Airbus stabilisce Centri di Sviluppu Zero Emissions in Germania è in Francia

Airbus stabilisce centri di sviluppu zero emissioni in Germania è in Francia
Airbus stabilisce centri di sviluppu zero emissioni in Germania è in Francia

Airbus hà decisu di intensificà u so travagliu nantu à i tanki di l'idrogenu metallicu creendu Centri di Sviluppu Zero Emissions (ZEDC) in i so stabilimenti in Brema (Germania) è Nantes (Francia).

L'obiettivu di ZEDC hè di realizà a produzzione di cisterne criogeniche competitiva à i costi per sustene u successu futuru lanciu di u mercatu di ZEROe è accelerà u sviluppu di e tecnulugia di l'idrogenu. U disignu è l'integrazione di strutture di cisterna hè cruciale per a prestazione di un futuru aereo di idrogenu.

studii tecnologichi; Coprerà tutte e capacità di produttu è industriale chì passanu e parti core, assemblea, integrazione di u sistema è teste criogeniche di u sistema di cisterna di l'idrogenu liquidu finale (LH2). I dui ZEDC seranu cumplettamente operativi da u 2025 per compie u primu volu di prova previstu per u 2 è custruisce tanki LH2023.

Airbus hà sceltu u stabilimentu di Brema per via di a so diversa configurazione è di decennii di sperienza LH2 in Defense & Space è ArianeGroup. ZEDC in Brema si concentrerà inizialmente in a configurazione di u sistema è in a prova criogenica generale di i tanki, mentre chì ZEDC beneficerà di a sinergia di l'attività aerospaziale è di l'ecosistema di ricerca di l'idrogenu più largu, cum'è u Centru per i Materiali è Tecnulugie Eco-Efficienti (ECOMAT) .

Hà sceltu u stabilimentu in Nantes per a so vasta sperienza in tecnulugii strutturali metalliche ligati à a casella di l'ala centrale, cumpresu u tank centru criticu di sicurezza per l'aviò cummerciale. ZEDC in Nantes portà a so sperienza in attività di co-design in pacchetti di travagliu cumplessi di nacelles, radomes è mid-body, inseme cù a capacità di gestisce ugualmente una larga gamma di tecnulugia metalliche, composte è integrazione. ZEDC sfrutterà e cumpetenze è i talenti di Nantes Technocentre sustinutu da un ecosistema lucale innovativu cum'è l'IRT Jules Verne.

In cunfurmità cù l'ubiettivi regiunali di u Nordu di a Germania è di u Pays de Loire, Airbus prumove a cooperazione transindustriale per sustene l'infrastruttura di terra pertinente in a regione, è ancu a transizione generale à e tecnulugia di propulsione di l'idrogenu.

Mentre chì u tank hè un cumpunente criticu per a sicurità chì esige l'ingegneria di sistemi speciali, hè più difficiuli di u carburante di l'aviazione chì deve esse guardatu à -2 ° C per LH250 per liquefy. A liquidità hè necessaria per a densità aumentata. A sfida di l'aviazione cummerciale hè di sviluppà un cumpunente chì pò resiste à i ciclichi termali è di pressione ripetuti chì l'applicazione di l'aeronave esige.

E strutture di cisterna LH2 di corta durazione per l'applicazioni di l'aeronautica cummerciale sò previste per esse metalliche, ma i tanki fatti cù composti di polimeri rinforzati in fibra di carbonu anu un altu rendimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*