U vaccinu Covid-19 hà iniziatu à a Stazione YHT di Ankara

A vaccinazione covid hà cuminciatu à esse fatta in Ankara yht garrida
A vaccinazione covid hà cuminciatu à esse fatta in Ankara yht garrida

In u nostru paese, a mubilizazione di i vaccini cuntinueghja à piena velocità in a lotta contru l'epidemie di Covid-19. U Ministeru di a Salute hà cuminciatu à serve per stabilisce stanze di vaccinazione in Ankara YHT Station per a vaccinazione rapida di i nostri citadini.

A mobilizazione di a vaccina iniziata in u scopu di a lotta contru u virus Covid-19 cuntinueghja cù e camere di vaccinazione aperte da i funzionari di u Ministeru di a Salute in a Stazione YHT di Ankara. Cù a stazione stabilita, hè destinatu à furnisce a vacuna à i citadini u più prestu pussibule.

Dichjarà chì u più grande putere in a lotta contru a pandemia hè a vacuna, u Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) Ali İhsan Uygun hà dettu: "Cù i funzionari di u nostru Ministeru di a Salute, a vaccinazione di i nostri citadini hà iniziatu à a Stazione YHT di Ankara. oghje. L'interessu di i nostri citadini ci hà fattu felici. Semu felici di sustene u nostru statu in a lotta contru sta epidemia. Continueremu à dà u nostru megliu sustegnu per accelerà a vaccinazione. Una stazione di vaccinazione hè stata stallata in a nostra stazione per assicurà chì a vacuna hè accessibile. I nostri prufessiunali di salute da u nostru Ministeru di a Salute vaccinate i nostri citadini chì volenu esse vaccinati rapidamente. Hè un bonu travagliu per accelerà a vaccinazione. A lotta contru a pandemia hè ancu u vaccinu di forza più grande ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*