L'Austria è a Cina Faranu di Turchia u Centru di a Strada di a Seta di Ferru

l'austria è u gin farà u turchinu u centru di a strada di a seta di ferru
l'austria è u gin farà u turchinu u centru di a strada di a seta di ferru

L'affari di l'Eurasia Pacificu è e Ferrovie austriache anu furmatu un novu partenariatu per migliurà u trasportu di merchenzie in trenu trà l'Asia è l'Europa. Sta cuuperazione hà da rinfurzà ancu i ligami trà l'Asia è l'Europa, è a strada di trasportu di merchenzie utilizerà Köseköy in Turchia cum'è u terminal più impurtante è passerà per a Commonwealth of Independent States (ex-paesi sovietici) è operarà trà Cina è Europa.

E merchenzie chì partenu da a Cina in u quadru di a detta cullaburazione seranu trasportate à Köseköy da l'Eurasia Pacificu. Da quì in avanti, Rail Cargo Group farà u trasportu in Europa. I dui trasportatori puderanu attraversà u cuntinente eurasiaticu continuamente per ferrovia è cuntribuiscenu à i sforzi mundiali nantu à u cambiamentu climaticu.

In questa strada, Köseköy, cum'è hè statu determinatu, funziona cum'è un tipu di puntu di articulazione in Turchia per u trasportu di merchenzie. Austrian Railways Rail Cargo Group è Pacific Eurasia serve una funzione logistica impurtante per u trasportu ferroviariu trà Cina è Europa.

Per d 'altra banda, Austrian Railways Rail Cargo Group, chì hà 17 impiegati in Istanbul, offre dece viaghji di andata à settimana da l'Europa à a Turchia. Halkalı porta una grande quantità di merchenzie attraversu. Avà, cù a cuuperazione descritta sopra, i treni in quistione ghjunghjeranu avà à a terminal Köseköy situata in u latu asiaticu di Turchia.

Köseköy hè unu di i 19 centri logistichi di TCDD. è hè u terminal di merci più vicinu à Istanbul utilizatu da l'Eurasia Pacificu. Stu terminal hè principalmente utilizatu per l'industria di l'automobile, di l'acciaio è di u legnu è hè un puntu di unione impurtante per u trasportu continentale eurasiaticu.

Turchia hè essenzialmente descritta cum'è un "ponte trà Oriente è Occidente". Siccomu a so situazione geografica trà l'Asia è l'Europa face a Turchia un puntu di junzione logistica per parechji paesi europei, face ancu un mercatu strategicu impurtante per a Cina.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*