Pulsante pressatu per l'esportazione in USA

buttone pressatu per l'esportazione in USA
buttone pressatu per l'esportazione in USA

EGİAD Global Trade & Communication, chì opera cù l'American Turkish Chamber of Commerce and Industry (ATCCI) per aiutà à stabilisce è espansione un affari in i Stati Uniti, cù a riunione in linea urganizata da l'Associazione Egee Young Business People; Hè statu introduttu à i ghjovani affari chì volenu esporà à l'USA.

EGİAD A riunione, presieduta da Alp Avni Yelkenbiçer, presidente di l'Associazione Young Business People, hà assistitu da u presidente di Focus Pointe di a Cumpagnia d'Investment Real Estate, basatu in New York, Alex Demirhan Demir, a Cumpagnia di Aviazione è Difesa di u Connecticut James Serhad Kilincoglu, basatu in New Jersey. Cisco Corp. Sinan Odes da una cumpagnia di tecnulugia, Serkan Eren da Renq - Furniture basatu in Florida, Kurt Gökhan Ölçer, presidente di Global Trade & Communication LLC, Providence St. Murat Tanyeri da Joseph Health è Serpin Alparslan, Rappresentante di GT&C Turkey hà assistitu cum'è parlanti.

Hà fattu u discorsu d'apertura di a riunione chì hà assistitu da parechje persone d'affari. EGİAD Alp Avni Yelkenbiçer, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dichjaratu chì i centri cummerciale cum'è a Camera di Cummerciu è Industria Turca Americana (ATCCI) è a Comunicazione di u Cummerciu Globale anu assuciatu una funzione impurtante. EGİAD hà dichjaratu chì queste istituzioni facenu una cuntribuzione assai impurtante à u mercatu americanu per u mondu cummerciale.

Aumentà l'Obiettivu di u Volume di Cummerciu di i Dui Paesi à 100 miliardi di dollari

Yelkenbiçer hà rimarcatu chì travaglianu per cuntribuisce à a realizazione di u voluminu cummerciale di $ 100 billion targeted trà Turchia è l'USA è per aumentà l'efficienza di e cumpagnie turche in u mercatu di i Stati Uniti, aghjustendu chì "Per una cumpagnia chì vole avanzà cù u u scopu di u cummerciu internaziunale, riceve u sustegnu da e persone chì anu prima apertu à l'esteru è avè una bona cumanda di u prucessu sia risichi è risichi. Un altru modu più efficau per ottene questu seria di prufittà di a cunniscenza è l'esperienza di i nostri stakeholders, cum'è u nostru stimatu invitatu oghje, a Camera di Cummerciu è Industria Turca Americana. ATCII hè una urganizazione privata, senza prufittu, basata in Seattle è New York chì sustene l'aumentu di u potenziale cummerciale bilaterale è i livelli d'investimentu trà Turchia è i Stati Uniti. I Stati Uniti sò rapprisentati in 21 stati cù un altu volume di cummerciu. I so scopi principali sò di prumove e relazioni suciali è cummerciale trà individui è istituzioni chì operanu in i Stati Uniti d'America è avè relazioni o investimenti in Turchia, facilità a cumpetizione di l'esportatori turchi in l'arena internaziunale, è migliurà a diversità di u mercatu. L'America hè un mercatu chì adorna i sogni di l'esportatori turchi. Per questu, ci sò preparazione di strategia cumuna nantu à a basa di e camere è i sindicati. Per esempiu, u scopu di u prughjettu di l'esportazione di u mobili realizatu da l'Associazione Centrale di l'Esportatori di l'Anatolia, chì hè affiliata à TİM, hè di esportà 50 milioni di dollari à u mercatu di u mobili americanu di 100 miliardi di dollari in u primu locu. Tuttavia, in u scopu di a Summit di i Leaders di u G20, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà aumentatu l'obbiettivu di u voluminu di u cummerciu di i dui paesi à 100 miliardi di dollari è hà manifestatu a so vuluntà di trasfurmà e relazioni economiche mutuali assai più luntanu. Questu hè un scopu impurtante davanti à noi ". disse.

Pensemu chì u momentu cummerciale aumenterà dopu a riunione di Joe Biden

In riferimentu à a riunione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan cù u presidente americanu Joe Biden stu mese, Yelkenbiçer hà dettu: "Pensemu chì u momentu cummerciale aumenterà dopu sta riunione. Speremu chì u cummerciu glubale ripiglià a so forza, l'attività ecunomica rinascerà, l'ambienti d'investimentu avanzarà è Turchia cuntinueghja à cultivà. Cridemu chì a forte industria di Turchia, cù u so putere di produzzione flessibile è u so altu putenziale, serà una di e forze motrici più impurtanti di a tendenza di crescita post-Covid. EGİAD Cum'è oghje, continueremu e nostre attività d'infurmazione per chì Turchia è soprattuttu a Regione Egea pò uttene una parte più grande da u cummerciu glubale. Avemu u scopu di guidà i nostri esportatori in u modu ghjusta per ch'elli ponu adattà à l'ecosistema di u mercatu di i Stati Uniti è guadagnà un vantaghju in u cummerciu esteru ".

Cullaburazioni rinfurzà e relazioni trà i dui paesi

I principii di travagliu di a Càmera di Cummerciu è Industria Turca Americana, chì opera in modu di aumentà u voluminu di u cummerciu direttu è e-commerce trà i Stati Uniti è Turchia, è l'opportunità chì furnisce à l'affari turchi, sò stati spiegati in dettagliu, è l'impurtanza di u pensamentu orientatu à l'imprese, piuttostu chè di e cunsiderazioni pulitiche, hè stata enfatizzata. Parlendu à a riunione, Kurt Gökhan Ölçer, presidente di Global Trade & Communication LLC, hà rimarcatu chì u pensamentu orientatu puliticamente vene prima in Turchia, mentri l'attività di u cummerciu è di u sviluppu di l'affari sò di più priorità in i Stati Uniti, aghjustendu: "L'affari in Turchia si concentranu. troppu nantu à a pulitica. Hè per quessa ch'elli sò più pessimisti nantu à u cummerciu. L'affari in i Stati Uniti ùn si focalizeghja micca in a pulitica. A menu chì ùn ci hè un attaccu direttu à u so paese, agisce nantu à una basa win-win. In u prucessu di pandemia, per esempiu, l'impurtanza di u settore di a salute hè stata capita una volta di più, è avemu compru un pacchettu di salute di circa 40 milioni di dollari da Turchia. Tuttu hè dinamicu in America. U mondu di l'affari hà bisognu à agisce orientatu à i dati. Ùn sò solu l'investimenti da Turchia à l'USA, ma ancu l'investimenti da a Turchia à l'USA sò trà u nostru scopu. L'imprese americane chì investenu in Turchia anu creatu più di 100 XNUMX impieghi. À u listessu tempu, pudemu tene discussioni bilaterali trà Seattle è Izmir per esse cità sorelle ".

Dichjarà chì l'opportunità d'investimentu sò aperte in settori cum'è a tecnulugia, l'internet, i vestiti pronti, u retail, l'alimentariu è a bevanda, l'immubiliare, a custruzzione è i mobili di lussu, cuntribuiscenu à l'accordu d'investimentu di 100 miliardi di dollari firmatu recentemente trà i dui paesi. relazioni cummirciali è pulitiche per i Stati Uniti è Turchia, hè statu dichjaratu di cuntribuisce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*