Attenti à queste infezioni durante l'estate!

Attenti à sti infizzioni in i mesi d'estate
Attenti à sti infizzioni in i mesi d'estate

Cù l'arrivu di u calore di l'estiu è l'iniziu di u prucessu di nurmalizazione, i piani di vacanze cuminciaru à fà. I sperti anu annunziatu chì u coronavirus ùn serà micca trasmessu da u mare o da e piscine, ma ci sò altre infizzioni chì pudemu piglià da e piscine! Prof. Prof. Dr. Nail Özgüneş spiegò.

Piscine è mari ùn portanu micca coronavirus

S'è andemu in una regione di vacanze induve puderete prufittà di u mare; Indipendentemente da l'ambiente in cui simu, avemu da stà luntanu da e persone à una certa distanza (cum'è sapemu, questu pò esse finu à dui metri), cumprese e spiagge. L'acqua di mare, chì hè straordinariamente grande, ùn pò micca esse un reservoir per i virus. In questu rispettu, da l'acqua di mare, ancu da l'acqua di piscina; U coronavirus ùn pò micca ghjunghje à l'omu. Essenzialmente, tali virus; sò sensittivi à l'umidità eccessiva è a umidità è ùn hè micca un vantaghju per elli, à u cuntrariu, hè un vantaghju per noi. In questu rispettu, ùn ci hè nisun ostaculu per voi per prufittà di i mari. Durante i nostri vacanze; Hè un fattu chì se evitemu i cumpurtamenti chì dannu a nostra salute, seguite a regula di distanza suciale, manghjemu bè è prendemu cura di noi stessi, seremu sempre più vantaghji contr'à stu virus sfida.

infizzioni di l'ochji

Piscine facilitanu a diffusione di certi infizzioni cù l'effettu di u calore è l'umidità. L'usu inappropriatu di sustanzi di cloru utilizati in a disinfezione di l'acqua di a piscina provoca irritazioni, difetti di a superficia corneale è indebolimentu di u sistema immune di l'ochju. I sintomi includenu burring, rossu, visione annebbiata, prurito, ardenti è pizzichi. E persone cù una infizzione in i so ochji ùn deve micca aduprà a piscina finu à chì i so sintomi migliurà, cunziddi a salute di l'altri utilizatori di piscina. I purtatori di lenti ùn deve micca entra in a piscina cù e so lenti. U dulore di l'ochju severu pò esse dovutu à diverse infizzioni in e persone chì entranu in a piscina cù e so lenti. Per questu mutivu, hè impurtante d'utilizà occhiali di piscina quandu si entra in a piscina o in u mare.

infizzioni di u trattu digestivu

L'infizzioni di u sistema digestivu sò in prima linea di l'infizzioni trasmessi da e piscine, è sta situazione si manifesta cù nausea o diarrea. Siccomu una larga varietà di virus è bacteria, cumprese Rotavirus, Hepatitis A, Salmonella, Shigella, E. Coli (Diarrea Turistica), ponu mantene a so vitalità per un bellu pezzu in piscine induve a circulazione di l'acqua è a clorazione sò insufficienti, si trova quandu a piscina. l'acqua chì cuntene questi microbi hè inghjustu.

Infizzioni di l'area genitale è di l'urina

Infizzioni di l'urinarii, in particulare causati da piscine inadatte, è vaginitis in e donne sò ancu infizzioni cumuni è disturbanti. Queste infizzioni sò manifestati da sintomi cum'è ardenti durante l'urinazione, urinazione frequente, lumbali è dolore in l'inguine, dolore in l'area genitale, prurito è scarica. Verruche genitale (HPV) pò ancu esse trasmesse da e piscine.

Infizzioni di a pelle è fungi

Certi infizzioni di a pelle è fungi ponu esse trasmessi à traversu a piscina. Tra questi sò i verruchi genitali è u "molluscum contagiosum". Hè cunnisciutu chì a sudazione, chì aumenta cù u calore, facilita a crescita di fungi in l'estiu. L'acqua di a piscina cù quantità eccessive di cloru pò causà irritazione di a pelle in certi persone sensibili. E malatie di a pelle, cum'è a scabbia è l'impetigo, ponu ancu esse trasmesse da ambienti non igienici o asciugamani impuri.

Infizzioni di l'orechja esterna è sinusite

Una infezzjoni di l'orella esterna hè una cundizione causata da battìri amatori di l'acqua è à volte fungi. Provoca un severu dulore di l'orechja, scaricamentu di l'orechja è perdita di l'audizione, prurito è, in casi avanzati, gonfiore è rossu in l'arechja. In u risultatu di stà in l'acqua per un bellu pezzu o di ottene l'acqua in l'arechja, u risicu aumenta. À u stessu tempu, durante l'immersione, i battìri in l'acqua, s'ellu ci hè, ponu ghjunghje à i sinus per u nasu è causanu sinusitis. .

Allora chì duvemu fà per evità sti infizzioni?

  • Ùn entre micca in piscine induve pensate chì a clorazione è a circulazione di l'acqua ùn sò micca abbastanza.
  • Attenti à ùn inghiotà l'acqua in a piscina. Ùn masticate micca gum mentre natate, soprattuttu quandu masticate gum, postu chì l'acqua pò esse inghjulata.
  • Preferite strutture induve e piscine di i zitelli è di l'adulti sò separati.
  • Ùn pusate micca per un bellu pezzu in un swimsuit umitu, assicuratevi di seccu.
  • Preferite strutture induve i pedi sò lavati cù suluzioni antisettiche prima di entre in a zona di a piscina, è induve hè ubligatoriu per piglià una duscia è aduprà un caprettu prima di entre in a piscina.
  • Dopu avè esce da a piscina, pigliate una duscia è caccià i germi pussibuli è l'excedente di cloru nantu à voi è portate robba pulita.
  • Asciugà appena esce da a piscina, perchè l'umidità hè assai impurtante in u sviluppu di certi batteri, infizzioni cum'è scabbia è fungi.
  • Aduprate sempre tappi per l'orecchie quandu entra in a piscina.
  • Evite natà in a piscina si avete una infezzione di l'orechja attiva o si avete un tubu inseritu in l'arechja.
  • Per prevene a sinusite, aduprate un tappu nasale o copre u nasu cù a manu mentre immerse in a piscina o saltà in l'acqua.
  • In quantu à l'infizzioni di l'ochji, hè utile per minimizzà u cuntattu cù l'acqua di a piscina è l'usu di l'occhiali di natazione per questu scopu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*