Annunziati i vincitori di u cuncorsu di a stazione verde ecologica

I vincitori di u cuncorsu di a stazione verde ecologica sò stati annunziati
I vincitori di u cuncorsu di a stazione verde ecologica sò stati annunziati

I vincitori di u cuncorsu "Stazione verde ecologica" urganizata da a Municipalità Metropolitana di Bursa per incuragisce u risparmiu energeticu è i prughjetti ambientali sò stati annunziati. U sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà ricurdatu chì ogni istituzione è cittadinu hà un duvere è un debitu versu l'ambiente è hà dettu chì hè necessariu di lascià a natura à e generazioni future in u megliu modu pussibule.

A municipalità metropolitana di Bursa, chì si concentra in l'investimenti ambientali per fà Bursa una cità più sana è vivable, hà u scopu di espansione u Prughjettu Zero Waste in stazioni di vendita di carburante, GPL, CNG, per prumove l'energia pulita è per aumentà i prughjetti ambientali cum'è u risparmiu energeticu ". Cumpetizione di a Stazione Verde amica di l'ambiente". A Municipalità Metropolitana, chì includeva stazioni di carburante è strutture di riposu in u Prughjettu Zero Waste realizatu da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, hà permessu à tutte e stazioni di vendita di carburante, GPL, CNG è strutture di riposu in 17 distretti di participà à a cumpetizione. In u scopu di a cumpetizione, l'eliminazione curretta di i rifiuti periculosi, elettronichi è riciclabili chì ponu accade durante l'attività, è ancu di i rifiuti generati durante a compra, manghjà è beie, lavare-lubrificazione di l'auto, cambià a batteria di pneumatici, i passageri chì si fermanu per u carburante è riposu à e stazioni di vendita di carburante - GPL - CNG Hè stata valutata se u sistema necessariu hè statu stallatu per assicurà Inoltre, tutti i travaglii realizati da e stazioni per a prutezzione di l'ambiente sò stati ancu discututi in u scopu di a cumpetizione.

Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale di a Municipalità Metropolitana di Bursa, Direzzione Pruvinciale di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, TMMOB Chamber of Environmental Engineers Branch Bursa è a prima, a seconda è a terza imprese selezziunate per via di a valutazione di u Cumitatu di Selezzione di a Competizione, chì hè custituita da accademichi, sò stati premiati. da u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş. In u risultatu di a cumpetizione, u presidente Aktaş hà presentatu placche è bandiere ecologiche à "Umit Petrol", "Varlı Petrol" è "Shell Petrol Küçükbalıklı Branch".

L'avvicinamenti ambientali sò in prima linea

U sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà dettu chì anu realizatu assai travagli in u scopu di l'attività di a Settimana di l'ambiente. Indittendu chì l'usu di l'energia hè in crescita di ghjornu in ghjornu cù a crescita di a pupulazione in e cità è a crescita di l'ecunumia, u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì a necessità di stazioni di carburante chì serve i veiculi, risponde à i bisogni di i passageri, è avè cibo è bevanda. e strutture di riposu sò aumentate, è l'avvicinamenti ambientalisti sò ghjunti à u primu pianu in queste stazioni. Ricordendu chì e stazioni di vendita di carburante, gpl è cng, chì sò in u scopu di u stabilimentu non sanitariu di seconda classe, sò licenziati è ispezionati da a Municipalità Metropolitana, u sindaco Aktaş hà dettu: "Sapemu chì ci sò imprese chì facenu u so travagliu. successu, rispettà e regule è rinnuvà constantemente. Vulemu chì i residenti di Bursa ricevenu serviziu da queste stazioni cun tranquillità. Vulemu chì quelli chì sò sensibili nantu à sta questione sò purtati à u primu. In u scopu di u cuncorsu "Stazione verde ecologica" chì avemu urganizatu à l'occasione di a Settimana di l'ambiente, un annunziu hè statu fattu à circa 17 stazioni di vendita di carburante / gpl / cng da 380 distretti. À l'imprese; stabilimentu è u funziunamentu di u sistema di rifiuti zero, cullezzione separata di i rifiuti di riciclamentu; cù i sugetti di batterie di rifiuti, accumulatore, oliu minerale, oliu vegetale, rifiuti di pneumatici, educazione ambientale, scaricamentu di l'acqua; E dumande sò state fatte nantu à tematiche di efficienza energetica, cum'è a riutilizazione di l'acqua di lavare di vittura, l'usu di l'acqua di piova, lampadine à risparmiu energeticu, pistola di carburante cunvertitore di vapore, clock di inflazione di pneumatici di nitrogenu, usu di l'energia solare. Parechje stazioni applicate à a cumpetizione, in quale e sensibilità nantu à i prublemi suciali, cum'è a campagna di cappelli blu è l'attività di piantazione di l'arburi sò stati ancu evaluati.

Spieghendu chì in u risultatu di a valutazione, hè statu decisu di dà a placca è a bandiera "Stazione verde ecologica" à "Umit Petrol", "Varlı Petrol" è "Shell Petrol Küçükbalıklı Branch", u presidente Aktaş hà dettu: "Vogliu. per ringrazià tutte e nostre stazioni chì anu participatu à a nostra cumpetizione è a squadra chì hà urganizatu u prugettu. Avemu da prutege a cità induve campemu. Ognunu di noi hà rispunsabilità. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Bursa è BUSKİ, avemu rispunsabilità, ma ogni urganizazione industriale è ogni citadinu hà duveri è debiti versu l'ambiente. Avemu da lascià a natura à e generazioni future in u megliu modu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*