Alstom Bombardier Consortium per pruduce treni per u prughjettu di a ferrovia Maya

rail maya

U cunsorziu, custituitu da Alstom Transport Mexico, Bombardier Transportation México, Gami Ingeniería e instalaciones è Construcciones Urales Procesos Industriales, pruducerà treni per u prughjettu di a ferrovia Maya di u Messicu, un prughjettu ferroviariu interurbanu à grande scala destinatu à trasfurmà a mobilità sostenibile in u paese. U valore tutale di u cuntrattu hè di circa 1,3 miliardi € (più di 31 miliardi $ US). A parte di Alstom-Bombardier hè di circa 1 miliardi d'euros.

A pruposta vincitrice hè stata annunziata da u Fondu Naziunale di Promozione Turistica (Fonatur) u 26 di maghju, dopu chì u so cumitatu tecnicu hà appruvatu e pruposte operative, tecniche è ecunomiche di u cunsorziu. I fatturi chì determinanu a decisione di Fonatur di sceglie u cunsorziu vincitore eranu u costu, u gradu di integrazione, i tempi di consegna è e pruposte di design.

"Semu estremamente fieri d'avè statu sceltu per furnisce u sistema di signalazione cumpletu à fiancu à u Tren Maya, un trenu per u Messicu, custruitu in Messicu. U disignu di i trè tippi di treni - Xiinbal, Janal è P'tal - hè unicu in Messico è ispiratu da a cultura Maya, induve e linee, a velocità è a bellezza di u maestoso jaguar eranu l'ispirazione per u trenu. "A pruduzzione di Tren Maya principia immediatamente cù u travagliu messicanu dopu a firma di u cuntrattu", disse Maite Ramos, Managing Director di Alstom México.

U cunsorziu, guidatu da Alstom-Bombardier, serà rispunsevule per u disignu, a fabricazione è a messa in serviziu di u trenu 42 X'trapolis, è ancu di u sistema di signalizazione cumpletu è di più di 1.500 XNUMX km d'attrezzatura stradale, cumprese u disignu, a fornitura è a stallazione. di a tecnulugia ETCS à bordu. Sfruttamentu di tutta a cartera Alstom, cumprese ETCS, chjusi, gestione di u trafficu è sistemi di telecomunicazione. Inoltre, u cunsorziu hè rispunsevule per a custruzzione di buttreghi di mantenimentu è garages è u serviziu post-vendita di l'equipaggiu di sistema.

rail maya

U novu mudellu X'trapolis d'Alstom per Tren Maya sfrutterà u potenziale di fabricazione è ingegneria di u gruppu per pruduce un trenu aghjurnatu, competitivu è affidabile basatu annantu à i treni chì anu digià dimustratu u so valore. U trenu X'trapolis hè una piattaforma solida cù un internu modulare - tutte e cunfigurazioni sò pussibuli da u stessu corpu ligeru. Finu a ora, 5500 vitture X'trapolis sò state urdinate in u mondu. Stu trenu utilizerà ancu l'input è l'expertise di l'ex Bombardier, in particulare u bogie leggeru Flexx Eco cuncepitu per una velocità massima di 176 km / h. Più di 8.300 XNUMX unità di u listessu mudellu di bogie sò state urdinate o consegnate finu à a data in Arabia Saudita, Svezia, Norvegia, Germania è in particulare in u Regnu Unitu.

U cunsorziu offre X'trapolis in trè cunfigurazioni diffirenti: u primu in una stallazione di serviziu standard flexible è cunfortu (Xiinbal); u sicondu postu (Janal), chì dà priorità à i carretti di ristorante; è l'ultimu (P'atal) in a cunfigurazione di traversu longu. Tutte e versioni offrenu à i passageri ampiu spaziu per e gambe in i so posti è assai spaziu per spustà. I passageri anu un spaziu più chì abbastanza per almacenà i so bagaglii, cù rack di tettu prestitu da u trenu interurbanu Coradia di Alstom è scaffali verticali in ogni carru. I passageri cù mobilità ridutta avaranu una libertà completa di muvimentu postu chì u pianu hè pianu in tuttu. À X'Trapolis, i passageri prufittàranu di HVAC d'altu rendiment è grandi finestri cù vedute mozzafiato di a regione Maya.

Mappa di u trenu Maya
Mappa di u trenu Maya

Alstom hè u principale fornitore di equipaghji ETCS à bordu è in strada, chì rapprisenta u 70% di i sistemi ferroviari di u mondu in serviziu è 18.000 XNUMX chilometri di strade in u mondu, chì furnisce benefici significativi in ​​termini di risparmiu di costi di mantenimentu, sicurezza, affidabilità, puntualità è capacità di trafficu.

Tren Maya hè un prughjettu di mobilità cumpleta di 1.525 km chì hà da scopu di sviluppà è cunnetta u sud-est di u paese cù a penisula di Yucatán è serà un impulsu maiò à a mobilità è a crescita ecunomica in questa parte di u Messicu. In generale, u prugettu creà 4.500 7.500 impieghi diretti è 42 XNUMX indiretti, chì creanu un sviluppu ecunomicu significativu per a cumunità. Alstom fabricarà i treni XNUMX in u so stabilimentu di Ciudad Sahagún Hidalgo.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*