U Reactor Building di l'Unità 1 di Akkuyu NPP hà elevatu 11.6 metri in un ghjornu

L'Edificiu di Reattore di l'Unità Perla di Akkuyu NPP hà risuscitatu un metru in un ghjornu
L'Edificiu di Reattore di l'Unità Perla di Akkuyu NPP hà risuscitatu un metru in un ghjornu

In a 1a unità di putenza di Akkuyu Nuclear Power Plant (NGS), u terzu stratu di l'edificiu di prutezzione di l'internu di a sezione di reactor hè statu stallatu. Pigliò circa un ghjornu per assemblà a struttura cilindrica, chì pesa 322 tunnellati.

U terzu stratu di l'edificiu di prutezzione di l'internu, una struttura metallica saldata, hè custituita da 11,5 sezioni, ogni 5,8 m d'altezza, 13,4 m di larghezza è pesa 24 tunnellate. I rùbbriche sò stati cumminati in un bloccu unicu cù una lunghezza di u circhiu di 138 metri. U prucessu di assemblea di a struttura hè stata realizata accantu à a seccione di u reattore di a 1a unità di putenza. Dopu à a fine di l'assemblea, a qualità di tutti i giunti saldati hè stata pruvata ultrasonicamente.

L'assemblea di u terzu stratu di l'edificiu di prutezzione di l'internu hè stata realizata da una di e grue crawler più putenti in u mondu, utilizendu una tecnulugia sviluppata apposta chì esige a preservazione di i paràmetri geometrichi durante a stallazione. A deviazione permessa da u diametru specificatu ùn hè micca più di 5 mm.

Dopu chì a terza capa hè stata installata, l'altitudine di l'edificiu di u reattore hà aumentatu da 11.6 metri è hà righjuntu + 28.55 metri. Cù u cumpletu di sta tappa, l'esperti cumincianu u prucessu di cumminà a seconda è a terza capa, rinfurzà è cuncrete u bastimentu di prutezzione. Dopu à versà u béton, i mura seranu 1,2 metri di grossu. L'edificiu di prutezzione di l'internu serà custituitu da un totale di 4 strati è 1 cupola. L'edifiziu sarà ancu sottumessu à una prova di fuga dopu chì l'assemblea di tutti i so cumpunenti hè finita.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, AKKUYU NÜKLEER A.Ş. Sergei Butckikh, Primu Direttore Generale Diputatu è Direttore di NGS Construction, hà dettu: "Solu una settimana fà, avemu stallatu u vasu di pressione di u reattore di a prima unità di putenza è avà avemu passatu una altra fase impurtante di a custruzzione. U terzu livellu di l'edificiu di prutezzione di l'internu hè statu stallatu in u so locu prughjettatu. Avemu avutu un bonu ritmu in quantu à compie e fasi principali di custruzzione. I prossimi installazione di switch si feranu nantu à a 2a unità di putenza stu veranu. Quessi includeranu a stallazione di a fascia di cimentu armatu di u fustu di u reattore, a seconda capa di l'edificiu di cuntinimentu internu è a fascia di supportu. Avemu finitu u betonamentu di a piastra di fundazione di l'edificiu di turbine in a 3a unità è a piastra di fundazione di l'edificiu di u reattore serà pronta prestu ".

L'edificazioni di u reattore di u prugettu Akkuyu NPP seranu equipati di edifici di prutezzione di dui strati. L'edificiu di prutezzione esterno, fattu di cimentu armatu, hè statu cuncepitu per sustene ogni tipu d'effetti esterni straordinarii. L'edificiu di prutezzione di l'internu, invece, hè fattu di cimentu speciale cù un revestimentu d'acciaio chì assicura l'impermeabilità di a seccione di u reattore. L'edificiu di prutezzione interna, chì hè un sistema di sicurezza chì localizza a centrale nucleare, ùn solu assicura a stabilità di u compartmentu di u reattore, ma serve ancu di supportu di gru di palu induve l'operazioni di mantenimentu di u reattore nucleare sò realizate durante a fase di operazione di pipeline è NPP. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*