Reazione à a Decisione di Sposta i Workshops di TCDD in Adana à Mersin

Reazione à a decisione di traslocà l'atelieri di tcdd in adana
Reazione à a decisione di traslocà l'atelieri di tcdd in adana

U diputatu di Adana di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Ayhan Barut hà reagitu à a decisione di traslassi l'attrezzi di vagoni è locomotive di i Ferroviari Statali in Adana à u Centru Logisticu stabilitu in Mersin Yenice.

Dichjarà chì i valori di Adana sò persi unu per unu, Barut hà dettu chì circa 400 funzionari, travagliadori, machinisti è tecnichi chì travaglianu in l'attellu seranu ancu vittime. Enfatizendu chì sò preoccupati chì i terreni induve l'attellu da svuota in u centru di a cità seranu sacrificati per l'affittu, Barut hà dettu: "Tutti i valori di Adana, da l'autostrade à l'aeroportu, sò persu. U guvernu deve cessà di punisce Adana, chì ùn hà micca ricevutu a parte necessaria da l'investimenti publichi ", disse.

"U MOVIMENTU SERÀ COMPLETU IN 2022"

U deputatu di CHP Adana Ayhan Barut hà dichjaratu chì hè statu decisu di trasfurmà i vagoni è l'attelle di locomotive di TCDD Transportation Inc. in Adana finu à u 500 per via di u Centru Logisticu custruitu da TCDD nantu à circa 2022 decares di terra in Mersin Yenice. U Centru Logisticu serà stabilitu in Adana, è chì l'attellu di mantenimentu è di riparazione in Adana è i travagliadori chì travaglianu quì seranu spustati. Sicondu l'ultima situazione, u prucessu di trasferimentu serà finitu in 8. Ciò chì succederà di novu succederà à Adana, à i travagliadori chì travaglianu quì, à i terreni induve l'attellu sò situati in u centru di a cità ", disse.

"U GUVERNAMENTE DEVE ARRESTà DI PUNISCE ADANA"

Dichjarà chì decine di fabbriche da TEKEL à Güney Sanayi è Aksantaş sò state privatizate è chjuse durante u periodu AKP in Adana, i direzzione regiunale di l'istituzioni pubbliche sò state spustate da Autostrade à TRT, Ayhan Barut hà dettu chì l'Aeroportu Adana seria ancu chjusu per via di l'Aeroportu Regionale di Çukurova. . Dichjarà chì ùn hà micca pigliatu i debiti è a custruzzione di a seconda tappa di u Metro Adana, malgradu a prumessa di u guvernu, Barut hà dettu: "Sfurtunatamente, Adana, chì hè a cità locomotiva di a nostra Republica in ogni campu da l'ecunumia à l'industria. , da l'agricultura à u sportu, ùn pudia micca ottene a parte necessaria da l'investimenti publichi, hè stata vittima di pratiche d'incentivazione inghjuste è in questu prucessu hà patitu assai. U guvernu duveria cessà di punisce Adana ", disse.

"ÙN LASCIATE E TERRE GUARDA U SACRIFICIO RANTA"

Affirmando chì circa 400 ufficiali, travagliadori, machinisti è tecnichi travaglianu in l'attellu di vagoni è locomotive di TCDD, chì hè previstu di esse spustatu in Mersin Yenice, Ayhan Barut hà dettu: "Adana perderà sangue di novu per via di sta trasferimentu. I nostri fratelli è surelle chì travaglianu quì seranu ancu affettati da stu prucessu. Inoltre, simu preoccupati chì i terri in u centru di a cità induve l'attellu da esse evacuati seranu sacrificati per a lucazione. Issi attelli rispondenu à a necessità è ùn hè micca indispensabile di spustà. Se sta trasferimentu accade, solu una stazione ferma in Adana, induve i passageri ponu cullà è scende. Ùn pudemu micca accettà questu. U guvernu deve sapè chì Adana ùn hè micca un figliolu è un pruprietariu. Ma durante u regnu AKP, Adana hè constantemente ripresa ".

Fonte: Adana/Universal

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*