I travaglii di custruzzione di a stazione di Pamukova YHT cumminciaranu in 1 mese

I travaglii di custruzzione di a stazione di Pamukova YHT cumminciaranu in 1 mese
I travaglii di custruzzione di a stazione di Pamukova YHT cumminciaranu in 1 mese

Accogliendu u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, u presidente Ekrem Yüce hà datu a bona nutizia per a Stazione di Pamukova High Speed ​​​​. Yüce hà dettu: "A stazione di Trenu d'Alta Velocità Pamukova (YHT) era ancu in l'agenda. U travagliu nantu à sta stazione principiarà in un mese ", disse.

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hè ghjuntu à Sakarya per una seria di prugrammi, hà visitatu a Municipalità Metropolitana di Sakarya. Durante a visita di Karaismailoğlu, chì hè statu accoltu da u presidente Ekrem Yüce, u vicepresidentu di u Partitu Ak Ali İhsan Yavuz, u guvernatore di Sakarya Çetin Oktay Kaldirim, u presidente provinciale di u Partitu Ak Yunus Tever è u direttore generale di TÜRASAŞ Metin Yazar eranu presenti. Durante a riunione, u presidente Yüce hà presentatu u prughjettu di u sistema ferroviariu chì portarà u trasportu di Sakarya à una nova era è parechji prughjetti ligati à u trasportu di a cità à u Ministru Karaismailoğlu.

U Ministru Karaismailoğlu hà datu struzzioni per a custruzzione di a Stazione Pamukova YHT

Spieghendu i dettagli di a visita, u presidente Yüce hà dichjaratu chì u ministru Karaismailoğlu hà datu l'istruzzioni necessarie per 4 prughjetti diffirenti in a cità, è hà dettu: "Avemu discututu a nostra strada di 18 chilometri in Karapürçek cù u nostru ministru è hà dettu ch'ellu hà da piglià cura di lu. Avemu ancu risoltu u prublema di Alifuatpaşa Junction. In un mesi, u travagliu principia nantu à questu sughjettu. A stazione di Trenu d'Alta Velocità di Pamukova (YHT) era ancu in l'agenda. U travagliu nantu à sta stazione principiarà in un mesi. Avemu ancu spartutu u nostru novu prughjettu di uscita di l'autostrada cù u ministru. Spergu chì averemu i risultati di tutti questi sforzi in un futuru vicinu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*