L'Aquarium Naturale Gokpinar Lake si prepara à accoglie i so visitatori

L'aquarium naturale si prepara à accoglie i so visitatori à u lavu Gokpinar
L'aquarium naturale si prepara à accoglie i so visitatori à u lavu Gokpinar

Sicondu a dichjarazione fatta da l'Uffiziu di u Guvernatore di Sivas, i travaglii di paisaghjistu è paisaghjoli sò cuminciati in u lavu Gökpınar, chì s'assumiglia à un acquariu naturali è hè statu inclusu in a lista di "zoni sensibili da prutege" cù l'appruvazioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. , hè stata cumpletata in cunfurmità cù u spiritu di Gökpınar.

In u scopu di u prugettu, chì hà da scopu di equilibrà a densità di visitatori ogni ghjornu in Gökpınar, novi spazii cù camelie, passeggiate è spazii di vista, spazii di seduta, parchi di ghjoculi per i zitelli è assai equipaggiamenti sò stati creati cù materiali di legnu.

I travaglii di arrangiamentu, in quale a struttura naturale esistente hè cunservata è i spazii verdi sò aumentati, sò stati cumpletati in pocu tempu da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale sottu l'auspici di l'Uffiziu di u Guvernatore.

In a dichjarazione, "Vulemu ringrazià a ghjente di Sivas, l'urganisazioni non governamentali, l'istituzioni pubbliche è tutti quelli chì anu cuntribuitu à u travagliu chì facemu per prutege a nostra perla di l'ochju malu di l'Anatolia, Gökpınar, è di trasmette à e generazioni future. . Sò invitati à vede u lavu Gökpınar, chì accoglie centinaie di visitatori lucali è stranieri in u mezu di a steppa, cù l'armunia di i culori turchese è a natura magnifica, cù u so ambiente rinnuvatu. dichjarazioni sò state incluse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*