U prucessu di digitalizazione cambia i tendenzi di produzzione

U prucessu di digitalizazione cambia i tendenzi di produzzione
U prucessu di digitalizazione cambia i tendenzi di produzzione

Mitsubishi Electric Factory Automation Systems Product Management and Marketing Unit Manager Tolga Bizel hà spartutu i tendenzi cambianti in a produzzione è hà fattu suggerimenti à l'industriali.

Mitsubishi Electric cuncepisce fabbriche digitale cumpatibili cù l'Industria 4.0, induve l'efficienza, u risparmiu energeticu è u cunfortu di l'impiegati in a produzzione aumentanu; Organizatu da IoT Türkiye, u più grande ecosistema IoT di Turchia. YouTube hà participatu à a trasmissione in diretta. Mitsubishi Electric Factory Automation Systems Product Management and Marketing Unit Manager Tolga Bizel, chì era un parlante in l'avvenimentu "Digital Transformation Stories", hà spartutu i sviluppi attuali in u campu di a digitalizazione industriale è e tecnulugia di robot industriali cù l'audienza. Bizel hà dettu chì e fabbriche sò state in una grande trasfurmazioni cù e richieste cambianti di i cunsumatori in l'ultimi anni è hà fattu e seguenti dichjarazioni: "I nostri modi di fà l'affari cambianu rapidamente è u prublema di e novi teorii di produzzione chì ponu risponde à i bisogni cambianti di i cunsumatori hè nantu à u. agenda. Per un bellu pezzu, avemu usatu e nostre fabbriche è infrastruttura in sincronia cù e tecnulugia di produzzione chì esistevanu in a fase industriale precedente. Cum'è Mitsubishi Electric, a nostra risposta à a nova fase industriale era u cuncettu eF@ctory, vale à dì, fabbriche digitale. Avemu cuminciatu à aduprà stu cuncettu in e nostre linee di produzzione dapoi u 2003. Grazie à a nostra infrastruttura eF@ctory, chì permette à i dati pruduciuti in a fabbrica di esse trasferiti à i sistemi di nuvola è diventanu significativi quì è tutte e macchine è i sistemi in a linea di produzzione per cumunicà per Internet, furniscemu una velocità assai alta, un risparmiu di costi, aumentu di qualità è efficienza in a produzzione. In questa fase, chì ora chjamemu Industria 4.0, ci sò machini intelligenti è roboti, micca umani. E persone in u mondu sò avà cuminciatu à participà in spazii assai più produttivi piuttostu cà u prucessu di produzzione pesante è ripetitivu. "Pudemu dì chì u numeru di fabbriche digitale è intelligenti cresce rapidamente", disse.

Roboti cù tecnulugia di intelligenza artificiale da Mitsubishi Electric

Bizel hà dichjaratu chì a trasfurmazioni digitale di e fabbriche hè pussibule micca solu cù robots, ma ancu cù tutti l'uggetti in a fabbrica chì diventanu intelligenti; "Oghje, cum'è i meccanismi di decisione cambianu è in particulare u cummerciu acceleranu in Internet, ci hè bisognu di implementà e preferenze di i cunsumatori assai rapidamente, è a fabbrica hè prevista per risponde à questu. Cum'è Mitsubishi Electric, avemu travagliatu per assicurà chì i robot ponu decisione dopu à u prucessu di percepzione è di capiscitura, grazia à i sensori intelligenti. Chjamemu stu novu approcciu, alimentatu da tecnulugia di intelligenza artificiale, MAISART (Mitsubishi Electric's AI crea u State-of-the-ART in tecnulugia) cum'è a marca AI registrata di Mitsubishi Electric. Cum'è una cumpagnia, i nostri robots sò pruduciuti cù algoritmi di intelligenza artificiale. Grazie à a nostra tecnulugia MAISART; "Hè pussibule di risolve i prublemi in a fabbrica, cum'è ùn esse capace di risponde à l'alti bisogni IT in a fabbrica, ùn pudendu micca stabilisce una struttura chì analizà milioni di dati prudutte istantaneamente in a fabbrica, è ùn pudendu micca assicurà a sicurità di l'infurmazioni per esse trasferitu à u nuvulu o servitori ", disse.

L'impurtanza di a trasfurmazioni digitale hà aumentatu cù a pandemia

Parlendu di a digitalizazione durante è dopu à u prucessu di Covid-19, Bizel hà dettu: "E cumpagnie chì anu realizatu a trasfurmazioni digitale prima di a pandemia anu cuntinuatu a produzzione senza prublemi. Cusì, a produzzione ùn hè stata interrotta è pudemu cuntinuà a nostra vita nurmale. Oghje, pudemu dì chì parechji fabbrichi sò equipati per risponde à tutti i requisiti di a fase di l'Industria 3.0. Avemu vistu chì parechje cumpagnie cù carenze anu capitu l'impurtanza è a necessità di a trasfurmazioni digitale cù a pandemia. Pudemu dì chì ci sò grandi differenze in particulare trà e prospettive di e PMI nantu à a trasfurmazioni digitale prima è dopu a pandemia. Parechji industriali anu avutu difficultà finanziarii per inizià a trasfurmazioni digitale, ma cù questa trasfurmazioni, anu sperimentatu a qualità cambiante, l'armunia furnita da e so fabbriche è l'efficienza guadagnata da l'investimenti fatti. Unu di i travaglii più impurtanti per i pruduttori quì hè di studià ciò chì hè a trasfurmazioni digitale è quantu a cultura di a fabbrica pò trattà sta trasfurmazioni. À a fine di u ghjornu, u puntu chì pudete ghjunghje cù i soldi è l'investimenti spesi per fà assai sacrifici hè di avè una linea di produzzione chì risponde à i bisogni di a terza fase di l'industria, ma ancu questu serà un grande guadagnu. Hà cunclusu e so parolle dicendu: "U più vicinu simu vicinu à a struttura di e fabbriche in Europa è a catena di supply chain in quale simu, u più faciule hè per noi di catturà u trenu di trasfurmazioni digitale".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*