Precauzioni da piglià contr'à u Sunstroke in i zitelli

Precauzioni da piglià contru à u sole in i zitelli
Precauzioni da piglià contru à u sole in i zitelli

Acıbadem Bakırköy Hospital U Specialista di Salute è Malatie di i zitelli Dr. Kamuran Mutluay hà dettu: "U Sunstroke hè più cumuni in i zitelli è i zitelli. "Stà sottu à u sole per un bellu pezzu in temperature elevate hè una situazione seria chì pò purtà à danni permanenti o ancu a morte per una temperatura di u corpu anormalmente alta".

colpu di sole; Si manifesta cù sintomi cum'è a pelle secca, rossa è calda, febbre alta chì supera i gradi 39-40, debule, desideriu di dorme, nausea, vomitu, mal di testa, palpitazioni, battiti cardiaci rapidi, respirazione rapida, secchezza in bocca è labbra, diminuzione. in lacrime è perdita di cuscenza. si mostra. Allora, perchè sta cundizione hè più cumuna in particulare in i zitelli è i zitelli? Dichjarà chì i meccanismi di rinfrescamentu di u corpu di i zitelli chì li permettenu di adattà à u calore sò menu sviluppati, u Dr. Kamuran Mutluay hà dettu: "I zitelli ùn ponu micca rinfriscà u so corpu quant'è l'adulti perchè sudanu menu. Ancu quandu anu sete, ùn ponu micca spressione. "I zitelli ponu ancu esse pigliatu in u ghjocu è ùn sentenu micca l'effetti di u sole", dice.

Suggerimenti per i genitori

Dà infurmazioni detallati nantu à ciò chì i genitori devenu attentu à prutege i so figlioli da u sole, u Dr. Kamuran Mutluay elenca i so suggerimenti cusì:

  • Mantene i vostri figlioli alluntanati da l'attività all'aperto è esercite trà 10.00-16.00.
  • Aduprate sunscreen cù 15+ factor di prutezzione per i zitelli è 20+ factor di prutezzione per i zitelli almenu 50-30 minuti prima di esce in u sole, è repite à intervalli di 2-3 ore.
  • Aduprate cappelli à larghe è occhiali di sole per prutege a zona di a testa.
  • Per prutezzione di u sole, sceglite l'ombra di un arbulu invece di una tenda o ombrello.
  • Beie l'acqua à ogni occasione, ùn aspittà micca ch'ellu hà sete o dumanda.
  • Pigliate duscia frequenti.
  • Ùn lasciate mai in u veiculu. A temperatura di l'internu di u veiculu pò esse periculosa ancu in una ora.
  • Sceglite vestiti magre, di cuttuni è di culore chjaru.
  • Sì inconsciente, chjamate aiutu d'urgenza

U Specialista di Salute è Malattie di u zitellu, u Dr., spiega chì in i casi induve si sospetta u sole, u zitellu deve esse purtatu prima à un locu friddu è ombreatu è sguassatu da l'eccessu di vestiti. Kamuran Mutluay spiega ciò chì deve esse fattu: "Se pussibule, pigliate una doccia calda. Se ùn pudete micca piglià una duscia, applicà un pappu imbiccu in acqua fridda à a testa, l'ascella è l'inguine. Sè cunsciente, dà fluidi. "S'ellu hè inconsciente o ùn vede micca una rapida migliione in a so cundizione, mettelu nantu à u so latu in casu chì vomita è chjamate aiutu medico d'urgenza", riassume.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*