Cumpetizione Gratuita Stuck nantu à un Operatore Unicu nantu à a Ferrovia: Quasi 30 Cumpagnia piglianu Azzione

cuncurrenza libera nantu à a ferrovia appiccicata à un unicu operatore Circa una cumpagnia hà fattu azzione
cuncurrenza libera nantu à a ferrovia appiccicata à un unicu operatore Circa una cumpagnia hà fattu azzione

Mentre chì u prublema di capacità cresce in u trasportu di merchenzie ferroviaria, induve a dumanda hè in crescita, i logistici sustennu chì e cundizioni di cumpetizione uguali ùn sò micca offerte à e cumpagnie private in u settore. Hè dichjaratu chì l'appuntamentu di TCDD di una sola cumpagnia cum'è u so agente provoca una cumpetizione sleale in a ferrovia.

A crisa di u containeru in u trasportu marittimu cù a pandemia hà aumentatu a dumanda di ferrovie in u trasportu di merci. L'imprese chì si rivolgianu à u trasportu ferroviariu ùn ponu micca superà i prublemi chì si sviluppanu per via di l'inadeguatezza di l'infrastruttura è l'autorizazione di TCDD di una sola cumpagnia cum'è un operatore d'agenzia. L'ufficiali di l'industria logistica sustene chì TCDD hà numinatu una sola cumpagnia cum'è u so agente, è chì sta situazione porta à una cumpetizione inghjusta in u settore.

L'Eurasia Pacificu, cunnisciuta per esse realizatu u primu viaghju d'esportazione da Turchia à Cina in trenu, hè a cumpagnia designata cum'è l'operatore ufficiale da TCDD. Pacific Eurasia, unu di i novi attori in l'industria logistica, hè stata fundata in 2019 sottu a gestione di l'affari Fatih Erdoğan.

Sicondu i funzionari di l'industria, TCDD dà diversi sconti à questa cumpagnia, chì hè a so agenzia, è ancu dà priorità in l'approvvigionamentu di l'equipaggiu.

LOGISTICA: OBSTACULI NON-TARIFFA SONO IMPOSTI

Sicondu a nutizia di Aysel Yücel da u ghjurnale Dünya L'autorità sustennu chì sta cumpagnia hè supportata in u trasportu à i paesi orientali, è chì l'ostaculi non-tariffi sò imposti à l'altri logistici per offre i so servizii in cundizioni di cuncurrenza libera. I logistichi anu dettu: "TCDD ùn hà micca invitatu rapprisentanti di l'industria logistica quandu determinava una agenzia. Ùn ci hà micca dettu ch'ellu determinava un solu agentu autorizatu. Di colpu avemu scontru qualcosa cusì. Quandu dumandemu nantu à questu, i funzionari di TCDD dicenu: "Questa cumpagnia ci hà prumessu 1 milione di tunnellate di carica". "Mi darà stu serviziu s'ellu dugnu a listessa guaranzia?" dumandemu. "No, aspitteraghju a fine di u so mandatu", dice. Dunque, TCDD hà bisognu di creà un ambiente induve tutti pudemu fà affari in uguali cundizioni di cumpetizione. E cundizioni di cumpetizione cumpleta ùn sò ancu valide in ferrovie. Ci sò cumpagnie prufessiunali in Turchia chì cunnoscenu bè stu travagliu. Anu ancu esse attribuiti i stessi diritti. Quandu dumandemu un prezzu, TCDD dà un prezzu altu. O ùn furnisce micca un vagone o a maiò parte di u tempu dice "andate è cumprà da a nostra cumpagnia di agenzia". U settore aspetta a trasparenza. "U settore aspetta un ambiente cumpetitivu uguale per esse creatu", dice. L'ufficiali di TCDD è di l'Eurasia Pacificu, à quale avemu trasmessu queste allegazioni, anu lasciatu i prublemi di u MONDU senza risposta.

L'IMPRESE CERCHEU A COOPERAZIONE

Sicondu l'infurmazioni ottenute da DÜNYA, quasi 30 cumpagnie cuminciaru un studiu per cooperà.

Queste cumpagnie, quasi tutte e cumpagnie di logistica, anu messu in a so agenda una furmazione chì pò furnisce una garanzia di trasportu à TCDD è invistisce in questu campu.

