Daimler Truck Annuncia Obiettivi Futuri cum'è Cumpagnia Indipendente

camion daimler annuncia i so scopi futuri cum'è una sucietà indipendente
camion daimler annuncia i so scopi futuri cum'è una sucietà indipendente

U primu ghjornu di strategia di Daimler Truck hà fattu. In questu avvenimentu, a cumpagnia hà annunziatu i so piani operativi è finanziarii, è ancu i so scopi di diventà una cumpagnia indipendente. U Cunsigliu di Amministrazione, presidutu da u CEO di Daimler Truck Martin Daum, hà annunziatu i più impurtanti obiettivi finanziarii è tecnologichi è e priorità strategiche in l'eventu.

Cum'è u capu glubale in u mondu di i veiculi cummirciali in termini di vendite, cote di mercatu è portata globale, Daimler Truck parte cù a so pusizioni forte è vantaghji. Daimler Truck, chì hà una vendita media annuale di più di 40 miliardi d'euros, vende circa mezzo milione di camion è autobus in tuttu l'annu. Cù marche forti cum'è Freightliner, Mercedes-Benz, FUSO è BharatBenz, Daimler Truck offre una larga gamma di camioni è autobus in tutti i cuntinenti maiò. A cumpagnia dinù; Hè ancu un pioniere in a tecnulugia in termini di sicurezza, efficienza è sistemi di trasmissione di energia elettrica.

Fighjendu u futuru cum'è una cumpagnia indipendente, Daimler Truck accelerà i so scopi strategichi è rinfurzà u so rendimentu finanziariu.

In a so valutazione, u CEO di Daimler Truck AG, Martin Daum, hà dettu: "A nostra missione cum'è una cumpagnia indipendente hè chjara; Accelerendu u sviluppu di i veiculi di batterie è di celle di carburante, seremu pionieri in u trasportu senza emissioni è aumenteremu significativamente a nostra prufittuità. Scopremu i migliori numeri in ogni regione induve simu situati. Avemu da fà cumpetitivu in ogni regione è simu pronti à piglià e misure necessarie per ghjunghje stu scopu. Semu pronti à piglià decisioni difficili per riduce i nostri costi fissi è migliurà ancu u nostru rendimentu finanziariu ". disse.

In u ghjornu di a strategia, u CEO Martin Daum hà ancu introduttu u novu Daimler Truck Board of Directors, chì hà qualificazioni è energia per purtà i cambiamenti necessarii in u rendiment è a cultura. Questi include Karin Rådström, CEO di Mercedes-Benz Trucks, Regioni Europa è America Latina; John O'Leary, CEO di Daimler Trucks North America; Hartmut Schick, CEO di Daimler Trucks Asia, è Andreas Gorbach, Head of Truck Technology Group, eranu ancu presenti.

Daimler Truck hà annunziatu i so obiettivi finanziarii

Daimler Truck CFO Jochen Götz hà dettu chì mentre presentanu i miri finanziari di a cumpagnia, aumenteranu a prufittuità è i renditi, è chì creanu un altu valore aghjuntu per l'azionisti cum'è una sucietà indipendente. Daimler Truck mira à una alta prufittuità è un rendimentu generale di vendita à duie cifre in tutte e regioni per u 2025, datu e cundizioni forti di u mercatu.

Daimler Truck; hà annunziatu chì pensa à riduce i costi fissi, l'investimenti è e spese di R&D da 2025 per centu da 2019 (paragunatu à 15). Per riduce i costi fissi, i camioni Mercedes-Benz includenu novi misure per riduce i costi di u persunale di 2022 milioni d'euros finu à u 300, simplificà a struttura cumplessa, è furnisce un risparmiu sustinibule cum'è facilità i prucessi. Daimler Truck si concentrerà più nantu à i segmenti è e regioni prufittuali. Questu include un focus più grande nantu à i segmenti più prufittuali di impieghi pesanti in e regioni chjave, passendu da investimenti tradiziunali di motori di combustione à architetture di veiculi elettrici senza emissioni è standardizzate in u mondu.

