TEAL Ship Appartene à l'Università di Kyrenia per Diventà un Museu di Storia Marittima

A nave Teal appartenente à l'Università di Kyrenia diventa un museu di storia marittima
A nave Teal appartenente à l'Università di Kyrenia diventa un museu di storia marittima

Cù u protokollu firmatu trà u Ministeru di i Travaglii Publici è Trasporti TRNC è l'urganizazione di u Vicino Oriente, a Nave TEAL di 66 anni chì appartene à l'Università di Kyrenia, ella stessu una parte impurtante di a storia marittima, diventa u Museu di Storia Marittima.

Dopu avè passatu l'ultimi 27 anni à cresce decine di capitani cum'è una nave di furmazione è di ricerca in l'Università di u Vicino Oriente è l'Università di Kyrenia, a Nave TEAL di 66 anni diventa u Museu di Storia Marittima fundata da a Creazione di u Vicino Oriente. Cum'è u Museu di Storia Marittima, TEAL accoglierà più di 5 mila materiali cum'è pitture, ritratti, oggetti marittimi, mudelli di navi è carte nautiche.

Un protokollu hè statu firmatu trà l'urganizazione di u Vicino Oriente è u Ministeru di i Travaglii Publici è Trasporti per chì TEAL diventerà un Museu di Storia Marittima. U presidente di l'iniziativa vicinu à l'Oriente di u Cunsigliu di Trustees Prof. Dr. Cù u protocolu firmatu da İrfan Suat Günsel è u Ministru di i Travaglii Publici è Trasporti di a Republica Turca di Cipru di u Nordu Officialye Eroğlu Canaltay, u prucessu di trasfurmà TEAL in un museu hè iniziatu.

Parte di a storia marittima

TEAL, chì hè statu pruduttu in i cantieri navali di Liverpool in u 1955 per esse usatu cum'è dragamine in a Marina di u Regnu Unitu, hè statu trasferitu à a Marina australiana dopu parechji anni di usu in a Marina Britannica. TEAL, chì hà ancu servitu quì cum'è una nave militare, hà cuntinuatu à esse usatu in diversi spazii cum'è u trasportu di passageri, a pesca è u turismu di sport acquatici in Tanzania è in i Caraibi dopu a so ritirata. In u 1994, hè stata purtata à a TRNC per esse aduprata cum'è una Nave di Formazione è di Ricerca à a Facultà Marittima di l'Università Vicine Oriente. TEAL, chì hè attualmente aduprata cum'è una nave di furmazione è di ricerca in l'Università di Kyrenia, a Facultà Marittima, hà da cuntinuà à serve com'è museu di storia marittima, di quale hè una parte impurtante.

À a cerimonia tenuta per a trasfurmazioni di TEAL in un Museu di Storia Marittima, u presidente di u Cunsigliu di Trustees di Near East Incorporation Prof. Dr. İrfan Suat Günsel è u Ministru di l'Opere Pùbliche è i Trasporti di a Republica Turca di Cipru di u Nordu Officialye Eroğlu Canaltay anu fattu discorsi.

prof. Dr. İrfan Suat Günsel: "TEAL serà a perla di i musei fundati da l'Organizazione di u Vicino Oriente"

Mencionendu u postu di TEAL in a storia marittima in a ceremonia di u protocolu, u presidente di u Cunsigliu di Trustees di Near East Incorporation, u presidente di u Cunsigliu di Trustees Prof. Dr. İrfan Suat Günsel, "TEAL hè natu in u 1955 in a Marina Reale Unita. Dopu ritirata da quì, hà piscatu in Australia, Tanzania, i Caraibi, è hè stata utilizata per u turismu di sport acquatici. Purtendu tracce prufonde di a storia marittima in parechje zone di i mari di u mondu, TEAL hè ghjuntu in a nostra isula in u 1994. Da tandu, hà furnitu servizii assai impurtanti in a nostra Facultà Marittima. TEAL hà furmatu parechji capitani qualificati chì sò stati capitani in l'acque di u mondu è sò stati attribuiti u titulu di cavalleria, navigendu in tutti i mari è l'oceani. Da avà, cuntinueghja à serve à a cultura è u turismu di u nostru paese cum'è u Museu di Storia Marittima ".

Definisce TEAL, chì diventerà un Museu di Storia Marittima, cum'è "a perla di i musei fundata da l'Organizazione di u Vicino Oriente", u Prof. Dr. İrfan Suat Günsel hà dettu chì TEAL, chì hè una parte assai impurtante di a storia marittima, accoglierà più di 5 mila opere chì mettenu in luce a storia marittima di u paese è di u mondu cum'è u Museu di Storia Marittima.

prof. Dr. Günsel hà dettu: "TEAL continuerà à serve cum'è museu cum'è un simbulu di l'impegnu è a sensibilità di l'Organizazione di u Vicino Oriente à u turismu, a cultura, e nostre radiche è tradizioni. Vogliu u megliu per u nostru paese ", hà cunclusu.

A Nave TEAL di l'Università di Kyrenia diventa un museu in cuuperazione cù u Ministeru di i Travaglii Publici è Trasporti

Ufficialmente Eroğlu Canaltay: "TEAL continuerà à mantene viva a storia marittima in u nostru paese cù a so nova missione cum'è museu"
Officialye Eroğlu Canaltay, Ministru di Travaglii Publici è Trasporti di a Republica Turca di Cipru di u Nordu, hà iniziatu u so discorsu cù e parolle "Cù u protocolu chì avemu firmatu, un prughjettu chì aghjunghje un grande valore à u nostru paese in u campu di i musei serà firmatu". . U Ministru Imagery Eroğlu Canaltay hà dettu: "L'urganizazione di u Vicino Oriente face grandi cuntributi à u nostru paese cù e so iniziative in u campu di a museologia. U museu è l'ambienti culturale hè un fattore assai impurtante in a prumuzione di u paese è à aumentà u nùmeru di turisti diversificendu, è ancu a prutezzione di i nostri valori culturali.

Ricordendu chì TEAL hà una storia impressiunanti chì risale à a Marina Britannica, Resimiye Eroğlu Canaltay hà dettu: "Quandu guardà TEAL, ùn si pò piantà di pensà à ciò chì hà sperimentatu è tistimuniatu". Eroğlu Canaltay hà dettu: "Cum'è u Ministeru di l'Opere Pùbliche è i Trasporti, pensemu chì un novu Museu Marittimu serà un grande benefiziu per u turismu è a cultura di u paese", è hà dettu: "TEAL continuerà à mantene viva a storia marittima cù u so novu. missione cum'è un museu. Pensu chì aghjunghje un valore impurtante à u nostru paese è à a storia di l'umanità. Spergu chì serà bonu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*