A domesticità in u settore di l'apparecchi domestici aumenta cù novi investimenti

A domesticità in u settore di i picculi apparecchi elettrici cresce cù novi investimenti
A domesticità in u settore di i picculi apparecchi elettrici cresce cù novi investimenti

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà visitatu Gümüşdağ Elektronik, chì attira l'attenzione cù a so pruduzzione domestica in u settore di i picculi apparecchi elettrici. Nutendu chì a cumpagnia hà iniziatu a produzzione in una fabbrica più grande, u Ministru Varank hà dettu chì u travagliu hè fattu in cunfurmità cù u scopu annuale di un milione è mezu di prudutti.

Varank, inseme cù u Vice Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Çetin Ali Dönmez, hà visitatu i novi impianti di produzzione di Gümüşdağ Elektronik AŞ in Başakşehir. Varank, chì hà ricivutu infurmazioni nantu à i picculi apparecchi elettrici pruduciuti in a fabbrica da u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a cumpagnia, Göksel Gümüşdağ, hà fattu esami in l'unità di produzzione di a pianta.

INIZIà A LINEA DI ASSEMBLEA

Varank hà guidatu a linea di assemblea in a fabbrica è hà assemblatu a tostatrice. cù quelli chì travaglianu quì sohbet Varank hà manghjatu u pranzu cù i travagliadori.

AUMENTA L'IMPIEGO

Facendu dichjarazioni dopu a so visita, Varank hà dichjaratu chì a cumpagnia produceva picculi apparecchi domestici in Turchia per quasi 20 anni è hà dettu: "Ora anu cuminciatu a produzzione in una fabbrica più grande. In l'ultimi mesi 3, anu aumentatu u so staffu di 300 à 420 persone. 420 di i nostri citadini ponu piglià u pane in casa da questa facilità ". usatu a frasa.

Ci hè un putenziale di esportazione

Nutendu chì l'industria di i picculi apparecchi domestici hà un mercatu impurtante in Turchia, Varank hà dettu: "Inoltre, hè un settore induve pudemu avè una parte di l'esportazioni. Gümüşdağ Elektronik hè una sucietà chì produce tostapane è macchine da tè per e marche lucali è glubale, cù una pruduzzione di 900 mila unità l'annu passatu, chì hà u scopu di pruduce 1,5 milioni in a so nova fabbrica. disse.

TARGET PRODUCTION À U MONDU

Enfatizendu chì, cum'è u Ministeru, cercanu di sustene tutte e cumpagnie chì investenu in Turchia, Varank hà dettu: "Tutte e nostre cumpagnie chì investenu in Turchia ponu prufittà di u nostru sistema d'incentive d'investimentu. Sta cumpagnia vole ancu diventà un fabricatore impurtante in u settore di i picculi apparecchi in u mondu aumentendu a so pruduzzione cù u nostru sustegnu. Stu settore importava assai da u Far East, ma avà vedemu chì a produzzione di Turchia hè autosufficiente. disse.

INVESTIMENTU PRODUZIONE IMPUGIA

Dichjarà chì i prudutti di i marchi glubale sò ancu pruduciuti in a fabbrica è i prudutti sò venduti à l'esteru, Varank hà dettu: "Hè un piacè per noi chì a nostra cumpagnia cresce cusì veloce, aumentendu l'impieghi è pianificendu novi impianti di produzzione". disse. Enfatizendu chì l'agenda di Turchia hè l'investimentu, a produzzione, l'impieghi è l'esportazioni, Varank hà dettu: "Avemu bisognu di cultivà Turchia cù a produzzione. Tali cumpagnie cuntribuiscenu ancu à l'ecunumia di Turchia facendu pruduzzione impurtanti in u mercatu di i picculi apparecchi domestici ". disse.

U TARGET hè di AUMENTA L'EXPORTAZIONI

Gümüşdağ hà ancu dichjaratu chì sò quasi u capu di u mercatu in i so gruppi di produzzione in Turchia è hà dettu: "Producemu 3-4 articuli in l'apparecchi elettrici è pussedemu circa 60-70% di u mercatu. Dunque, credemu chì avemu stabilitu una facilità assai megliu per migliurà a nostra tecnulugia. U nostru scopu hè di aumentà ancu di più l'esportazioni ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*