I ponti sopra u Canal Istanbul seranu liberi

i ponti in u canali Istanbul seranu liberi
i ponti in u canali Istanbul seranu liberi

U primu passu in u Canal Istanbul, u prughjettu di u seculu, hà fattu cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Cù Erdoğan pusendu a fundazione di u Ponte Sazlıdere, u prughjettu di u Canale Istanbul hà iniziatu in realtà. U Direttore Generale di l'Autostrade, Abdulkadir Uraloğlu, hà dichjaratu in a so dichjarazione di l'ultima minuta chì ùn sarà micca addebitata una tarifa per i 6 ponti da esse custruitu.

U Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu hà rispostu à e dumande frequenti nantu à u Canale Istanbul Sazlıdere Bridge, a custruzzione di quale hè iniziata.

 Sazlıdere Bridge hè un ponte chì hè trà i migliori in a so classe.

E dichjarazioni di Uraloğlu nantu à u sughjettu sò i seguenti:

"Türkiye hè veramente nantu à una strada di transizione geografica. Ci sò parechji corridori. Semu in a sezione di 45 chilometri di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu. Ci hè l'Autostrada di Marmara di u Nordu, u Ponte Sazlıbosna, Sazlıdere, D-100, TEM. Puderemu furnisce novi trasporti è rotte esistenti. Sazlıdere Bridge hè un ponte chì include u megliu in a so classe. Totale 860 metri. Un ponte di 1600 metri cù viadutti di cunnessione. L'altezza tutale di a torre hè 169 metri. L'altezza trà u ponte è l'acqua hè di 79 metri. Hè adattatu per u passaghju di tutti i navi chì naviganu in u mondu.

Ellu hà dichjaratu chì u Ponte Sazlıdere hè statu cuncepitu cum'è 4 partenze è 4 arrivi, in certi lochi pò esse finu à 12 corsie, è quandu u prugettu hè finitu, alleviarà u trafficu à i pedaggi Mahmutbey in l'ouest di Istanbul.

"I ponti in Canal Istanbul seranu liberi".

Abdulkadir Uraloğlu, Direttore Generale di l'Autostrade, hà dichjaratu in a trasmissione in diretta in quale era un invitatu chì u ponte serà finitu in circa 2 anni, un totale di 6 ponti seranu custruiti cumpresu u ponte, ùn ci sarà micca pagatu per i ponti. , è un pedaghju serà addebitatu s'ellu hè nantu à una strada di pedaghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*