U battellu storicu Fenerbahce di 69 anni hè statu mantinutu à u cantiere navale Golden Horn.

U battellu storicu annuale fenerbahce intrutu in mantenimentu in u cantiere navale Halic
U battellu storicu annuale fenerbahce intrutu in mantenimentu in u cantiere navale Halic

Fenerbahçe Ferry, unu di l'uggetti più grande è interessanti di u Museu Rahmi M. Koç, hè stata rinnuvata. U battellu di 2009 anni, chì hè statu in mostra in u museu dapoi u 69, hè unu di i simboli di a storia marittima turca. U battellu, chì impressiona cù a so grande chimney è e parti di legnu, ancoratu u 28 di ghjugnu. U viaghju di u Ferry Fenerbahçe, chì hà navigatu 1.2 milla nautica à u Cantieru di u Cornu d'oru cù l'aiutu di una barca, hè stata scena di sceni piacevuli. U battellu puderà esse visitatu novu à u Museu Rahmi M. Koç dopu chì tutte e so operazioni sò finite.

Fenerbahce Ferry, chì hè in a cullizzioni di u Museu Rahmi M. Koç cum'è unu di i navi impurtanti di a storia marittima turca è unu di l'uggetti emblematici di Istanbul, hè andatu in mantenimentu dopu à 10 anni. U Ferry Fenerbahçe, chì hè stata una di e zone di visita più populari di u museu dapoi u 2009, hè stata mantenuta è riparata da a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) à u Cantiere Haliç. Dopu chì u battellu hè purtatu à a piscina, i so bisogni seranu determinati, rimpiazzamentu di foglia sottumarina, pittura, rimozione di l'elica, mantenimentu di l'arburi di terra di ponte è terrazza, rimpiazzamentu di corrimani è operazioni generale di mantenimentu-riparazione seranu realizati.

Servitu per 55 anni

Fenerbahce Ferry, inseme cù a so moglia Dolmabahçe Ferry, hè stata custruita in Glasgow, Scozia in u 1952 à i stand William Denny & Brothers Dumbarton. Un membru di i battelli "Garden-type", u battellu hè statu messu in serviziu u 14 di maghju di u 1953, in a Cumpagnia-i Hayriye (l'imprese marittimi turchi d'oghje).

U battellu cù una capacità di 2 passageri, chì viaghja trà Sirkeci-Adalar-Yalova-Çınarcık per parechji anni, hà fattu u so ultimu viaghju, chjamatu "Farewell Tour", u 100 dicembre 22. Dotatu di dui motori diesel Sulzer, ognunu cù 2008 cavalli, è una doppia propulsione, capace di accelerà sin'à 1.500 chilometri à l'ora, u battellu impressiona cù a so grande caminiera è soprattuttu i so pezzi di legnu.

Nostalgia per adulti, divertimentu per i zitelli

Fenerbahce Ferry, exhibitu in Rahmi M. Koç Museum, u primu è unicu museu di l'industria di Turchia, offre una vista deliziosa di u Cornu d'oru in una atmosfera nostalgica per l'adulti. Nantu à u Ferry Fenerbahçe, i zitelli anu ancu una sperienza unica visitendu a Collezione di Giocattoli di Yalvaç Ural. Inoltre, esibizioni tempuranee è attività di educazione di u museu sò ancu incluse.

Koç: U battellu hà aghjustatu u valore à u nostru museu

A cooperazione per a mostra di u Ferry Fenerbahçe, chì hè stata data da a Municipalità Metropolitana di Istanbul per un periudu di tempu, in u museu hè stata ancu allargata. "Cerimonia di Firma di u Protokollu di Rinuvellu è Mantenimentu" tenuta davanti à Fenerbahçe Ferry u 25 di ghjugnu, presidente İBB Ekrem İmamoğlu è Rahmi Koç, u fundatore di u Museu Rahmi M. Koç. Rahmi M. Koç hà ringraziatu IMM in u so discorsu à a ceremonia. Koç hà dettu: "Fenerbahçe Ferry hà aghjustatu u valore à u nostru museu. Mentre u nostru museu ferma quì, serve à i nostri visitatori è in particulare i nostri zitelli è studienti. İmamoğlu hà ancu ringraziatu à Koç per i so cuntributi à u campu di a museologia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*