Stu Prughjettu Annunziarà u Nome di Sakarya à u Munnu in u Campu di a Bicicletta

Stu prughjettu annunzià u nome di Sakarya in u campu di e biciclette à u mondu.
Stu prughjettu annunzià u nome di Sakarya in u campu di e biciclette à u mondu.

A municipalità metropolitana di Sakarya hà ghjuntu à una tappa impurtante in u prugettu Let's Pedal to the Black Sea, chì annuncerà u nome di Sakarya à u mondu in bicicletta. U presidente Yüce, chì hà datu certificati à l'operatori chì sò stati furmati per riceve u titulu di "Pedal Friendly Enterprise", hà dettu: "Avemu implementatu u prugettu cù un budgetu di 893 mila 491 euro. Annunziaremu u nome di Sakarya à u mondu cum'è una cità amichevule per a bicicletta ". disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Ekrem Yüce, hà assistitu à a cerimonia di certificatu di a furmazione di l'imprenditorialità applicata è di u mentoring realizata in u scopu di u prugettu Let's Pedal to the Black Sea iniziatu da a municipalità. Subsicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana Assoc. Dr. Parlendu à a ceremonia chì anu assistitu Furkan Beşel è Ziya Cevherli, è ancu i burocrati, u sindaco Yüce hà dichjaratu chì un passu impurtante hè statu rializatu in u prugettu Let's Pedal to the Black Sea cun un budgetu di 893 mila 391 euro, chì hà u dirittu di riceve sustegnu. da l'Unione Europea, è spiegò u valore chì u travagliu aghjunghje à l'identità sportiva è bicicletta amichevule di a cità.

Cunsiglii à i ghjovani per "diventà desideratu"

U presidente Yüce, chì hà scontru cù l'imprenditori chì anu ricivutu furmazione per riceve u tìtulu di "Pedal Friendly Enterprise" in i posti di travagliu, spazii di pausa, centri di riposu è alloghju per esse stabiliti in lochi marcati digitalmente in a regione di u Mar Neru, hà enfatizatu chì cù stu prughjettu , anu da annunzià u nome di Sakarya à u mondu in u campu di e biciclette. Yüce, chì hà cunsigliatu à i ghjovani à diventà esperti in i so campi dicendu "Siate a persona cercata, micca u cercadoru", hà prisentatu i so certificati à 100 imprenditori è 75 operatori chì anu cumpletu a furmazione.

"Annunceremu u nome di Sakarya à u mondu"

Dichjarà chì i ciclisti famosi in u mondu cumincianu u so viaghju da Sakarya è finiscinu quì quandu u travagliu hè finitu, u presidente Yüce hà dettu: "Hè bisognu di lascià tracce impurtanti nantu à u mondu. A vita hè bella cum'è una persona lascia una bona marca. Ancu una lumaca lascia una traccia mentre cammina. Hè per quessa chì quelli chì venenu dopu à noi, rammentaranu di e belle tracce ch’è no lasciamu è si ricurdaranu di noi. Annunziaremu u nome di Sakarya à u mondu cum'è una cità amichevule per a bicicletta. U nostru scopu cum'è Sakarya; Per aumentà a nostra parte in Ciclismo, chì hè unu di i sporti più impurtanti in u mondu è forsi hà u più atleti è fan di sport. In altri palori, dicemu chì ci sò parechji ciclisti in u mondu è amanu a bicicletta in a natura unica di u Mari Neru. Avemu decisu di preparà rotte di bicicletta interconnesse in u bacinu di u Mari Neru. L'atleti di diverse parti di u mondu chì volenu aduprà e so biciclette in queste rotte duveranu principià u so viaghju in Sakarya o compie u so viaghju in Sakarya. Insememu cù i nostri cummircianti, cummercianti, imprese è imprenditori è creemu spazii induve sti atleti ponu risponde à i so bisogni di ogni ghjornu. Creemu posti di travagliu, posti di pausa, centri di riposu è di rifugiu. In fatti, pigghiamu u titulu di "Pedal Friendly Enterprise" preparendu sti centri à standard internaziunali. Cusì, l'atleti chì vedenu stu tìtulu duveranu sceglie a nostra cità è e nostre imprese cun tranquillità ". disse.

"Mercaremu e nostre rotte in u campu di u turismu internaziunale"

U presidente Yüce hà dichjaratu chì l'imprendituri sò stati furmati in modu di cummercializà e facilità per esse stabilite in l'arena internaziunale è di mette in u turismu, è hà dettu: "Per questu scopu, simu implementendu u prugettu cù un budgetu tutale di 893 mila 491 euro. Avemu riunitu cù u nostru cumpagnu di prughjettu SUBÜ è rapprisentanti di Ucraina, Bulgaria, Romania è Georgia per creà rotte è rotte di bicicletta. Avemu marcatu sti rotte nantu à e plataforme digitale. Allora avemu scontru cun voi è cuminciamu a nostra furmazione. Comu sapete, sti furmazioni anu diversi scopi: Prima di tuttu, cummercializà e rotte chì avemu determinatu per scopi turistici in i canali internaziunali. Assicurendu chì e nostre imprese è imprenditori ricevenu u tìtulu di "Affari amichevuli di i pedali" offrendu furmazione tematica di bicicletta. Furnisce un sustegnu à e donne intraprenditrici in a produzzione di souvenirs è cumpiendu l'attività di furmazione. In u risultatu di i furmazioni, avemu da principià a fase di implementazione di u prugettu è spergu chì organizzeremu un Festival di a Bicicletta in a nostra cità inseme cù voi, i nostri Imprese è intraprenditori "Pedal Friendly". Grazie à Diu cun voi oghje; Avemu finitu stu prugramma di furmazione, chì avemu principiatu cù 100 candidati imprenditoriali è 75 imprese. Avemu da avà furnisce un supportu di mentoring avanzatu à 10 imprenditori è 5 imprese. ", disse. U presidente Yüce, chì ascoltò e dumande di i ciclisti è l'amatori di bicicletta da Sakarya à a riunione, hà datu l'istruzzioni necessarii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*