Presentazione di "Çanakkale Heroes Story Books".

I libri di storia di canakkale heroes presentati
I libri di storia di canakkale heroes presentati

Per mantene u spiritu di Çanakkale vivu, sò stati presentati 10 libri di storia preparati in u scopu di a "Storia di l'eroi di Çanakkale".

Una cerimonia hè stata tenuta in a Sala di u Cunsigliu di u Ministeru di l'Educazione Naziunale per prumove i "Libri di Storia di l'Eroi di Çanakkale" preparati da u Ministeru di l'Educazione Naziunale è u Ministeru di a Cultura è u Turismu.

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy, u Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk, i prufessori è l'invitati anu assistitu à a ceremonia.

Parlendu à l'avvenimentu, u Ministru Ersoy hà manifestatu u so piacè di participà à una unione cusì significativa chì hè strumentale per mantene a storia è a literatura riflettendu l'identità naziunale.

Dichjarà ch'ellu hà pigliatu una seria rispunsabilità di ricuperà è insignà una epica scritta 106 anni fà è parechje lezioni ammucciate in questu, cù u travagliu di narrazione di l'eroi di Çanakkale, u Ministru Ersoy hà dettu:

"Malgradu u passaghju di più di un seculu, hè impurtante per tutti noi di capisce una volta di più perchè avemu sempre pruvatu à capisce è spiegà Çanakkale attraversu una lotta globale cum'è a Prima Guerra Munniali, à a luce di stu travagliu chì avemu purtatu. fora per i nostri figlioli. I Dardanelli Wars ùn sò micca solu una lotta per l'esistenza presentata da a nazione turca in tuttu, ma ancu u pensamentu daretu à quella lotta, una postura è un umore unicu. A Battaglia di Çanakkale ùn hè micca un ricordu o un memento, una sperienza ordinaria chì hà pigliatu u so postu in e pagine di a storia. Hè una cunniscenza, una credenza chì dura dapoi 1 anni, è una vista chì riflette nantu à l'avvenimenti chì scontru in tutti i campi di a vita è e decisioni chì facemu. Hè vivu, hè vivu è ferma cusì cum'è u mondu gira ".

Indicà chì hè una necessità di trasfirià sta cuscenza è a cuscenza di generazione in generazione, u Ministru Ersoy hà dettu: "I nostri figlioli, chì avemu fiducia è credemu di tuttu u core chì custruiranu un futuru più ghjustu, più pacificu è prusperu, ricunnosce l'eroi chì ispiraranu. et leur donner l'exemple alors qu'ils s'avancent vers leurs objectifs avec détermination, Aiguisant leur volonté avec la connaissance d'une épopée que la pauvreté, la pauvreté et les impossibilités ne peuvent prévenir illuminera leur chemin et renforcera leurs pas. disse.

"Avà pronta à scuntrà cù u lettore"

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dettu chì u Ministeru di l'Educazione Naziunale hà pigliatu a bandiera di u travagliu, chì hè stata iniziata cù e direttive di u Vice Cumandante in Capu è u Ministru di a Guerra Enver Pasha per un scopu simili 106 anni fà. .

U Ministru Ersoy, chì hà dichjaratu chì quelli chì vulianu immortalizà u spiritu gloriosu di i Mehmets, chì ùn s'adattanu micca à a storia, è u caratteru unicu di a nazione, cù u so arte, anu vistu ciò chì hè accadutu quellu ghjornu, visitendu front-to-front. , è hà incisu ciò chì anu vistu in storie, puesie, cumpusizioni è tele, da Ömer Seyfettin à Mehmet Emin Yurdakul, da İbrahim Çallı à İbrahim Çallı. Hamdullah Suphi hà nutatu chì Tanrıöver è l'artisti chì anu pigliatu u compitu sò stati rimpiazzati da i maestri chì formanu i zitelli. caratteri è sò artisti di a scienza, a cunniscenza è a moralità.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì u prughjettu "Storia di l'Eroi di Çanakkale", chì hè statu implementatu cù un protokollu firmatu trà u Ministeru di l'Educazione Naziunale, a Direzzione Generale di i Servizii di l'Educazione Naziunale è u Ministeru di a Cultura è Turismu Çanakkale Wars Gallipoli Historical Site Presidenza, hà datu risultati in circa un annu. cù i sforzi dedicati di i prufessori è di i cunsiglieri, hà dettu chì 10 storie, chì sò state scritte meticulosamente, sò avà pronte à scuntrà cù i so lettori.

Esprimendu a so gratitùdine à i prufessori è i cunsultanti chì anu datu a vita à stu prughjettu, in particulare u Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk, u Ministru Ersoy hà dichjaratu ch'elli, cum'è u Ministeru di a Cultura è u Turismu, sò fieri di esse una parte di un travagliu cusì significativu.

Cummemurendu tutti i martiri cù misericòrdia è gratitùdine, u Ministru Ersoy hà vulsutu chì isse opere, purtate à a literatura è à l'educazione, servenu bè à i so scopi.

Note da a Cerimonia

In a cerimonia induve i prufessori affiliati à a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale di İzmir anu datu un cuncertu musicale, un filmu promozionale nantu à i libri hè statu mostratu.

Erdal Kabatepe, nipote di Ali Faik Bey, unu di l'eroi chì hà scrittu annantu à a vittoria di Çanakkale cù a so ànima, Muhammet Yıkar, nipote di Seyit Onbaşı, è Levent è Cihat Gündoğdu, nipoti di İsmail Hakkı Bey, anu assistitu à a ceremonia cum'è "invitati d'onore". ".

À a fine di a ceremonia, un certificatu di rializazioni è un mudellu di u monumentu Çanakkale sò stati presentati à i prufessori di scrittori da i Ministri Ersoy è Selçuk.

Dopu, i Ministri anu visitatu u "Canakkale Wars Mobile Museum".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*