Daimler Truck hà ancu focu annantu à a crescita in u mercatu è i servizii di post-vendita per aumentà a prufittuità è a fidelizazione di i clienti. Questu include i pezzi di ricambi tradiziunali è i servizii di mantenimentu, è ancu servizii finanziarii cum'è leasing, finanziamentu è assicurazione su misura. I servizii novi è in rapida crescita in u trasportu digitale, autonomu è elettricu portanu ancu un putenziale di crescita supplementu. Daimler Truck vede un potenziale di crescita significativu in l'area di serviziu in generale è hà da scopu di aumentà e vendite di a cartera di servizii da u 30 per centu à u 2030 per centu per u 50.

Operante in una industria ciclica, Daimler Truck stabilisce dunque obiettivi finanziarii chì tenenu in contu un potenziale spillover in e cundizioni di u mercatu, riflettendu i sforzi per riduce i costi fissi è gestisce megliu a volatilità. In un scenariu pessimistu simile à l'annu pandemicu 2020, l'industria di i camioni è di l'autobus mira à un ritornu di a vendita (RoS) di 6-7 per centu. In un scenariu più pusitivu chì riflette un annu cummerciale normale, u scopu di RoS hè 8-9 per centu. In un scenariu pusitivu cù e cundizioni forti di u mercatu, Daimler Truck mira à marghjini operativi di doppia cifra.

Obiettivi regionali stabiliti

Daimler Truck hà cambiatu recentemente a so struttura organizzativa, dendu à ogni regione più libertà d'impresa è più rispunsabilità per u sviluppu di u produttu. Ogni unità in l'America di u Nordu, l'Europa, l'America Latina è l'Asia hè rispunsevule per fucalizza nantu à i migliori esempi lucali per a prufittuità. Per fà u prucessu di prufittuità di e regioni è di i segmenti più trasparenti è dà più rispunsabilità, Daimler Truck hà da annunzià i figuri finanziarii regiunale è l'obiettivi dettagliati di RoS cum'è parte di u Capital Market Day, prima di l'IPO previstu in u quartu trimestre.

Jochen Götz, CFO di Daimler Truck AG, hà dettu: "Avemu bisognu di rialignà a prufittuità. Avemu stabilitu obiettivi chjaru per riduce i nostri costi fissi è migliurà a crescita di i servizii. Useremu ancu a nostra forza regiunale per rinfurzà a nostra impresa è a prestazione finanziaria ". disse.

Leader in a strada di zero emissioni

U novu CTO di Daimler Truck è Capu di Gruppu di Tecnulugia di Camion, Dr. Andreas Gorbach spiegò i fundamenti di a strategia tecnologica di a cumpagnia. Daimler Truck hà inizialmente riduce l'investimenti in i motori di combustione interna cunvinziunali è, in u prucessu, farà un travagliu simili cù Cummins nantu à i motori di volumi media cù diversi partenarii. A cumpagnia hè ancu in cerca di più partenarii in u campu di i motori di veiculi cummirciali pisanti per fà l'investimenti necessarii inseme. En 2025, Daimler Truck riducerà ulteriormente a spesa per i motori a combustione interna convenzionale è dirigerà a maiò parte di e so spese di R&D versu e tecnulugia di Vehicle Zero Emissions (ZEV). A cumpagnia si basa sia in Veiculi Elettrichi di Batteria (BEV) sia in Veiculi di Cella di Combustibile Basati à Idrogenu (FCEV) per a tecnulugia ZEV.

U capu in i camioni elettrici di batterie

Daimler Truck offre u portfolio di veiculi cummerciale ZEV più cumpletu trà tutti i fabricatori di camion OEM globale nantu à u mercatu cù u FUSO eCanter completamente elettricu, chì hà cuminciatu à offre in 2017. In più di Freightliners eCascadia è ZEV cum'è eM2, Mercedes-Benz eActros è eCitaro, l'iconicu Thomas Built Buses Jouley hè ancu usatu in a vita di ogni ghjornu è hà cupertu più di 10 milioni di chilometri in usu di i clienti. Mudelli cum'è u Mercedes-Benz eActros LongHaul cù una autonomia di circa 500 km seranu lanciati in l'anni à vene. Daimler Truck hà pensatu à presentà una nova generazione di mudelli di Veiculi Elettrici di Batteria (BEV) in i prossimi anni. Sti mudelli miranu à una gamma di sin'à 800 km.

