Chì duvete prestu attenzione mentre andate in bicicletta?

Chì duvete prestu attenzione mentre andate in bicicletta?
Chì duvete prestu attenzione mentre andate in bicicletta?

E biciclette, una di e più grandi passioni di a zitiddina è tistimunianze di i nostri mumenti più piacevuli, aumentanu a so popularità ghjornu per ghjornu. Biciclette, chì sò aduprate cum'è un mezzu di trasportu in parechje cità, offre ancu grandi opzioni per l'amatori di sport naturali.

Parechje persone chì volenu passà u tempu in cuntattu cù a natura alluntanendu da i prublemi cum'è u stress è l'ansietà causati da a vita di a cità occupata è a folla, anu vultatu pocu à i sport all'aperto. U ciclistu, chì hè diventatu un sport preferitu da parechje persone, da i studienti universitari à i pensionati, hè assai piacevule, ma ancu presenta un risicu.

Assicuratevi di utilizà un cascu

L'idea di andà in bicicletta à l'aria aperta per sente u ventu pò esse assai attrattiva per voi. In ogni casu, ancu s'è u ciclismu hè una attività piacevule è sana, pò avè risultati indesevuli si ùn sò micca pigliati i precautions necessarii.

U cascu hè una di e misure di sicurezza chì deve esse definitu. Perchè l'usu di una bicicletta significa esse in equilibriu nantu à un sistema di dui roti, è questu equilibriu pò esse disturbatu à volte fora di u vostru cuntrollu. Purtendu un cascu mentre guidate, ùn metterete micca in periculu a vostra sicurità in casu d'un eventuale accidente.

Preparate i vostri cuscinetti per i ghjinochje è i guanti

Durante a guida, ùn avete micca bisognu di portà bracciale, ginocchiere o guanti. Perchè ci sò cinture di sicurezza è u sistema di cappucciu di u veiculu chì vi prutegge in eventuali situazioni d'accidenti. Tuttavia, a situazione nantu à a bicicletta hè assai diversa. U vostru corpu hè vulnerabile da tutti i lati. À questu puntu, hè veramente necessariu di trasfurmà u vostru corpu in un sistema di carrozzeria. Per questu, avete bisognu di bracciale, ghjinochje è guanti. Quandu pigliate queste precautions, ancu s'è avete un scontru, pudete sguassate cù u minimu dannu pussibule.

Mai senza lunette

Durante u vostru viaghju in bicicletta, avete bisognu à esse attentu è puntuale contr'à tuttu ciò chì pò minaccia a vostra salvezza da l'esternu. Per questu, avete da apre l'ochji, per dì cusì. Allora a vostra visione deve esse sempre sana. Pudete avè mosche o polvera in i vostri ochji in un mumentu. U ventu pò soffia duramente, u sole pò vene direttamente à i vostri ochji, è in questi casi, i vostri ochji chjuderanu instintivamente. Questi mumenti, forse micca più di uni pochi di seconde, ponu risultatu in a perdita di cuntrollu, chjappà un pedone o un animale, o esse culpitu da un veiculu diversu. Per minimizzà a pussibilità di tali disgrazie, ùn deve micca trascuratu di portà i vostri occhiali ogni volta chì u ciclu.

Mantene e mani nantu à u frenu quandu andate in discesa

Swinging from that pendite pò sembrà un minutu assai piacevule è adrenalina, ma u minimu scontru pò avè risultati chì ùn avete mai pensatu pussibule. Per questu mutivu, ùn lasciate micca u cuntrollu à a vostra bicicletta quandu andate in discesa. Cum'è a persona chì viaghja in bicicletta, duvete sempre esse in cuntrollu.

Aduprate una strada di bicicletta

Parechje cità anu piste per bicicletta. Hè assai impurtante chì sceglite queste strade per un viaghju sicuru. In ogni casu, s'ellu ùn ci hè micca una strada di bicicletta in l'area induve andate in bicicletta, duvete definitivamente aduprà u cornu è esse più attenti durante u viaghju in modu chì i cunduttori vi notanu.

Chì a Strada sia u vostru Focus

Oghje, per via di l'avanzamentu di a tecnulugia è di a velocità chì vene à a nostra vita, hè spessu più difficiuli di fucalizza nantu à una cosa. Ma quandu andate in bicicletta, u vostru focusu deve esse definitamente a strada. Per esse preparatu per i stimuli esterni è per piglià precauzioni quandu hè necessariu, hè necessariu di evitari cumpurtamenti cum'è l'ascolta di a musica, l'usu di u telefunu, o guardà in daretu invece di guardà avanti.

Ottene l'equipaggiu necessariu per a guida di notte

Andà in bicicletta in u bughju senza faro hè abbastanza risicatu. Soprattuttu s'è vo guidate nantu à una strada cù vitture, andendu in bicicletta senza fari crea l'effettu di portà un mantellu di invisibilità. Per esse nutatu in u trafficu, ricumandemu di installà i fari bianchi nantu à a parte anteriore di a vostra bicicletta è i fari rossi in u spinu. Pudete fà a vostra guida ancu più sicura instalendu luci di signale.

U ciclistu hè una attività chì calma u corpu è l'anima. Si rilassa mentalmente, dà pace è travaglia i musculi di a gamba. E malatie circulatorii è di u cori pò ancu esse prevenute da i movimenti di l'eserciziu fatti in u corpu mentre andate in bicicletta, ma in certi casi, u ciclismu pò ancu avè cunsequenze per a salute.

U ciclistu pò esse benefiziu per e persone chì anu prublemi di pisu, ma pò ancu esse prublemi per difficultà à mantene u cuntrollu di pisu. Siccomu serà difficiule di equilibrà durante a guida, pò accade u lumbaru è u dolore di spalle. Per ùn sperimentà tali prublemi, seria una bona opzione per andà in bicicletta à brevi intervalli. In questu sensu, pudete determinà i vostri tempi di bicicletta cunsultendu u vostru duttore.

Quandu sceglite una bicicletta, sceglite un mudellu chì ùn hè micca adattatu per a vostra struttura di u corpu pò causà dolore di cintura è di spalle. In tali casi, u ciclismu cessà di esse una attività divertente è si trasforma in un prucessu doloroso. Per quessa, duvete sceglie i mudelli più adattati per voi, soprattuttu s'ellu pensa à andà in bicicletta per longu ore è fà viaghji in bicicletta in natura.

A bicicletta, chì diventa piacevule è sicura quandu si piglianu e precauzioni necessarie, hà ancu assai benefici. U ciclistu in a cità furnisce diversi benefici, cum'è a prevenzione di prublemi di trafficu, a prutezzione di a natura è a vita sana. Per leghje u nostru articulu nantu à u ciclismu in a cità è i paesi cù a più bicicletta quì pudete cliccà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*