Ferry Fenerbahçe serà riparatu è torna à u museu Rahmi M. Koç

fenerbahce ferry serà riparatu è tornatu à u mo utru m koc museu
fenerbahce ferry serà riparatu è tornatu à u mo utru m koc museu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu è u presidente onorariu di Koç Holding, Rahmi Koç, hà firmatu un novu protocolu per u storicu Ferry Fenerbahçe, chì hè statu trasferitu à u Museu Rahmi M. Koç cun un accordu in 2011. In cunfurmità cù u protokollu allargatu, u battellu custruitu in Glasgow, Scozia in u 1952 è utilizatu in i servizii di trasportu publicu finu à u 2011, serà pigliatu in mantenimentu in u cantiere Haliç Shipyard. Dopu à e riparazioni da esse fatte, u battellu hà da piglià u so postu nantu à a riva di u Museu di Koç.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) trasfirìu a pruduzzione 22 "Fenerbahçe Ferry", chì hè stata ritirata da u serviziu u 2008 di dicembre di u 1952, à u Museu Rahmi M. Koç in Hasköy, cù u protocolu di cooperazione firmatu. In questu prucessu, l'IMM hà fattu tuttu u mantenimentu è a riparazione di u battellu. L'ultimu mantenimentu è riparà di u battellu storicu, chì serve cum'è un "museu ferry", hè statu realizatu in u 2011 à u cantiere Haliç. Dopu avè decisu di allargà u protocolu di cooperazione cù u Museu Rahmi Koç, İBB ripiglià u Ferry Fenerbahçe in mantenimentu dopu à 10 anni à u Cantiere Haliç. In questu cuntestu, u battellu serà purtatu à Haliç Shipyard u 28 di ghjugnu 2021. Dopu avè determinatu i bisogni di u battellu per esse purtatu à a piscina; Sarà realizatu a sostituzione di lamiera sottumarina, a pittura, a rimozione di l'elica, u mantenimentu di l'arbureti di u pianu è di a terrazza, a sostituzione di e maniglie è l'operazioni generale di mantenimentu-riparazione.

KOÇ: "A NAVE ADDIGATA VALORE À U NOSTRE MUSEU"

Prima di l'esekzione di tutte queste prucedure, u protocolu di cooperazione trà IMM è Rahmi M. Koç Museum hè statu allargatu. "Cerimonia di Firma di u Protocolu di Rinuvamentu è Mantenimentu" tenuta davanti à Fenerbahçe Ferry, presidente İBB Ekrem İmamoğlu è u famosu omu d'affari Rahmi Koç. U primu discorsu prima di a ceremonia hè statu fattu da Koç Holding President Honorary Rahmi Koç. Koç hà spressu a storia di u viaghju di u Ferry Fenerbahçe da u trasportu publicu à i so musei cù queste parolle:

"Anni fà, u nostru manager à quellu tempu, Ertuğrul Bey, hè ghjuntu à mè è disse:" Signore, ci hè un battellu; Fenerbahce. Ci volenu dà à noi ", disse. Aghju dettu: "Chì avemu da fà? 'Attamu in fronte à u nostru museu. Apermu à i nostri invitati è visitatori. Ci dà metri quadrati supplementari. Salvemu ancu sta nave ", disse. È aghju dettu: "Va bè. Ùn mi piaceva micca veramente prima. À quellu tempu, avemu fattu un giru nantu à u Bosforu cù u nostru ex presidente IMM. Sò sbarcati, a nave hè ormeggiata quì. In verità, Ertuğrul Bey hà vistu à longu andà. Questa nave hè una nave classica. Era unu di i velieri più veloci di u so tempu. A cura era bè. Malgradu questu, a municipalità l'hà rivisitata di novu. A nave hà veramente aghjustatu valore à u nostru museu ".

"GRAZIE MILLE À IMM"

Nutendu chì u so cuntrattu cù İBB hè finitu 3 anni fà, Koç hà dettu: "Avemu pruvatu à ripetiri questu per 3 anni. Nimu ùn ci hà dettu: "U vostru cuntrattu hè finitu, ripiglieremu a nave", ma ùn simu micca còmode. Perchè ùn sapemu chì fà. Ùn vi sbagliate, sgiò presidente, hà pigliatu a decisione di rinnuvà u cuntrattu. Pensu chì oghje hè un ghjornu assai storicu. Avemu decisu di allargà u nostru cuntrattu è di ricustruisce a nave. A nostra cumuna ci darà sta nave u più prestu pussibule. È sta nave servirà i nostri visitatori, in particulare i nostri figlioli è studienti, sempre chì u nostru museu ferma quì. Ti ringraziu assai. "

İMAMOĞLU: "Avemu attivatu u cantiere navale HALIC"

Parlendu dopu à Koç, İmamoğlu hà ringraziatu Koç per i so cuntributi à u campu di a museologia. Enfatizendu chì anu fattu u cantiere Haliç più attivu dopu à u so postu, İmamoğlu hà spartutu l'infurmazioni chì a pruduzzione di i taxi marittimi d'Istanbul, chì saranu messe in serviziu questu veranu, hè ancu fatta in u Cornu d'oru, è hà dichjaratu chì u Cornu d'oru. U cantiere navale serà tenutu quì è ancu di priservà a so identità storica. Dicendu, "Continuemu à furnisce servizii di mantenimentu, riparazione è fabricazione à diverse istituzioni è urganisazioni, in particulare a Guardia Costiera", İmamoğlu hà dettu, "U nostru Direttore Generale di City Lines, Sinem Dedetaş, hà fattu un forte sviluppu includendu u travagliu di e donne in a nostra filiale. . Sò assai cuntentu ancu di questu ", disse.

"Gestiscemu u prucessu nantu à una tavola aperta"

In riferimentu à l'operazioni tecniche da esse realizate nantu à u battellu, İmamoğlu hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di u Cornu d'Oro in quantu à a cità è u turismu. "Considereremu sta zona, i dui lati di u Cornu d'Oro, da Eminönü à Alibeyköy, da Karaköy à Alibeyköy, cum'è una strada turistica è storica stretta", disse İmamoğlu. Gestionemu stu prucessu à una tavola aperta. Cumprendu tutte e so parti, tutti i partenarii è attori in u prucessu, pensamu di trasfurmà un turista chì vene à Istanbul in una strada chì aumenterà a so ghjurnata, forse per almenu un ghjornu in più, cù una mente cumuna. Dopu à i discorsi, un protocolu hè statu firmatu trà İmamoğlu è Koç in quantu à u rinnuvamentu è l'estensione di u tempu di Fenerbahçe Ferry. Dopu à e firme, İmamoğlu è Koç si mettenu cappelli di capitanu è posanu per e camere.

Fenerbahçe Ferry hè stata fabbricata in Glasgow, Scozia in u 1952. U battellu cù una capacità di 14 passageri, chì hè statu messu in serviziu u 1953 di maghju di u 2.100, hà operatu trà Sirkeci-Adalar-Yalova-Çınarcık per parechji anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*