Unu di i prublemi più impurtanti in a ferrovia hè u fallimentu di spianà a strada per l'investimenti di u settore privatu contr'à u prublema di capacità sempre crescente. L'ufficiali anu dettu: "Ci hè liberalizazione nantu à a carta, ma l'investimenti di l'imprese ùn sò micca incuraghjiti, l'infrastruttura ùn hè micca sviluppata, l'infrastruttura locomotiva è ferroviaria sò insufficienti. "Hè pussibule per a Turchia di ottene i so obiettivi di crescita è di esportazione rimuovendu l'ostaculi in a ferrovia", dice.

A parte di e ferrovie in u trasportu di merchenzie in Turchia hè di circa 1 per centu. Sicondu statistiche 2019 in Europa, sta tarifa hè 17,6. In certi paesi europei, sta rata cullà finu à u 25 per centu. Dichjarà chì a Turchia hè assai daretu à l'Europa cù a so rata di 1 per centu, i funzionari di u settore sustene chì a parte di u trasportu di merci ferroviaria deve esse aumentata à almenu 10 per centu cù novi investimenti è regulamenti. Per questu scopu, hè sottolineatu chì l'istituzioni di u guvernu pertinenti devenu apre a strada per l'investituri.

Ùn ci hè mai statu cuncorsu liberu

A liberalizazione in a ferrovia hè stata prima purtata à l'agenda in 2012, è micca solu i lucali, ma ancu e cumpagnie straniere cuminciaru à fà piani d'investimentu. Mentre chì e cumpagnie giganti mundiali anu annunziatu i so piani di produzzione di vagoni in Turchia, novi attori sò entrati in u settore in Turchia. A lege hè entrata in vigore u 24 d'aprile di u 2013, è cù a Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu, TCDD hè stata ristrutturata cum'è operatore di l'infrastruttura ferroviaria. L'unità di TCDD relative à l'operazione di treni sò state separate è TCDD Taşımacılık AŞ hè stata stabilita. Tuttavia, i rapprisentanti di l'industria dichjaranu chì u prucessu di liberalizazione ùn pò micca funziunà cumplettamente per via di una legislazione incompleta è di disrupzioni di l'infrastruttura, è ùn pò micca esse assicuratu un ambiente cumpetitivu uguale per l'imprese.

Ùn ci hè statu mancu 7 INVESTIMENTU CARRU PER 1 ANNI !

U prucessu di liberalizazione ùn hà micca pussutu ghjunghje à u puntu desideratu, pruvucannu i piani d'investimentu attuali per esse suspesi. Sicondu i funzionari, ùn hè statu fattu un unicu investimentu di vagone in u settore privatu per circa 7 anni. Tuttavia, parechji settori logistichi turchi anu annunziatu ch'elli avarianu invistiscia in centinaie di vagoni quandu a lege hè stata introdutta per a prima volta. In più di l'investimenti di vagoni, parechje cumpagnie anu ancu pianificatu investimenti locomotive. Tuttavia, malgradu a lege, attualmente solu TCDD Taşımacılık AŞ è Pacific Eurasia, chì hè statu introduttu cum'è u so operatore ufficiale l'annu passatu, anu una locomotiva. Dunque, i logistichi è l'industriali ponu trasportà e so carichi solu cù e locomotive di sti dui cumpagnie.

U SETTORE PRIVATU VULE A LIBERALIZZAZIONE PULLA PER L'INVESTIMENTI

Turgut Erkeskin, presidente di u Cunsigliu di Cumpagnia di Logistica di DEIK: U trasportu intermodale aumenta a so impurtanza è sparte trà tutti i modi di trasportu in u nostru paese ghjornu per ghjornu. Avemu osservatu chì u trasportu intermodale, chì era solu in u campu d'interessu di uni pochi di cumpagnie finu à eri, hè avà implicatu in parechje cumpagnie di logistica di u settore privatu, fendu grandi investimenti è stabiliscenu terminali. Tuttavia, quasi tutti i trasporti è l'investimenti fatti da u nostru settore privatu sò diretti à l'Europa. Cù una pratica speciale di TCDD, una sola cumpagnia hè stata numinata cum'è autorizata per u trasportu à i paesi in l'est di Turchia. Hè quasi impussibile per una altra cumpagnia di participà à queste linee, in particulare e linee Iran è Cina. Sfurtunatamente, a capacità è l'esperienza di parechje cumpagnie di logistica turche chì anu successu in a strada europea ùn ponu micca esse aduprate in questa geografia. Inoltre, ùn pudemu micca vede un serviziu assai stabile in i trasporti in Cina realizatu cù l'accordu speciale di TCDD. Nant'à sta strada, induve a dumanda hè assai alta, u mecanismu chì permetterà diverse cumpagnie di u settore privatu di cumpete à parità di termini deve esse stabilitu da TCDD. Questu era digià u scopu di a liberalizazione.

