Cinque corrieri chì trasportanu droghe catturati in l'aeroportu di Istanbul

Cinque corrieri chì portavanu droghe catturati in l'aeroportu di Istanbul
Cinque corrieri chì portavanu droghe catturati in l'aeroportu di Istanbul

Duranti l'operazioni realizate da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di u Cummerciu in l'aeroportu di Istanbul, 4 currieri chì vulianu contrabande 9 chilò di droga nascosta in libri di i zitelli è 5 chilò di droga nascosta in un saccu è u pianu di i bagaglii sò stati catturati.

In u risultatu di l'analisi realizate in u scopu di a lotta contr'à l'attività di contrabbando di droga realizata da a Direzzione di l'Intelligenza è di l'Intelligenza Doganale di l'Aeroportu di Istanbul, trè passageri chì arrivanu à l'aeroportu in a listessa data sò stati cunsiderati risicatu.

L'aerei chì portavanu trè passageri da diversi paesi sò stati tracciati via u sistema di traccia aereo. Dopu chì l'aviò sbarcavanu à l'aeroportu, i passageri suspettati è i so bagaglii chì l'accumpagnavanu sò stati pigliati sottu surviglianza.

U primu passageru chì hè ghjuntu in Turchia da a Colombia hè statu firmatu da e squadre di l'Assistente Doganale è u saccu di u passageru hè statu scansatu cù un dispositivu di raghji X. Dopu chì a cuncentrazione sospetta hè stata trovata, hè stata osservata chì u cane detector di narcotichi hà ancu reagitu à i libri di i zitelli in u saccu.

Dopu, hè statu trovu chì ci sò droghe in forma di piatti ammucciati sottu à i cuperti di i libri cercati da un metudu speciale. In l'analisi, era capitu chì a sustanza narcotica in i piatti era cocaine. In u risultatu di l'operazione, un totale di 4 chilò di cocaina hè stata sequestrata in i libri di i zitelli purtati da u corriere di droga.

3 chilò di droga piatta in i sacchetti sò stati sequestrati

Duranti i cuntrolli nantu à i bagaglii è i sacchetti di accumpagnamentu di un altru passageru suspettu chì venenu in Turchia da l'Etiopia, i sacchetti di u bracciu in u saccu hà attiratu l'attenzione di e squadre di l'Infurzazione Doganale. Hè statu determinatu chì ci sò stati sustanzi straneri sottu à u forru di i sacchetti, chì sò stati verificati cù un scanning di raghji X è un cane detector di narcotichi. Circa 3 kilogrammi di cocaina sò stati sequestrati in i pacchetti eliminati da i lochi induve sò stati truvati.

Un altru passageru suspettu chì vene in Turchia da Spagna hè statu arrestatu dopu u cuntrollu di passaportu. U saccu chì accumpagnava u corriere hè statu cercatu da u persunale di a Direzzione di l'Intruduzione Doganale è di l'Intelligenza di l'Aeroportu di Istanbul. I pacchetti nascosti sottu u rivestimentu di u saccu sò stati rilevati da u dispusitivu di raghji x è u cane detector di narcotichi. 3 chilò di droghe di cannabis sò stati sequestrati in i pacchetti.

2 currieri in u listessu aviò pigliati

Per d 'altra banda, in l'ultima operazione di droga, chì hè stata realizata uni pochi di ghjorni dopu à i sequestri in questione, dui currieri chì viaghjanu in u stessu aviò sò stati vistuti cum'è risicatu per via di l'analisi di e squadre di l'Uffiziu Doganale è sò stati presi custodia. Dopu chì i bagaglii di i curieri sò stati scaricati da l'aviò, u detector hè statu cercatu da un cane. In u risultatu di scanning di raghji X di l'area induve u cane hà reagitu, a densità suspettuosa hè stata trovata in u fondu di u bagagliu. Un totale di 1 chilò è 300 grammi di droga di cannabis sò stati sequestrati in i compartimenti secreti creati apposta nantu à i piani di i bagaglii aperti. Durante e ricerche fatte à a casa di a persona à quale a droga avia da esse mandata, 1 chilò, 700 grammi di cannabis è 5 pilule di droga sò stati chjappi.

In 4 operazioni separate realizate da e squadre di l'Infurzazione Doganale in l'aeroportu di Istanbul, circa 13 chilò di stupefacenti sò stati sequestrati. Mentre i corrieri di droga sò stati arrestati, l'investigazioni nantu à l'incidenti cuntinueghjanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*