Dacia porta i prudutti di prestazione di u prezzu à i consumatori

dacia porta i prudutti di prestazione di prezzu à i consumatori
dacia porta i prudutti di prestazione di prezzu à i consumatori

Dacia hà fattu una longa strada da a so creazione in u 1968, a so acquisizione da u Gruppu Renault in u 1999 è finu à oghje, a marca rumana, chì hà guadagnatu una identità internaziunale, hà riesciutu à u successu cù a formula di offre e caratteristiche più basi à u più altu. prezzi accessibili. A marca, chì si prepara à aghjunghje un novu titulu à a so storia di successu, cuntinueghja à purtà i prudutti di u prezzu à i cunsumatori in cunfurmità cù i bisogni di l'età.

Dacia, cù a so dimarchja chì supera u tradiziunale in l'ultimi 15 anni, appellu à un vastu publicu di destinazione cù u so approcciu versu u cunsumu raziunale. Cù più di 44 milioni di clienti in 7 paesi, a marca cuntinueghja à evoluzione per seguità i tempi.

U nome di Dacia, chì hè statu ghjuntu in u 1968 cù u scopu di offre automobile mudernu, robusta è economica à tutti i citadini rumeni, hè stata inspirata da "Dacia", u vechju nome di a regione rumana d'oghje. Aghjunghjendu à u Gruppu Renault in u 1999 sottu a guida di Louis Schweitzer, a marca hà ancu alluntanatu a strada per novi scopi.

Stu novu saltu in a storia di a marca hè statu realizatu in u 2004 cù u lanciu di u mudellu Logan, a berlina di famiglia muderna, durable è soprattuttu accessibile. Originariamenti cuncepitu per i mercati emergenti è prupostu per un prezzu imbattibile di 5 euro, u mudellu hà ottinutu un grande successu cummerciale, ancu in l'Europa occidentale, in u 2005. Stu novu veiculu, prupostu à un prezzu di seconda mano, hà rivoluzionatu u mercatu di l'automobile.

U 2008 hà vistu u lanciu di Sandero, u sicondu lanciu maiò di Dacia sottu u Gruppu Renault. U mudellu hà ancu marcatu u più grande successu cummerciale di a marca. Sandero, cù u so voluminu internu à un livellu di segmentu superiore, a so struttura versatile è u prezzu ragiunate, chì sò trà i numerosi vantaghji chì prupone, hà in cima à a vendita di vendita in Europa.

In u 2010, Dacia hà cambiatu di novu e regule offrendu u SUV più prezzu di u mercatu. Cù un esterno attraente è un puntu di prezzu prezzu, u Duster hè statu un successu cummerciale seriu.

In a continuazione di a storia, una nova rivoluzione vene cù a vittura elettrica più prezzu di u mercatu europeu, a primavera. Cù a so vittura di cità di l'aspettu SUV, Dacia cambia di novu e regule, rendendu a mobilità elettrica accessibile à tutti.

Au fil des ans, la marque s'est maintenue fidèle à sa propre identité tout en s'adaptant aux exigences des clients. Dacia, chì seguita u tempu è scuntrà i cunsumatori cù e so offerte intelligenti, hà cusì creatu una cumunità chì piace à riunite à e famose riunioni Dacia, chì sò assai influenti.

Dacia oghje è dumane

Pruduzzione di vitture più muderni annantu à l'anni in cunfurmità cù i bisogni di u tempu, Dacia ùn cumprumette micca nantu à l'equilibriu senza rivali di prezzu-prestazioni chì porta u successu. Da u disignu à a vendita è a produzzione à u trasportu, a marca ferma à a so strategia di ottimisà i costi à ogni passu, cusì i clienti paganu solu per e funziunalità chì anu bisognu.

U più grande scopu di Dacia hè di ottene u successu in i novi mercati cù a so gamma di prudutti di retrocede cuncentrata nantu à i bisogni principali di i clienti è mudelli di cummerciale efficaci. Fendu cusì, u mercatu è i prudutti seranu arricchiti, in particulare in u segmentu C. Lanciatu à a presentazione di u pianu strategicu Renaulution in ghjennaghju 2021, Bigster Concept annuncia l'espansione di a gamma Dacia in novi orizonti.

Parlendu à a presentazione di u pianu strategicu, Denis Le Vot, CEO di i marchi Dacia è LADA, hà dettu: "Dacia resterà sempre Dacia è offre à i so clienti mudelli adattati chì furniscenu opportunità d'investimentu intelligenti chì offrenu u megliu valore per i soldi. Cù a creazione di l'unità cummerciale Dacia/LADA, sfrutteremu a nostra piattaforma modulare CMF-B, aumentendu a nostra efficienza è migliurà ancu a qualità, a cumpetitività è l'attrattiva di i nostri prudutti. Avemu tuttu per ghjunghje à u novu altu. Bigster Concept ci mostra a strada ".

Cù u Bigster Concept, Dacia hè diventata ancu più attrattiva è adatta per l'aria aperta, mentre chì signalà chì cuntinueghja à esse accessibile è fucalizza nantu à l'essenziali. Bigster Concept, pruduciutu per strade aperte è polverose, offre e caratteristiche basi di un veiculu SUV in u so segmentu. E so linee pulite è e proporzioni intemporale revelanu a so robustezza è l'identità avventurosa è aghjunghjenu una identità libertaria à a marca. Dacia diventa un mottu di escape chì offre à i so clienti esperienze uniche, reali è simplici.

Dacia si prepara à apre una nova pagina in a so storia cù una identità visuale completamente nova per incarnà a visione di a marca. I novi funziunalità visuale, attraente à u desideriu di libertà è affidabilità, anu u spiritu di l'aria aperta è rifletteranu e dumande basiche di l'età.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*