L'INFRASTRUTTURA ùn hè micca adattata per u trasportu

Ercan Güleç, presidente di l'Associazione di Trasporti Ferroviari (DTD): "Ci hè un prublema di infrastruttura seriu micca solu in u trasportu internaziunale, ma ancu in e linee domestiche. Oghje, Turchia ùn pò micca esportà e so propiu merchenzie d'esportazione, in particulare prudutti cum'è minerali è clinker cù pocu valore aghjuntu, à i porti per una capacità insufficiente. L'attività minera hè aumentata di pocu tempu, ma TCDD ùn hà più a capacità di scaricamentu di e merchenzie di l'industriali domestici in i porti, per più di carichi di transitu. Ci hè una seria carenza di locomotive in Turchia. Ma u settore privatu ùn investe micca. Avemu constantemente enfatizatu questu. Ci sò dui tipi di cumpagnie chì facenu affari in questu campu. U primu hè quelli chì trasportanu a so merci cù e risorse di TCDD nantu à a ferrovia. Questi utilizanu vagoni è locomotive di TCDD. U sicondu prova d'invistisce è opera a so propria locomotiva. Quessi sò chjamati operatori di treni ferroviari. Ci hè una sola cumpagnia chì opera ferrovie in Turchia. Ùn esce nunda di più. TCDD ùn impedisce micca questu. U mutivu hè chì l'infrastruttura ferroviaria di Turchia ùn hè micca adattata per u trasportu ecunomicu. I pendii sò ripidi, e curve sò strette. Questu reduce significativamente a trazione di e locomotive. Dunque, l'investimenti deve esse fatti in l'infrastruttura di trasportu ferroviariu, cum'è in u trasportu di passageri. Per quessa, i ghjucatori chì invistiscenu in questu campu anu bisognu di dumandà prezzi serii da i so clienti. Ma allora ùn ponu esse cumpetitivi. Per chì u settore privatu investa in ferrovie, l'infrastruttura deve esse fatta più efficiente è e regule di u mercatu liberu devenu esse implementate. Finu à fà e currezzione necessarie in l'infrastruttura esistente, u statu deve sustene tutti l'operatori di treni per perdite ecunomiche derivanti da l'infrastruttura, senza fà una distinzione publica / privata in cunfurmità cù e regule di u mercatu liberu. Altrimenti, nimu ùn investirà. Turchia hà bisognu di centinaie di investimenti locomotive. "Se Türkiye hà da diventà un centru logisticu internaziunale, l'ingressu di u settore privatu in a ferrovia deve esse incuraghjitu".

PARTNERSHIP SECTOR PRIVATU Sviluppa TCDD

Membru di u Cunsigliu di DTD / Presidente di Gaziport İbrahim Öz: "A dumanda di l'industriali per l'importazione è l'esportazione per ferrovia nantu à a linea Turchia-Cina hè aumentata. Cum'è Gaziport, vulemu exportà per trenu è ferrovia, ma a maiò parte di u trasportu nantu à sta linea hè realizatu da una sola cumpagnia. Questa cumpagnia riempie ancu a so carica direttamente in Istanbul. Dicenu ancu chì e riservazioni sò piene per questu mese. Dunque, u numeru di cumpagnie in questa linea deve esse aumentatu. Cum'è DTD, simu pronti à furnisce ogni tipu di supportu à l'investituri. Tuttavia, à questu puntu, u statu hà bisognu di sustene l'imprese chì investiranu in ferrovie. U statu duverebbe apre a strada per l'investituri. Turchia hà attualmente bisognu di 100 locomotive elettriche urgentemente. Perchè u 80 per centu di e linee seranu elettriche in u periodu à vene. TCDD AŞ hè statu stabilitu, ma ùn participa micca in u settore privatu. Se u settore privatu avia, per esempiu, una parte di 25 per centu in TCDD AŞ, pudemu fà un prugressu più veloce in questu campu. Nisun membru DTD hà investitu in un vagone unicu per 6-7 anni! Ci hè assai travagliu, assai dumanda. Tuttavia, u settore privatu ùn investe micca perchè ùn pò micca vede u futuru. À questu puntu, u statu hà bisognu di attivà u mecanismu d'incentive. L'investitori ferroviari ponu esse furniti cù una opportunità di prestitu à longu andà è à bassu interessu. Se noi, cum'è Turchia, ùn pudemu micca sviluppà a ferrovia, seria un sognu di esse trà e prime 10 economie. "Ùn pudete micca esse cumpetitivu è vende merchenzie cù alti tassi di trasportu".

