A furmazione di l'apicultura principia in a Capitale

A furmazione di l'apicultura hà iniziatu in a capitale
A furmazione di l'apicultura hà iniziatu in a capitale

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà iniziatu a furmazione di l'apicultura per purtà un meli sanu è di alta qualità à i cunsumatori di Ankara, eliminendu i prublemi sperimentati da l'apicultori in Başkent.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà iniziatu a furmazione di l'apicultura per furnisce un meli sanu è di alta qualità à i cunsumatori di Ankara, eliminendu i prublemi sperimentati da l'apicultori in a capitale in quantu à a produzzione è a cummercializazione. L'apicoltura cuntratta serà realizata cù i pruduttori d'api chì assistenu à e classi teoriche è pratiche à l'"Accademia di l'apicoltura" finu à u 28 di lugliu. A furmazione datu da i sperti hà ancu scopu di marca Capital Honey.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà aghjustatu un novu à i so muvimenti di sviluppu rurale per intruduce i valori agriculi di a Capitale in u mondu.

U Dipartimentu di i servizii rurali hà stabilitu l'"Acadèmia di l'Apicoltura" in a Capitale per rinfriscà a cunniscenza di i pruduttori di l'api è per furnisce un meli sanu è di alta qualità à i cunsumatori. E classi sò cuminciati à l'Accademia di l'Apicultura, chì hè stata implementata in cuuperazione cù a Facultà di Medicina Veterinaria di l'Università di Ankara è l'Associazione Apicultori di Ankara.

A furmazione continuarà finu à u 28 di lugliu

E lezioni cuntinueghjanu finu à u 28 di lugliu à l'Accademia di l'Apicoltura, chì hè stata aperta da a Municipalità Metropolitana di Ankara in a capitale per eliminà i prublemi sperimentati da l'apicultori in quantu à a produzzione è a cummercializazione è per stabilisce e fundazioni di l'apicultura cuntratta.

In più di cuntribuisce à u sviluppu è a prumuzione di a professione di l'apicultura in a Capitale per via di a furmazione di l'apicultura, hè ancu destinatu à aumentà a pruduzzione di prudutti d'altu valore aghjustatu cum'è a gelatina reale, u polline è a propolis, cù Capital Honey.

A marca di u meli di a capitale serà pavimentata, l'apicultura cuntratta accuminciarà

Enfatizendu chì anu fattu un passu per a marca Capital Honey cù l'Accademia di l'Apicoltura, u Capu di u Dipartimentu di Servizi Rurali di a Municipalità Metropolitana Ahmet Mekin Tüzün hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à a furmazione teorica è pratica di l'apicoltura data:

"I nostri prugrammi di furmazione durà 2 ghjorni, 1 ghjornu teoricu è 1 ghjornu praticu, è seranu implementati in 5 centri di coordinazione chì avemu sceltu. Continueremu a furmazione chì avemu principiatu in Beypazarı in l'apiaria chì avemu stabilitu in a splutazioni pratica di a Facultà di Medicina Veterinaria di l'Università di Ankara in u distrittu di Kahramankazan. Avemu cuminciatu à travaglià cù l'Associazione Apicultori è a Facultà di Medicina Veterinaria di l'Università di Ankara per eliminà e difficultà di cummercializazione sperimentate da l'apicultori è per furnisce un meli sanu. "I prudutti resultanti seranu vinduti in i mercati dopu esse sottumessi à l'analisi di laboratoriu".

Tüzün hà dettu ancu chì preparanu un protokollu cù una università è hà annunziatu ch'elli principianu studii nantu à u metudu di trattamentu cù i prudutti di l'apicultori chjamati apiterapi in a medicina tradiziunale è cumplementaria.

