A Sesta Branca di u Mercatu Başkent hè stata aperta in Batıkent

A sesta ramu di u mercatu di baskent hè stata aperta in u batikent
A sesta ramu di u mercatu di baskent hè stata aperta in u batikent

A sesta filiera di u Mercatu Başkent, implementata da u Sindaco Metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş in u prugettu di sviluppu rurale, hè stata aperta in Batıkent. Cù u mudellu di u Mercatu Başkent, 42 milioni di TL sò stati pagati finu à e cooperative di e donne è i sindicati lucali. Un scontu di 5 per centu serà applicatu à l'utilizatori di a Carta Başkent chì ricevenu assistenza suciale in i Mercati Başkent da avà.

L'applicazione Baskent Market è Baskent Buffet diventa sempre più populari in Ankara ogni ghjornu. A sesta filiera di u Mercatu Başkent, induve 62 tippi di prudutti sani pruduciuti da Halk Bread Factory stessu è 9 prudutti, 14 di i quali appartenenu à e cooperative di donne, 3 cooperative è 766 unioni, sò venduti à prezzi freschi è assequibili, hè stata aperta in Batıkent. U Mercatu Başkent, induve a maiò parte di i prudutti lucali sò venduti à prezzi accessibili, ùn affetta micca u travagliu di i cummercianti lucali cù questa funzione.

42 MILIONI TL SUPPORT À I FABRICANTI LOCAL

L'inaugurazione hè stata participata da Volkan Gönenç, presidente di u Cunsigliu di a fabbrica di pane Halk, è u direttore generale di a fabbrica di pane Halk, Dr. U Mercatu Batıkent Başkent, custruitu da Hüseyin Velioğlu, servirà i residenti di Ankara à l'indirizzu di Başkent Bulvarı Kentkoop Mahallesi No: 26/1.

Dichjarà chì micca solu i prudutti lucali, ma ancu i prudutti di carne acquistati da Çubuk, Kızılcahamam è Kahramankazan sò offerti à a vendita in i Mercati Başkent, chì eliminanu i "intermediari è intermediari" trà i pruduttori è i cunsumatori in Ankara, Halk Bread Factory General Manager Dr. Hüseyin Velioğlu hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Cù a guida di u sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş, avemu apertu u nostru sestu Mercatu di Capitale in Batıkent. Avemu principiatu un muvimentu in a campagna, direttamente da u pruduttore à u cunsumadore. U numaru di cooperative, chì era 3-4 quandu avemu pigliatu l'uffiziu, hà righjuntu 17. 871 persone sò impiegate lucale in cooperative è unioni in Kahramankazan, Çubuk, Haymana, Kızılcahamam, Şereflikoçhisar è pruducenu prudutti per i Mercati Başkent. Avemu pagatu 13 milioni di TL à u pruduttore lucale in 42 mesi. Avemu avutu 766 articuli in i Mercati Başkent. 6 Mercati Başkent, 5 punti di vendita di fabbrica, 2 Buffets Başkent, 417 Buffeti di Pane Publicu anu scopu di serve i nostri citadini cù prudutti di prima classe di alta qualità à più residenti di Ankara. U nostru scopu hè di furnisce un serviziu di qualità à 6 milioni di residenti di Ankara, di sviluppà e zone rurale, è di furnisce impieghi lucali ".

5 PUNTU DI SCONTU PER E FAMIGLIE CHE RICEVERAN ASSISTENZA SOCIALE

Velioğlu, dendu una bona nutizia à l'utilizatori di a Carta Başkent chì ricevenu assistenza suciale, hà dettu: "U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, ci hà dumandatu di dà una bona nutizia à a ghjente di Başkent. Offremu un scontu di 5 per centu à i Mercati Başkent à i nostri citadini chì sò citadini di a Carta Başkent chì ricevenu assistenza suciale ".

I citadini chì facenu shopping in u Mercatu Başkent anu manifestatu a so satisfaczione cù e seguenti parolle:

- Şükran Ayaz (Capo di quartiere Batikent Kentkoop): "Semu assai soddisfatti di i servizii di a Municipalità Metropolitana di Ankara. I citadini sò stati servuti direttamente da e cooperative à u publicu. I prudutti naturali affordabbli. Latti, tagliatelle, carne, ogni tipu di prudutti sò dispunibili. Vulemu ringrazià quì u nostru presidente Mansur. Salute à i so sforzi, hà luttatu duramente da u ghjornu ch'ellu hè vinutu è hà fattu grandi cose. Questu hè u core di Kentkoop Neighborhood ".

-Tülay Bongiorno: "Tuttu hè cusì naturale è frescu. L'impiegati sò ancu assai implicati. Semu assai piacè. Vulemu ringrazià assai a Municipalità Metropolitana di Ankara ".

- Gulay Kopse: "Aghju purtatu i mo figlioli per u colazione. Cumpemu prudutti freschi da u fornu ogni matina. Pigliemu ancu altri alimenti quandu avemu bisognu. Semu assai piacè. Ci piace assai. "

-Zeynep Kahraman: "U Mercatu Bakent hè assai bellu è cunvene per i nostri citadini. Facemu i nostri shopping quì tuttu u tempu. Ti ringraziu assai."

-Ozlem Hero: "Sò tantu felice. Felicitazione à quelli chì pensanu cusì. Aghju dui figlioli. I cumprà da i prudutti naturali quì. Hè un locu celeste. Vogliu ringrazià assai a Municipalità Metropolitana di Ankara ".

-Behiye Aksoyoglu: "I prezzi sò assai accessibili, i prudutti sò assai freschi è naturali. Hè per quessa chì preferimu u Mercatu di Başkent per shopping. Grazie tante."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*