Turkey Platform vaccine è studii di sviluppu di droghe. Nutendu chì e nostre università competenti è istituzioni pertinenti in Turchia (AFAD, Cumandamentu di e Forze Navali, Dipartimentu di Idrografia di Navigazione è Oceanografia) inseme, a spidizioni cuntinueghja per 10 ghjorni. Dr. Mandal hà dichjaratu chì a squadra di spidizioni travaglià ghjornu è notte sia in e nostre acque territuriali è in acque internaziunali.

TRUVEREmu I TRACCI DI U TERMOTU IN MARE

Apuntendu a nostra cumpetenza à seguità e tracce di u terrimotu in terra, u Prof. Dr. Mandal hà dettu: "Semu da vicinu i difetti attivi è e tracce di u terrimotu in terra. Pensemu chì cunnosci bè sta zona. Ma ùn avemu micca abbastanza infurmazione nantu à sta dimensione in u prucessu chì vene da u mare. U nostru scopu in questa materia hè, prima di tuttu, truvemu e tracce di e linee di faglia attivu in u mare, e linee di faglia attiva in Kuşadası partendu da a terra, in u mare. I nostri prufessori in u campu di a geofisica è i nostri prufessori competenti in u campu di a geologia participeranu à u prucessu inseme.

Dichjarà chì a Nave TÜBİTAK MAM serà accolta da u Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank à u so ritornu da u so viaghju, Prof. Dr. Mandal hà dichjaratu chì quandu a nave torna da u viaghju, sia e so sperienze è l'infurmazioni di prima fase chì anu ottenutu seranu spartuti.

Nutendu chì ci sò parechje istituzioni chì cuntribuiscenu à u prucessu, u Prof. Dr. Mandal hà dettu: "Vulemu ringrazià AFAD, u nostru Cumandamentu di e Forze Navali, l'Università Dokuz Eylül, l'Università di Istanbul, l'Università Tecnica di Istanbul, l'Università Tecnica di u Mediu Oriente, i nostri amichi in TUBITAK MAM, è TÜRKSAT per i so cuntributi à u prucessu cum'è sponsor. "

FAREME I LAVORI DI TERREMOTU Cù E NOSTRE RISORSE

Dichjarà chì ci era 11 circadori è 12 equipaggiu nantu à a spidizioni, u Prof. Dr. Mandal hà nutatu chì fora di questu, una squadra di prughjettu di 40 persone travaglià per 2 anni in u campu, università è laboratorii per aspittà sti risultati, analizà rapidamente è sparte cù u publicu. prof. Dr. Mandal hà dettu: "U travagliu di u nostru paese in questa zona serà furnitu da e dati pruduciutu da u nostru paese, micca da e fonti di l'altri paesi, è un studiu basatu scientificu serà realizatu in modu chì seremu assai più preparati. per i terrimoti chì pudemu scuntrà in u futuru ".

Sparteremu ancu i risultati di a nostra ricerca cù i scienziati grechi.

U presidente TUBITAK Prof. Dr. Hasan Mandal, à l'interrogation posée, a déclaré qu'une offre avait également été faite à la Grèce concernant le projet du séisme, que le ministère des Affaires étrangères avait contribué à ce stade, mais qu'il avait été informé que les autorités grecques ne pouvaient pas intervenir rapidement en raison du effettu di u prucessu pandemicu. Nutendu chì vulianu avè circadori da Grecia nantu à a Nave TÜBİTAK MAM, Prof. Dr. Mandal hà dettu: "Sparteremu i risultati cù i scientisti in Grecia, perchè u terrimotu hè un prublema cumuni di a regione. Vulemu cooperà cù un approcciu basatu in a scienza, ma sfurtunatamenti ùn anu pussutu ritruvà ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*