A PARTITA DI A FERROVIA DEVERA ESSERE AUMENTATA À 10 PERCENT

Mehmet Özal, direttore generale di Ekol Logistics Global Forwarding: "Circa 1 per centu di u trasportu di merci in Turchia, sia nantu à una basa di valore è di volume, hè realizatu per ferrovia. Questa tarifa hè abbastanza bassa paragunata à e statistiche di trasportu ferroviariu di i paesi G20. Sicondu statistiche 2019 in Europa, sta tarifa hè 17,6. In certi paesi europei, hè finu à u 25 per centu. L'investimenti in infrastrutture in Turchia sò principalmente cuncentrati in u trasportu di passageri. L'infrastruttura di trasportu di merci ùn risponde micca à i bisogni di Turchia, chì hà una strategia di diventà un centru logisticu internaziunale è vole aumentà e so esportazioni. A parte di u trasportu di merci ferroviaria deve esse aumentata à almenu 10 per centu cù novi investimenti è regulamenti. Per chì Turchia uttene una parte più grande in u mercatu ferroviariu internaziunale, deve esse furnitu un ambiente cumpetitivu liberu, ghjustu è sustenibile in u trasportu ferroviariu. I terminal ferroviari di passageri è di merci duveranu esse purtati à un livellu abbastanza è mudernizzati da a pianificazione di e necessità. In i pratichi attuali, si sente chì in l'attribuzione di servizii è equipaghji furnuti da TCDD à e cumpagnie private, e dumande ùn ponu esse soddisfatte da u tempu à u tempu o ci sò pratiche micca standard in qualità di serviziu. "In un futuru vicinu, induve i novi stabilimenti di a cumpagnia di l'operatore intermodale sò in a fase di preparazione è u settore privatu pò investisce ancu di più in a ferrovia, hè vitale chì e disrupzioni sò risolte rapidamente per chì u paese diventenu un centru cummerciale è logisticu. in a regione".

Nisun supportu per u trasportu di merce ferroviaria per 40 anni

Reysaş Presidente di u Cunsigliu Durmuş Döven: "A crescita di a Turchia è a realizazione di i so obiettivi di esportazione dipendenu da a ferrovia. Ma tutti si lagnanu di a ferrovia. Ci hè un grande prublema in termini di gestione è infrastruttura. U numaru di locomotive è l'equipaggiu hè insufficiente. Ci hè solu un trenu per a Cina. A so capacità hè ancu insufficiente. Inoltre, i prezzi sò sempre in crescita. A ferrovia attraversò l'autostrada. In altri palori, ci sò quelli chì volenu investisce, ma ùn ponu micca riceve sustegnu. Ci hè una mancanza di interessu. Aspittemu u stessu successu da u nostru Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, chì hè successu in e compagnie aeree, cumunicazioni, trasportu di passageri, strade è autostrade. I primi investimenti di l'Imperu Ottumanu sò stati fatti in ferrovie. I più grandi investimenti di u periodu Republicanu sò stati fatti in ferrovie. Tuttavia, nisun sustegnu o impurtanza hè stata datu à u trasportu di merci per l'ultimi 40 anni ".

E prime 10 aspettative di l'industria:

  • Andemu versu una vera liberalizazione cumpleta di a ferrovia.
  • Uguali opportunità deve esse furnite à tutti i rapprisentanti di u settore privatu in investimenti di trasportu.
  • L'investimenti di u settore privatu anu da esse incuraghjiti.
  • Lasciate risolve i prublemi di l'infrastruttura è l'operazioni diventate efficienti.
  • A funziunalità di a linea BTK deve esse migliurata. BTK-Mersin, Izmir, Köseköy, Halkalı, Çerkezköy, A cunnessione di Kapıkule deve esse accelerata.
  • Un sistema di travagliu 7/24 deve esse implementatu, in particulare in Kapıkule è l'uffizii doganali ferroviari.
  • A linea ferroviaria è e cunnessione nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim deve esse messu in opera rapidamente.
  • A cunnessione ferroviaria di i porti è di e zone industriali urganizate deve esse realizatu.
  • L'arrivu è a partenza di e linee di trasportu deve esse aumentate à duie linee, è i tempi di viaghju deve esse accelerati.
  • A capacità di traversata di Van Lake è a durata deve esse migliurata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*