A Cina Invita Astronauti Stranieri in un Viaghju Spaziale Congiunta

genie invita astronauti stranieri à un viaghju spaziale cumuni
genie invita astronauti stranieri à un viaghju spaziale cumuni

A nave spaziale tripulata Shenzhou-12, lanciata cù successu da a Cina, agganciata cù Tianhe, u modulu core di a stazione spaziale di u paese. Cusì principia u periodu di residenza permanente di l'astronauti chinesi in u spaziu, chì attrae un grande interessu da a cumunità internaziunale.

Ministeru di l'Affari Esteri SözcüMentre risponde à e dumande cunnesse in a cunferenza di stampa regulare, Zhao Lijian hà dettu chì l'esplorazione di l'universu hè u sognu cumuni di tutta l'umanità. Sözcü Zhao hà dichjaratu chì u guvernu cinese hà longu sviluppatu una cooperazione spaziale è cuntatti cù i paesi pertinenti in cunfurmità cù i principii di usu pacificu di u spaziu, benefiziu mutuale, ugualità è sviluppu cumunu.

Zhao hà dichjaratu chì a cooperazione internaziunale è i cuntatti seranu mantinuti, chì a stazione spaziale cinese diventerà un laboratoriu spaziale chì serve tutta l'umanità, è chì aspettanu chì l'astronauti cinesi è stranieri visitanu a stazione spaziale di Tiangong in un futuru vicinu.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*