Suggerimenti di suluzione à Sea Slobber da a Camera di Ingegneri Ambientali

Suggerimenti di suluzione da a camera di ingegneri ambientali à a saliva marina
Suggerimenti di suluzione da a camera di ingegneri ambientali à a saliva marina

In a dichjarazione fatta da u ÇMO Istanbul Branch, hè statu dettu: "Hè un suicidiu pruvà à ritirà milioni di persone in una cità chì scarica e so acque residuali in u Mar di Marmara senza trattallu biologicamente, cù e zone di Kanal Istanbul è Yenişehir Reserve. ."

TMMOB Chamber of Environmental Engineers Istanbul Branch hà publicatu Urgent Action Plan Recommendations per a suluzione di u prublema di mucilagine, chì hè diventata a notte di u mare di Marmara è hè ancu cunnisciuta cum'è "saliva di mare" trà e persone.

In a dichjarazione fatta, hè statu dettu: "Hè un suicidiu per pruvà à ritirà milioni di persone in una cità chì scarica e so acque residuali in u Mari di Marmara senza trattà biologicamente, cù e zone di Kanal Istanbul è Yenişehir Reserve". E pruposte di suluzione presentate sottu 11 intestazioni sò listate cum'è seguente:

"U trattamentu biologicu deve esse fattu"

1-Scaricamentu in mare profondu dopu un trattamentu biologicu avanzatu di tutte e acque di scarico. Questa hè a suluzione definitiva per prevene a contaminazione causata da l'acqua di scarico in u Mari di Marmara. Tuttavia; Ancu s'è a pianificazione di sti stabilimenti hè stata cuminciata, ci vulerà parechji anni per compie è assicurà chì tutti i punti di scaricamentu di l'acqua residuale maiò in Marmara sò scaricati dopu u trattamentu biologicu.

Per questu mutivu, hè necessariu di fà questi piani cum'è una prima priorità, è di realizà altri studii in quantu à a contaminazione attuale, chì avemu prisentatu quì sottu, durante stu tempu.

"Ci deve esse un cuntrollu"

2-Scaricamenti in mare prufonda, pre-trattamentu è impianti di trattamentu di l'acqua residuale industriale è l'acqua residuale industriale intornu à u Mari di Marmara deve esse ispezionatu u più prestu pussibule.

Facendu u flussu di l'acqua residuale è l'analisi di l'acqua, i cundizioni necessarii di pretrattamentu duveranu esse furniti in e strutture attualmente operative è u funziunamentu currettu di i pretrattamenti deve esse assicuratu immediatamente.

Ogni sistema di pretrattamentu è di scaricamentu in mare duverebbe avè un numeru abbastanza di ingegneri ambientali esperti è a Càmera di l'Ingegneri Ambientali deve furnisce un cuntrollu operativu in queste strutture. Inoltre, i criterii di scaricamentu restrittivi per u bacinu di Marmara deve esse determinati urgentemente.

"Les pièges à huile doivent être exploités"

3- In i pianti di pretrattamentu, i trappuli d'oliu deve esse adattati per u funziunamentu. La sedimentazione di solidi sospesi deve esse ottenuta in modu efficace.

In cunsiderà chì a capacità di furmazione di mucillagini hè aumentata da a cumminazione di solidi sospesi è oliu, hè essenziale chì u pretrattamentu è i trappule di grassu sò operati à alta efficienza cù una risposta d'urgenza.

4-Hè necessariu di riduce a quantità di l'acqua residuale scaricata in u Mari di Marmara stabilendu sistemi di ricuperazione di l'acqua residuale per e piante di trattamentu industriale è urbane.

"Aumentà a quantità di ossigenu"

5-L'acqua residuale in e sezioni di equilibriu è / o di riposu deve esse arricchita cù l'ossigenu quantu pussibule.

6-By facendu misurazioni currenti di fondu, prufundità, distanza riva è strutture diffusore deve esse verificatu secondu à i risultati di misurazioni currenti di fondu, tutti i punti di scaricamentu deve esse arregistrati nantu à una mappa bathymetric cumuna, è i campi di dilution wastewater deve esse esaminati.