Dichjarà chì Turchia hè un paese cù una larga varietà di vegetazione è terreni assai adattati per l'apicoltura, Ankara University Faculty of Veterinary Medicine Dean Prof.Dr. Ender Yarsan hà ancu fattu e valutazioni seguenti:

"Avemu firmatu un protokollu cù a Municipalità Metropolitana è l'Associazione Turca d'Apicoltori. U prucessu di educazione principia prima in Beypazarı. Da avà, cuntinuemu sta furmazione in altri distretti. "Avemu ancu creatu una unità di api in a nostra splutazioni d'applicazioni è continueremu u nostru travagliu quì".

Selçuk Solmaz, presidente di l'Associazione Apicultori di Ankara, chì hà assistitu à a prima furmazione teorica, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di l'educazione apicultura in a Capitale cù e seguenti parolle:

"L'apicultori d'Ankara avianu bisognu di furmazione seria. I nostri apicultori si cuncentraranu da avà nantu à a pruduzzione. Anu avutu esitazioni nantu à cumu vende i prudutti chì avianu pruduciutu prima. U nostru prublema di u mercatu hè ancu risoltu. U più impurtante, avemu avutu difficultà nantu à cumu furnisce input. Vogliu ringrazià u Signore Mansur Yavaş. Stu travagliu furnisce questu à a nostra cità. L'apicultori ùn pruduceranu micca solu u meli; a polinizazione aumenterà è diventerà più verde in Ankara. Cù stu protokollu cumuna, vinceranu tutti u pruduttore, l'agricultore, a cità è u nostru paese.

I pruduttori d'api mostranu un grande interessu in a furmazione

I pruduttori d'api mostranu un grande interessu in a furmazione teorica è pratica data da formatori esperti in Beypazarı.

Mentri Bee Life and Biology, Colony Care and Management, Queen Bee Production, Queen Bee Production Planning, Bee Products Production Training hè datu praticamenti, u Prughjettu di l'Apicultura di Cuntrattu è a furmazione di Pianificazione di Implementazione di l'Apicultura di Cuntrattu in Ankara hè ancu datu in teoria. L'ingegnere agriculu Alim Tutar, chì hà datu a furmazione pratica è teorica in Beypazarı, hà dettu: "U nostru scopu hè di assicurà chì i nostri apicultori facenu u so travagliu più prufessiunale".

I pruduttori d'api chì anu participatu à u prughjettu di furmazione iniziatu da a Municipalità Metropolitana d'Ankara per aumentà u sviluppu rurale spieghenu chì tramindui anu rinfurzatu a so cunniscenza è hà amparatu novi informazioni:

Alparslan Seçen: '' L'apicultura era u mo sognu. Aghju travagliatu in questu settore cum'è assistente à l'esteru, in particulare in Germania, è aghju fattu questu regularmente per 3 anni. Infurmà l'apicultori hè una pratica apprupriata perchè l'apicultori ùn sanu micca induve mandà i prudutti chì pruducenu, cumu evaluà è cumu vende. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, per u so sustegnu.

Adil Fatih Çağlar: "Sò un ingegnere agriculu è aghju apicultore dapoi 3 anni. Ankara Honey hè assai diliziosu è preziosu, ma ùn hà micca ricevutu l'attenzione necessaria perchè ùn era micca marcatu. "Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, per avè furnitu tali furmazione per a marca di u miele d'Ankara".

Metin Eroğlu: ''Sò apicoltura in Ankara per 20 anni. "Oghje, avemu aghjustatu nova infurmazione à l'infurmazioni chì avemu digià cunnisciutu, è era assai utile per noi".

Abidin Boztepe: "U travagliu in l'industria di l'apicultura. "Segu da vicinu i prughjetti di sviluppu rurale di a Municipalità Metropolitana di Ankara".

Ümit Karaaslan: "Aghju assistitu à a furmazione pratica è teorica datu da a Municipalità Metropolitana di Ankara per l'apicultori. "Hè statu assai utile per mè è cusì faremu u nostru travagliu più prufessiunale".

Ahmet Kapullu: "Sò apicoltura in Ankara per 30 anni. L'infurmazione hè qualcosa chì a ghjente hà sempre bisognu. "Sò venutu quì per aghjunghje à a mo cunniscenza è era assai utile per noi".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*