E zone di scogliera artificiali sò determinate in u prughjettu di u Parcu di Storia Subacquea di Fethiye

E zone di scogliera artificiali sò determinate in u prughjettu di u Parcu di Storia Subacquea di Fethiye
E zone di scogliera artificiali sò determinate in u prughjettu di u Parcu di Storia Subacquea di Fethiye

In u Prughjettu di u Parcu Storicu Subacqueu di Fethiye, induve a Camera di Cummerciu è Industria di Fethiye (FTSO) avia u dirittu di riceve una cuncessione di 1 milione TL da l'Agenzia di Sviluppu di l'Egeu Meridionale (GEKA) per rinvià u turismu di immersione è accoglie undici creature marine, storica Una riunione hè stata tenuta per determinà e zoni di scogliera artificiale induve l'uggetti seranu calati à u fondu di u mari. À a riunione assistita da i rapprisentanti di a scola di immersione di Fethiye, i punti 6, cumprese l'isula di Tavşan, Azizağa è Sarıyarlar Bay, sò ghjunti in primura per l'implementazione di u prugettu.

A riunione tenuta à FTSO Likya Hall hà assistitu u sindaco di Fethiye Oğuz Bolelli, u direttore di l'agricultura è a silvicultura di u distrittu di Fethiye Şaban Sarıkaya, u vicepresidentu di u Cunsigliu di Amministrazione di FTSO Mete Ay, Kemal Hıra, u membru di u cunsigliu di FTSO Emre Başaran, u secretariu generale di FTSO Ezgi Kullukçu , Fethiye Diving School. è rapprisentanti di l'industria di a pesca anu assistitu.

"Sò stati raccolti suggerimenti riguardanti i zoni adattati per i scoglii artificiali"

U cunsigliu scentificu di u prugettu hè Prof da a Facultà di Pesca di l'Università Ege. Dr. Altan Lök è Assoc. Dr. À a riunione induve Aytaç Özgül era un parlante, l'opinioni di i rapprisentanti di a scola di immersione sò stati presi. Dichjarà chì anu bisognu di spots cun una prufundità adattata, una pendenza bassa è un terrenu solidu per affruntà l'uggetti storichi, u Prof. Dr. Altan Lök hà dumandatu à i rapprisentanti di a scola di immersione di mustrà i posti adattati nantu à a mappa.

À a riunione, induve parechji spazii in Fethiye Bay è i so circondi sò stati valutati verbalmente, hè statu dichjaratu chì e zone più adattate per a realizazione di u prugettu eranu Tavşan Island, Azizağa è Sarıyarlar Bay. I rapprisentanti di a scola di immersione accunsenu chì i scoglii artificiali da esse custruitu in questi punti seranu permanenti è adattati per a immersione, è hà dichjaratu chì u prugettu puderia fà cuntributi assai pusitivi à u turismu di immersione.

"Semu pronti à travaglià in coordinazione cù e scole di immersione"

I rapprisentanti di l'industria di a pesca chì l'opinioni sò state prese in a riunione anu dettu chì l'area intornu à l'isula di Tavşan hè a zona di caccia di i pescatori di Fethiye. Enfatizendu chì l'implementazione di u prugettu ùn pone micca un prublema per elli, i piscadori anu nutatu chì sò pronti à travaglià in coordinazione cù e scole di immersione se un scogliu artificiale hè creatu in una zona induve pescanu.

U prufessore hà nutatu chì cumincianu a scansione di i fondali marini in punti 3 determinati in linea cù i cunsiglii di i rapprisentanti di a scola di immersione. Dr. Altan Lök hà dettu chì l'idoneità di 3 punti più seranu investigate per espansione u prugettu in l'anni à vene. Prof. Dr. Lök hà enfatizatu chì i risultati è l'analisi di i punti di immersione 6 per esse scansati in a prima tappa seranu spartuti cù tutti i stakeholder è a decisione finale serà presa in u futuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*