À a luce di novi dati, l'analisi di a fase di diluzione è di u diffusore di l'acqua corrente è di l'acqua ferma deve esse realizatu separatamente. Sicondu i risultati di sti investigazioni; A rinnuvamentu di u diffusore necessariu è l'operazioni di linea supplementari deve esse realizatu u più prestu pussibule.

"Revisione di i punti diffusori"

7-Cumu a carica di contaminazione chì entra in u Mari Neru hà aumentatu, u grossu di a capa di basa senza ossigenu hè aumentatu è hè ghjuntu un pocu più vicinu à a superficia. Questu serà un fattore d'influenza per i currenti sottu.

Inoltre, a bassa quantità di l'acqua di pioggia chì venenu da i corsi chì alimentanu u Mari Neru questu annu manteneu l'altitudine statica di u Mari Neru bassu, chì hà affettatu negativamente i currenti di a superficia. Inoltre, i scarichi in u mare prufondu realizati da e piante di trattamentu di l'acqua residuale urbane longu a costa di u Mar Neru deve esse strettamente cuntrullati per ùn creà contaminazione in u Mari Neru è per impedisce u flussu di sta contaminazione in u Mari di Marmara.

In stu casu; Siccomu i currenti sottumessi sò insufficienti, i campi di diluzione si allarganu in u Mari di Marmara è aumentanu a so interferenza cù l'altri. Per quessa, a revisione hè necessaria à i punti di diffusore.

"A scarica da Ergene deve esse fermata"

8- U scaricamentu da Ergene à u Mari di Marmara deve esse fermatu immediatamente. U puntu induve u sistema di cullizzioni di l'acqua di u bacinu Ergene hè liberatu in u Mari di Marmara deve esse investigatu urgentemente, u scaricamentu di u mare profondu deve esse trattatu cù u pretrattamentu è strettamente cuntrullatu.

L'impianti di trattamentu di l'acque reflue da esse operate in cumunu deve esse cumandate u più prestu pussibule è i valori di i paràmetri di l'acqua residuale di tutte e instalazioni industriali chì scaricanu l'acqua residuale à Ergene deve esse strettamente cuntrullati.

9- Invece di versà u fangu di dragage, chì hà un effettu direttu annantu à l'aumentu di a contaminazione in u Mari di Marmara, in u Mari di Marmara, hè necessariu di eliminà i fanghi in terra è fà cambiamenti in u regulamentu pertinente per ottene questu. .

"ÇMO deve esse inclusu in u prucessu"

10- Mucilage o spittle di mare hà dimustratu chì simu à l'orlu di grandi disastri naturali cù a cumminazione di a crisa di u cambiamentu climaticu è a contaminazione di u mare. In ogni casu, hè avà vistu chì l'unicu è inevitabbile modu hè l'operazione ininterrotta è curretta di e piante di trattamentu.

I stabilimenti di trattamentu, in particulare in e piante industriali, deve esse operatu currettamente è da ingegneri ambientali. Per incuragisce u funziunamentu ininterrottu è currettu di e piante di trattamentu; I prublemi cum'è a carica di l'electricità aduprata in e piante di trattamentu à a tarifa più bassa, l'esenzione fiscale, a riduzzione di e spese fiscali è di l'Istituzione di a Sicurezza Soziale di l'ingegnere ambientale per esse impiegatu in e piante di trattamentu di l'imprese private deve esse implementate immediatamente è a Càmera di l'Ambiente. L'ingegneri duveranu esse implicati in u prucessu à u puntu di ispezione.

11- Siccomu a prutezzione di i risorsi d'acqua è di i nostri mari hè ghjunta à un puntu chì ùn si pò più pospone, ci vole à attivà a cunniscenza è a cumpetenza di l'ingegneria ambientale in tutti l'investimenti ambientali è infrastrutturali abbandunendu u fattu chì l'acqua potabile. , i travaglii di cullizzioni di l'acqua residuale è di l'acqua di piovana, tutti i travaglii da fà in a pianificazione è l'investimentu sò solu attività di custruzzione, Hè urgentemente necessariu di rende ubligatoriu l'impiegà ingegneri ambientali in questi travaglii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*