Danni di i raghji di u sole à a pelle

i raghji di u sole invitanu spots di a pelle
i raghji di u sole invitanu spots di a pelle

Dermatologu Dr. Hasan Benar hà avvistatu annantu à l'effetti dannosi di i raghji di u sole. "U calore è a luce di u sole ci dà felicità. In ogni casu, ancu s'ellu ci piace u sole, troppu esposizione à questu causa danni seriu à a nostra pelle. Per quessa, cù l'arrivu di l'estiu, arrugati, spots marroni è ardenti di a pelle diventanu u nostru prublema è l'agenda.

Dr. Hasan Benar hà dettu: "E cellule chì dannu à a nostra pelle u so culore, à dì i melanociti, sò situati in a capa superiore di a pelle è pruducenu a melanina, chì hè a sustanza di culore. A melanina hè generalmente prudutta più in i persone di pelle scura è menu in i persone di pelle bianca. Questu hè chjaramente vistu in e differenze di a pelle trà l'individui. L'oscurità di u culore di a pelle chì si trova cù u sole, vale à dì, u bronzu hè una situazione chì tutti avemu testimuniatu. Dopu l'esposizione à u sole, a produzzione di melanina in a pelle aumenta è hè distribuita in a capa visibile più alta di a pelle. Questi pigmenti di culore copre a pelle cum'è una robba è pruvate a prutezzione di l'effetti dannusi di u sole. Questu ci mostra ancu e sferenze in u tanning trà individui. L'abbronzatura hè veramente un mecanismu di difesa di a pelle contr'à i raggi di u sole dannosi.

Dermatologu Benar dici: "Sunspots sò spots marroni chì appariscenu nantu à e zoni esposti à u sole cum'è a faccia è e mani, soprattuttu quandu sò esposti à u sole longu è ripetitivu. Sunspots ponu accade micca solu cù u sole, ma ancu cù l'usu frequente di solarium, chì sò diventati di moda è periculosi in l'ultimi anni. I spots nantu à a pelle pò esse pruvucatu micca solu da u sole, ma ancu da ferite, acne, l'usu di prudutti cusmetichi, o com'è u risultatu di cambiamenti hormonali, predisposizione genetica, è certi medicazione utilizati. Hè per quessa chì e persone duveranu definitivamente applicà à un dermatologu per esse valutati sana ", hà avvistatu.

Enfatizendu chì e macchie di u sole sò unu di i mutivi più impurtanti perchè a pelle pare vechja, u Dr. "L'esposizione senza prutezzione à u sole hè a causa principale di l'anziane di a pelle, è questu pò purtà à altri prublemi di a pelle à longu andà, cunnisciuti ancu com'è macchie di u sole. Sunspots sò principalmente furmati nantu à a superficia di a pelle chì vede u sole u più, cum'è e mani è a faccia.

"I spots di a pelle causati da l'effettu di u sole ponu causà prublemi significativi"

Dr. Benar cuntinuò e so spiegazioni nantu à u sughjettu mintuendu cumu hè pussibule di prevene i macchi di u sole. Benar hà dettu: "Hè sempre pussibule di prevene l'anzianu prematuru, riparà o ancu inverte i segni di danni da u sole. Per questu; "I prudutti di cura di a pelle chì cuntenenu almenu 30 UVA è UVB SPF sò deve esse usatu ogni ghjornu, u cuttuni, i vestiti traspiranti è di culore chjaru deve esse preferitu, l'occhiali di sole deve esse scelti secondu e norme di salute, micca a moda, è a pelle ùn deve esse esposta direttamente à u sole durante l'ore quandu a luce di u sole hè intensa ".

Dichjarà chì a crema solare hè una di e chjave per una pelle luminosa è ghjovana, u Dr. Hasan Benar hà dichjaratu chì i filtri solari furniscenu l'uppurtunità di riparà alcuni danni esistenti in u sistema immune riducendu l'ingesta di u sole di u sole. Benar hà dettu ancu chì cuntribuisce positivamente à u prucessu di guariscenza di a pelle è hà sottolineatu chì l'usu di ogni ghjornu pò ancu riduce u risicu di cancru di a pelle à longu andà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*