Per accelerà a crescita di BEV, Daimler Truck si basa nantu à u so sapè fà è accelera significativamente u sviluppu di a tecnulugia eDrive. Daimler Truck hà ancu annunziatu alcune partenarii chjave in i settori di a tecnulugia di batterie è l'infrastruttura di carica.

Partenarii impurtanti annunziati

Daimler Truck AG è u fabricatore è sviluppatore di batterie di lithium-ion leader in u mondu, Contemporary Amperex Technology Co. Limited (CATL) allarga i so partenariati esistenti. E duie cumpagnie sò guidate da a visione di u trasportu di merci stradale elettrificata, neutru in CO2. CATL furnisce batterie di lithium-ion per u Mercedes-Benz eActros LongHaul completamente elettricu. Hè previstu chì stu mudellu entre in a pruduzzioni di massa in 2024. L'accordu di furnimentu hè previstu di cuntinuà in 2030 è oltre. E batterie di eActros LongHaul anu caratteristiche cum'è una longa vita di serviziu, carica rapida è alta densità di energia. E batterie risponderanu cusì à i bisogni di i camioni elettrici à longu andà. E cumpagnie prughjettanu ancu di co-sviluppà batterie di a prossima generazione ancu più avanzate per applicazioni specifiche di camion. A modularità avanzata è a scalabilità sò destinate à e soluzioni sviluppate. E batterie sò destinate à esse aduprate in modu flessibile per diversi scopi è futuri mudelli di camioni elettrici.

Daimler Truck hà custruitu l'infrastruttura di carica in i mercati chjave in Europa è in l'America di u Nordu per sustene l'usu di camioni elettrici. Mercedes-Benz Trucks hà annunziatu una cullaburazione strategica cù Siemens Smart Infrastructure è Engie per furnisce soluzioni di ricarica per flotte di camion in Europa. In l'America di u Nordu, Daimler Trucks hà annunziatu una cullaburazione cù a filiale di DTNA Detroit, cù Power Electronics per cunsultà, installazione è supportu per stazioni di mega-carica di 350 kW in u campu.

Leader di l'industria in u sviluppu di camion à pila di carburante à l'idrogenu

Fighjendu nantu à i Camioni Elettrichi di Batteria, Daimler Truck vole ancu accelerà u sviluppu è l'implementazione di Camion di Cella di Combustibile Basati à Idrogenu (FCEV). A causa di l'alta densità energetica di l'idrogenu, i tempi brevi di rifornimentu è l'evoluzione di u sistema energeticu di l'idrogenu in parechji mercati, Daimler Truck crede chì i FCEV ghjucanu un rolu impurtante in u trasportu di merci stradale. Daimler Truck hè decisu à purtà sti veiculi à u mercatu cù u sustegnu di una strada di tecnulugia di u celu è precisu in partenariatu cù u Gruppu Volvo AB.

L'infrastruttura hè di grande impurtanza per a tecnulugia di celle di combustibile basata à l'idrogenu. Daimler Truck hà annunziatu chì formarà una cullaburazione infrastrutturale cù Shell cum'è parte di a so strategia per i veiculi BEV è FCEV. Inseme, Daimler Truck AG è Shell New Energies NL BV ("Shell") volenu prumove i camioni di celle di combustibile basati à l'idrogenu in Europa. E cumpagnie anu firmatu un accordu per questu scopu. I partenarii pensanu à custruisce l'infrastruttura di stazioni di riempimentu di l'idrogenu è rende i camioni di celle di carburante dispunibuli per i clienti. U partenariatu hà per scopu di decarbonizà u trasportu di merci stradale.

Shell prevede inizialmente di stabilisce una rete di stazioni di riempimentu di l'idrogenu per l'idrogenu verde trà trè stabilimenti di produzzione in Rotterdam, Paesi Bassi, è ancu in Colonia è Amburgo. Daimler Truck AG pensa à furnisce i primi camioni d'idrogenu pesante à i clienti in 2025. Dapoi u 2025, a lunghezza tutale di u corridore hè prevista per esse 1.200 chilometri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*