U Ministru Selçuk hà rispostu à e dumande curiose nantu à l'agenda di l'educazione

U Ministru Selcuk hà rispostu à e dumande nantu à l'agenda di l'educazione
U Ministru Selcuk hà rispostu à e dumande nantu à l'agenda di l'educazione

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà rispostu à e dumande nantu à l'agenda in l'educazione in a trasmissione in diretta di TVNET Channel. Facendu una valutazione di l'educazione di make-up, u Ministru Selçuk hà dettu: "Avemu creatu una opportunità per ognunu di i nostri figlioli è i pacchetti di dumande sò consegnati. U zitellu hà tutti i tipi di accessu ". Ellu disse è aghjunse: "Spergu chì apreremu e nostre scole à tempu pienu à l'iniziu di settembre in u prossimu periodu è facemu a nostra educazione in faccia, travagliemu in cunseguenza".

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà rispostu à e dumande nantu à l'agenda di l'educazione in u giardinu di "Anatolian Tales Eskişehir Fairy Tale House" in a trasmissione in diretta di TVNET Channel, induve era l'invitatu.

Dichjarà chì cuntinueghjanu à travaglià per aumentà u nùmeru di case di fiaba, u Ministru Selçuk hà dettu: "Vulemu chì i nostri figlioli ricevenu a cultura anatoliana veramente per mezu di e fiabe. A storia hè guariscenza. Milioni di i nostri figlioli sentenu i nostri racconti. Serà un grande serviziu à a nostra cultura ". usatu e frasi.

Ricordendu chì anu datu una furmazione di narrazione è certificati à circa 300 mila prufessori, Selçuk hà ancu evaluatu l'esame centrale LGS:

"Semu assai cuncretamente cuscenti di ciò chì facemu. Avemu a squadra di misurazione è valutazione più forte in Turchia. Avemu una infrastruttura forte per i nostri figlioli chì si preparanu per questu esame. Da u 31 d'Aostu di u 2020, ognunu di i nostri figlioli chì volenu preparà per questu esame pò participà à un studiu faccia à faccia nantu à queste lezioni da i prufessori in a so scola o in una scola vicina. In Turchia, un zitellu piglia stu esame solu una volta. Siccomu ùn ci hè micca ripetizione, vulemu chì entre cù ogni tipu d'opportunità. Publicemu dumande di mostra ogni mese. In più di quessa, ripetemu e stesse lezioni in televisione. I prufessori contanu u listessu tema in e so lezioni in diretta. Avemu creatu una opportunità per ognunu di i nostri figlioli è i pacchetti di dumande sò consegnati. U zitellu hà tutti i tipi di accessu. "Certi zitelli ùn anu mai avutu un maestru o una classe à tutti". ùn pudemu micca dì. Ùn ci hè mai una cosa cusì, dicu questu assai assertivu ".

"Un quiz ben gestitu"

Dichjarà chì ci hè una quota di circa 10 per centu in quantu à l'esame, Selçuk hà enfatizatu chì, indipendentemente da u livellu di e dumande, sta quota hè sempre piena è cuntinuata cusì:

"Sò assai bè ciò chì hè una grande prova questu esame è quantu attenzione hè bisognu, è vogliu ringrazià tutti i nostri prufessori per i so sforzi. Hè una prova di corsa. Ci sò opinioni chì e dumande nantu à a matematica sò un pocu difficili. Soprattuttu se sti opinioni venenu da i zitelli è u maestru, anu un valore diversu per mè. Puderia esse più faciule ? Di sicuru, puderia esse, ma ci hè ancu una classificazione quì. I zitelli entre quì in un certu ordine. Avemu un tempu difficiuli di sorte quandu hè troppu faciule. I zitelli sò posti secondu a so data di nascita. Ùn ci pare micca ghjustu ".

"Tutti i nostri maestri anu appuntamentu di vaccinazione"

U Ministru Selçuk, nantu à a quistione di u prucessu di dà u novu tipu di vaccinu Kovid-19 à i prufessori, hà ricurdatu chì a vaccinazione di i prufessori hà iniziatu in ferraghju dopu à i travagliadori di salute, è hà dettu:

"U nostru Onorevoli Ministru di a Salute hà ancu annunziatu questu. U prucessu di appuntamentu per a vaccinazione di tutti i nostri maestri hè statu finitu. L'appuntamenti di vaccinazione di tutti i nostri prufessori in i scoli publichi è privati ​​sò stati aperti a settimana passata. U prucessu hè in corso in questu sensu. In pocu tempu, in pocu settimane, questu hè cumpletu. Un ringraziu speciale à i nostri travagliadori sanitari. Perchè avemu travagliatu assai strettamente è in cullaburazione annantu à questu tema, è hè statu un bonu risultatu. À settembre, hà digià 18 anni, cum'è annunziatu da u Ministeru di a Salute. Spergu chì intendemu apre e nostre scole à tempu pienu à l'iniziu di settembre in u prossimu periodu è fà a nostra educazione in faccia, è travagliemu in cunseguenza ".

Indittendu chì ci hè una tendenza à mantene e scole più aperte in u mondu, Selçuk hà dettu: "Ci sò paesi assai rari chì l'anu chjusu cumplettamente. Frà i paesi di l'OCDE cum'è noi, ci sò ancu paesi chì chjude assai. Semu ancu in u top 5 ". disse.

U Ministru Selçuk hà dichjaratu ch'elli anu una sperienza in u mondu sanu in l'educazione à distanza è hà dettu: "L'EBA hè u primu in u mondu ùn hè micca accadutu fora di u celu. Un travagliu infrastrutturali assai seriu hè statu fattu. Quandu guardemu u mondu annantu à questu, ci sò 2-3 paesi chì anu televisioni chì ponu trasmette nantu à a basa di lezioni ". disse.

In più di a furmazione di maquillaje, chì principiarà u 5 di lugliu, u Ministru Selçuk hà ancu datu infurmazioni nantu à i libri di storia preparati in u scopu di a "Storia di l'eroi di Çanakkale" in cooperazione cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale è u Ministeru. di Cultura è Turismu per mantene u spiritu di Çanakkale vivu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*